بازدید 15593
۱

دستگیری شرور سابقه‌دار و تحت تعقیب در کرمان

فرمانده انتظامی کرمان گفت: عامل شرارت در این استان که به سبب مشارکت در حمل چندین محموله سنگین مواد مخدر و درگیری با پلیس تحت تعقیب بود، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۵۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷ 07 January 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی کرمان اظهار کرد: ماموران یگان تکاوری ۱۱۳ قرارگاه عملیاتی ابوذر کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند یک شرور متواری که به اتهام حمل مسلحانه مواد مخدر و چندین درگیری مسلحانه با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان و شهرستان‌های سیرجان، بافت، بردسیر، جیرفت و خاتم یزد تحت تعقیب بوده در یکی از نقاط حاشیه شهر کرمان حضور و ترددهایی داشته است.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران پلیس با حضور ضربتی در موقعیت مورد نظر، این عامل شرارت و تحت تعقیب را در یکی از محله‌های حاشیه‌ای شهر کرمان شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: این شرور که با پاشیدن گل‌میخ در مسیر ماموران، هنگام عبور از مسیرهای فرعی روستای گوشک و تیراندازی به خودروی پلیس، حمل مسلحانه چندین محموله سنگین مواد مخدر به شهرستان سیرجان و استان‌های فارس، اصفهان و یزد همراه با درگیری مسلحانه با ماموران و تحت تعقیب بودن از سوی پلیس شهرستان خاتم استان یزد را در کارنامه سیاه خود دارد، پس از واکاوی اطلاعاتی و تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل و به اقدامات شرارت این شرور پایان داده شد.



تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
اگه اعدام بشه ، عدالت برقرار شده .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل