بازدید 5153

مقایسه تور استانبول سفریار با سایر آژانس های مسافرتی

آژانس سفریار ارائه دهنده آفر تور ترکیه نوروز می باشد و در این مورد می توانید با ارتباط با کارشناسان تور استانبول سفریار مناسب ترین گزینه را خریداری نمایید. در این مجموعه تورهای استانبول بهاره این مجموعه هم به شکل تور هوایی استانبول و هم تور زمینی استانبول برگزار می شود که شما بنا به سلیقه و بودجه خود یکی را انتخاب نمایید.
کد خبر: ۱۱۵۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸ 10 January 2023

استانبول در سال ‌های اخیر همواره در میان 10 شهر توریستی قرار گرفته است و آژانس مسافرتی سفریار آریا در تلاش است تا با ارائه متنوع‌ ترین تور ترکیه استانبول، خاطراتی لذت بخش و فراموش نشدنی را در این سفر برای شما رقم بزند. از آنجاییکه سالانه میلیون‌ ها گردشگر از سراسر دنیا به خصوص ایرانیان عزیز برای گذراندن تعطیلات عید نوروز به دیدن جاذبه‌ های گردشگری و جذاب این شهر زیبا به آن سفر می ‌کنند، هدف آژانس‌ مسافرتی سفریار در این بازه زمانی این است که در طیف متنوعی تورهای مسافرتی استانبول را به شما علاقه مندان ارائه کند تا بتوانید تعطیلات خود را در کنار خانوادتان سپری کنید.

رزرو تور استانبول با بهترین قیمت ها در سفریار

حالا با توجه به اینکه به بازه زمانی عید نوروز نزدیک می شویم، اگر علاقه مند هستید تا نوروز خود را به استانبول زیبا سفر کنید و خاطرات بیادماندنی و شیرینی را در تنگه بسفر، بناهای باشکوه و تاریخی شهر تجربه کنید و از طرفی خریدهای فوق العاده ای را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه ها و برند های ترک و بین المللی خریداری کنید؛ آژانس سفریار ارائه دهنده آفر تور ترکیه نوروز می باشد و در این مورد می توانید با ارتباط با کارشناسان تور استانبول سفریار مناسب ترین گزینه را خریداری نمایید. در این مجموعه تورهای استانبول بهاره این مجموعه هم به شکل تور هوایی استانبول و هم تور زمینی استانبول برگزار می شود که شما بنا به سلیقه و بودجه خود یکی را انتخاب نمایید.

رزرو تور استانبول با بهترین قیمت ها در سفریار

حالا اگر به دنبال راهکار برای خرید ارزان تور استانبول نوروز هستید، باید بگوییم که شما بلیط رفت و برگشت خود را 3 یا 4 ماه زودتر از تاریخ سفر خریداری می کنید. در این حالت، شما کمترین هزینه ممکن را برای خرید بلیط هواپیما پرداخت می کنید و برای رزرو هتل نیز می‌ توانید حتی زمانی که به استانبول رسیدید محل اقامت خود را مشخص کنید. موضوع بعدی اینکه اگر مسافر تورهای نوروزی این مقصد هستید با توجه به اینکه برای سفر به استانبول شما نیازی به اخذ ویزا ترکیه را ندارید، بنابراین می ‌توانید برای تجربه سفرهای ارزان سراغ تور نوروز استانبول ارزان و لحظه آخری بروید.

رزرو تور استانبول با بهترین قیمت ها در سفریار

این تورها شامل پروازهای چارتری و هتل‌ های تخفیف ‌خورده ‌ای می باشند که با رزرو این تورها این امکان را دارید که سفر با کیفیت ‌تری به نسبت هزینه ‌ای که پرداخت می‌ کنید را تجربه کنید. تورهای لحظه آخری استانبول ویژه عید نوروز معمولا در بازه زمانی هایی از سال که مسافران کمتری به این شهر سفر می ‌کنند، بیش ‌تر از سمت آژانس ‌ها و کارگزاران به شما عرضه می شوند و یا در مواقعی که ظرفیت تور تکمیل نشده است توسط چارترکننده‌ ها با قیمت پایین ‌تری ارائه می ‌شود. در ادامه اینکه خرید تور استانبول لحظه آخری اگرچه دشوار اما برای شما غیرممکن نیست! شاید این شانس را داشته باشید تا یک تور نوروزی را یک هفته تا 1 روز قبل از تاریخ شروع تور مسافرتی با قیمتی مناسب ‌‌تر و در مواقعی با 50 درصد تخفیف خریداری نمایید.

این را بدانید آژانس سفریار از ارائه دهندگان تورهای استانبول در تمام فصول سال است که امکاناتی چون گشت شهری در استانبول، ترانسفر فرودگاهی از فرودگاه تا هتلی که رزرو کردید، بیمه مسافرتی، تور لیدر آشنا به شهر استانبول و دیگر خدمات را برای شما مسافران ارائه می کند. همه این تلاش ها برای آن است تا تعطیلات خود را به زیباترین نحو بگذرانید و با خاطره ای لذت بخش و شیرین به شهر خود بازگردید. اما پیشنهاد ما برای شما مسافران عزیز این است که در های سیزن بلیط ‌هواپیما استانبول خود را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفر خریداری کنید تا مبلغ کمتری پرداخت کنید. نرخ بلیط تور استانبول در های سیزن از حدود 6 میلیون به بالا شروع می شود. در ضمن تور هوایی استانبول با پروازهای پگاسوس، ترکیش، ایران ایر، کیش ایر، قشم ایر، معراج، زاگرس و ماهان از تهران به صورت مستقیم برگزار می شود.

نتیجه گیری

در آخر شما وقتی با آژانس مسافرتی سفریار تماس می گیرید؛ مشاورین این آژانس با توجه به علاقه، بودجه و سلیقه شما، تورهای استانبول را برایتان رزرو می کنند و مژده این که تورهای استانبول سفریار شامل متنوع ترین خدماتی هستند که در آژانس های مختلف گردشگری ایران، ارائه می شوند. فرقی نمی کند که در کدامیک از تورها می خواهید ثبت نام کنید، هدف این مجموعه ارائه مناسب ترینتورهای مسافرتی هوایی استانبول را به شما عزیزان است. لطفا برای اطلاع از لیست قیمت تورهای استانبول به سایت safaryaar.com مراجعه نمایید

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار