بازدید 9831

پیام‌های برخی اعضای اینترنشنال برای همکاری با ایران

در پی شکست پروژه اغتشاشات وضعیت شبکه تروریستی سعودی‌اینترنشنال واحد مرحله جدیدی شده و برخی اعضای این شبکه برای اعلام برائت از اقدامات تروریستی آن، از یکدیگر سبقت می‌گیرند و به ایران پیام می‌فرستند.
کد خبر: ۱۱۵۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵ 10 January 2023

 

به گزارش تابناک‏ به نقل از تسنیم، بعد از اعلام دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تروریستی بودن شبکه اینترنشنال، برخی کارمندان این شبکه که تصویر آنها پخش‌شده، به دلیل احساس ناامنی خواستار تدابیری برای تأمین امنیت خود شده‌اند و برخی دیگر با مسئولان و افراد پشت‌پرده این شبکه تروریستی درگیر شده‌اند.

اولین واکنش‌ها به تروریستی بودن شبکه سعودی اینترنشنال در درون این شبکه، ارتباط‌گیری مخفیانه چند نفر از کارمندان با ایران بود تا به نحوی خود را از تبعات همکاری با اینترنشنال نجات دهند که به گفته منبع آگاه به خبرنگار تسنیم برخی از این افرد برای افزایش همکاری خود با دستگاه اطلاعاتی ایران اعلام آمادگی بیشتری کرده‌اند.

رفتارهای مشکوک چند عضو شبکه سعودی اینترنشنال، موجب شد که همه اعضای این شبکه توسط دولت انگلیس ممنوع‌الخروج شوند و حتی تا اطلاع ثانونی حق سفر به دیگر کشورهای اروپایی را نداشته باشند اما با این حال، برخی اعضای این شبکه به دلیل شکست پروژه اغتشاشات پیام‌های خود به افراد نزدیک به ایران را افزایش داده و سعی در برائت از اقدامات تروریستی این شبکه داشته‌اند.

برخی اعضای این شبکه برای اثباث مخالفت خود با شبکه سعودی‌اینترنشنال، آدرس و مشخصات برخی اعضای این شبکه را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند؛ برخی دیگر نیز گفته‌اند در روزهای آتی اطلاعات بیشتری از کارکنان این شبکه منتشر خواهند کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان