فرمایشات رهبری درباره حجاب، نصب‌العین است

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری درباره حجاب نصب‌العین است.
کد خبر: ۱۱۵۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴ 05 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، علی نیکزاد ظهر امروز (۱۵ دی‌ماه) در همایش هادیان سیاسی سپاه استان زنجان با بیان اینکه انسان‌های بزرگ و دلیری در زنجان پرورش یافته‌اند، اظهار کرد: نمونه بارز آنها می‌توان به غواصان دریادل اشاره کرد.

وی با اشاره به سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: ایمان کامل وی به خدا، اخلاص، شجاعت و ولایت‌پذیری، نمونه بارز ویژگی‌های این شهید بود تا جایی که علی‌رغم عناوین بالاتر عنوان سرباز را برای خود برگزید. رفتن سردار سلیمانی برای ما یک داغ بزرگ است و در مجلس در حد توان برای احقاق حق‌مان در نقص مسلم تمام قوانین مدنی تلاش خواهیم کرد.

این مسئول با اشاره به سالروز وفات حضرت ام‌البنین (ع)، تصریح کرد: حضرت ام‌البنین (ع) وقتی قاصدی از کربلا آمد به جای احوال فرزندانش خبر از امام حسین (ع) گرفت که این امر نمونه بارز ولایت‌پذیری است که این موضوع نیز از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی نیز بود.

نائب‌رئیس مجلس شوای اسلامی با توضیح اینکه از باب سیاسی نیز ماندگاری و اقتدار کشورمان به برکت خون شهدا حاصل شده است، متذکر شد: در مقطعی از تاریخ که کار سوریه را تمام شده ارزیابی کردند، مردی پیدا شد که با اطاعت از مقام معظم رهبری خط بطلان بر این موضوع کشید.

وی با تاکید بر اینکه اگر روزی در تاریخ بنویسند که داعش در سوریه چه کار کرد بشریت از خود شرم می‌کند، توضیح داد: جوانان ما باید بدانند هر کشوری مقابل آمریکا تسلیم شده، عاقبت بخیر نشده است که نمونه بارز آن افغانستان است.

این مسئول با بیان اینکه کشورهایی که فکر می‌کنند با گذاشتن دست خود در دست آمریکا موفق خواهند شد در اشتباه هستند، افزود: ما می‌خواهیم مستقل و آزاده زندگی کنیم که این استقلال هزینه دارد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با گذشت سال‌های طولانی از حضور آمریکا در افغانستان، این کشور به بزرگ‌ترین تولیدکننده موادمخدر تبدیل شده است، ادامه داد: این امر در حالی است که کشور ما ۴ هزار شهید در راه مبارزه با موادمخدر فدا کرده است و جوانان ما باید به این موضوع آگاه باشند.

وی با توضیح اینکه در کشور مشکلاتی از جمله مشکل اقتصادی داریم، اضافه کرد: حق و راه جمهوری اسلامی مستقیم است؛ گفتمان امامین انقلاب نیز حق است و اگر ما بر مبنای این گفتمان حرکت می‌کردیم مشکلی نداشتیم.

نیکزاد با بیان اینکه در دنیا یا باید سلطه‌پذیر بود و یا سلطه‌گر، عنوان کرد: جمهوری اسلامی نه سلطه‌گر و نه سلطه‌پذیر است؛ تا جایی که وقتی انقلاب پیروز شد امام نه الگوهای شرقی و نه الگوهای غربی را قبول نداشتند.

وی با اشاره به اینکه گاهی موشک سنگینی از امپراطور رسانه‌ای به سمت ما پرتاب می‌شود، گفت: در حال حاضر امپراتور رسانه‌های دنیا با وقاحت تمام مطالبی را مطرح می‌کند که به هیچ‌وجه صحت ندارد.

نیکزاد با یادآوری اینکه معمولا ما از مجاهدت‌های علمی یاد نمی‌کنیم، ادامه داد: مجاهدت‌های علمی و دفاعی مردمان همین مرز و بوم دست به دست هم دادند که دنیا نتواند جمهوری اسلامی ایران را حذف کند.
وی با اشاره به یکی از سیاست‌های آمریکا در قبال کشورمان که تجزیه آن است، تاکید کرد: آنها دلسوز ما نیستند و

فقط می‌خواهند ما را به جان هم بیندازند؛ لذا استدلال، مطالعه و مطالبه‌گری از مسئولان باید مدنظر قرار گیرد.
نائب‌ رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد جای شهید و جلاد عوض شود، اذعان کرد: در طول بیش از چهل سال از عمر انقلاب ما توانستیم از مبانی اصلی آن دفاع کنیم.

این مسئول با بیان این مطلب که باید ما قبول کنیم راه‌مان حق است، تصریح کرد: انبوهی از مشکلات در کشور وجود دارد که باید با کمک هم حل کنیم؛ زیرا دنیا در تلاش است که اجازه حرکت را از کشور ما بگیرد.

وی با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم‌ مشکلات در کشورمان از بین برود باید به فرهنگ، رفتار انقلابی و تربیت توحیدی توجه داشته باشیم، اضافه کرد: متاسفانه کسی به مسئله فرهنگ که از مسائل اصلی کشور است توجه ندارد.

نیکزاد با توضیح اینکه باید آرمان‌های اصیل انقلاب را مدنظر قرار دهیم، افزود: متاسفانه امر به معروف و نهی از منکر را ترک کرده و به دنیا چسبیده‌ایم در حالی که خداوند می‌گوید: دنیا مزرعه آخرت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار