بازدید 7384

با هتل های 4 ستاره باکو آشنا شوید

اگر قصد سفر به این مقصد جذاب را دارید، قطعا یکی از دغدغه های شما برای سفر، انتخاب و رزرو هتل باکو است. در این مطلب قصد داریم تعدادی از هتل های چهار ستاره باکو را به شما معرفی کنیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.
کد خبر: ۱۱۵۸۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶ 05 January 2023

شهر توریستی باکو، پایتخت آذربایجان و بزرگترین بندر این کشور به حساب می‌آید. این شهر که در ساحل شرقی دریای کاسپین قرار دارد، با تاریخ باشکوه، جاذبه و تفریحات بی‌نظیرش باعث جذب گردشگران زیادی شده است. اگر قصد سفر به این مقصد جذاب را دارید، قطعا یکی از دغدغه های شما برای سفر، انتخاب و رزرو هتل باکو است. در این مطلب قصد داریم تعدادی از هتل های چهار ستاره باکو را به شما معرفی کنیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

هتل هالیدی این باکو | Holiday Inn Baku

اگر قصد دارید در یکی از هتل های باکو اقامت داشته باشید، هتل «هالیدی این» باکو گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود. این هتل 18 طبقه در جنوب غرب این شهر واقع شده و بیشتر اتاق های آن دارای چشم انداز رو به دریا خزر هستند.

هتل چهار ستاره هالیدی این باکو با موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد، دسترسی راحتی را به میدان فواره، شهر قدیمی باکو، خیابان نظامی و مراکز خرید این شهر برای میهمانان ایجاد کرده است. از امکانات و خدمات این هتل می‌توان به تالار کنفرانس، صندوق امانات، اینترنت رایگان، رستوران، استخر سرپوشیده و سونا، خدمات آب درمانی، مرکز تناسب اندام، ترانسفر فرودگاهی و پارکینگ اشاره کرد.

با هتل های 4 ستاره باکو آشنا شوید

هتل پریمیر اولد گیتز باکو | Premier Old Gates

هتل پریمیر اولد گیتز هتلی چهار ستاره و باکیفیت در باکو به شمار می‌رود. موقعیت مکانی خوب این هتل در مرکز شهر، موجب دسترسی راحت میهمانان به مکان های دیدنی و تفریحی باکو شده است. پذیرش ۲۴ ساعته، وای فای رایگان، دستگاه تهویه هوا، مینی بار،‌ ماهواره و حمام با سشوار از جمله امکاناتی هستند که هتل پریمیر اولد گیتز باکو در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. علاوه ‌بر این اگر دوست داشته باشید صبحانه خود را در بالکن صرف کنید، کافی است به کارکنان مجموعه اطلاع دهید تا صبحانه بسته‌ بندی شده را برایتان به اتاق بیاورند. فاصله این هتل تا فرودگاه باکو ۳ کیلومتر بوده و با نزدیک ترین ایستگاه قطار فقط یک کیلومتر فاصله دارد.

هتل شاه پالاس | Shah palace

یکی از هتل های چهار ستاره که در بخش قدیمی باکو واقع شده، هتل شاه پالاس به شمار می‌رود که با معماری سنتی بی‌نظیری که دارد، مورد توجه گردشگران و هنردوستان زیادی قرار گرفته است. اقامت در هتل شاه پالاس برای کسانی که عاشق پیاده روی در کوچه پس کوچه های شهر قدیمی باکو و بافت سنتی هستند، بهترین گزینه محسوب می‌شود. فضای داخلی هتل به قدری زیباست که خودش به نوعی جاذبه محسوب می‌شود. بیشتر واحدهای اقامتی این هتل دارای بالکن هستند و نمایی زیبا از شهر به شما ارائه می‌دهند. از جاهای دیدنی باکو در اطراف هتل می‌توان به قلعه دختر یا قیز قالا، کاخ شیروان، میدان فواره ها و تارگویویی اشاره کرد.

با هتل های 4 ستاره باکو آشنا شوید

هتل مید تاون باکو | Midtown Hotel Baku

هتل مید تاون باکو همانگونه که از نامش پیداست، در مرکز شهر باکو قرار دارد. این هتل در فهرست هتل های چهار ستاره باکو قرار گرفته است. از امکانات هتل میدتاون می توان به ترانسفر فرودگاهی، اتاق چمدان، شبکه مخصوص کودکان، روم سرویس 24 ساعته، سرویس نظافت روزانه، لاندری، پذیرش و نگهبانی 24 ساعته، صندوق امانات، اتاق مخصوص افراد معلول، اتاق عایق صدا، غذاهای بسته بندی شده، فضای مخصوص سیگار کشیدن، خدمات VIP، خدمات اسپا، ماساژ، سونا، استخر و جکوزی اشاره کرد. پرسنل خوش برخورد این مجموعه در تلاشند تا اقامتی فراموش نشدنی را برای میهمانان خود رقم بزنند.

هتل زمزم باکو | ZamZam Hotel Baku

هتل زمزم باکو یکی از معروفترین هتل‌ های این شهر محسوب می‌شود که در منطقه ساحلی باکو قرار دارد. این هتل که جزو هتل های قدیمی باکو به شمار می‌رود، دارای امکانات ورزشی و سرگرمی متفاوتی از دیگر هتل ها، مانند پیست مخصوص دوچرخه سواری و پیاده روی است. از امکانات و خدمات هتل زمزم باکو می‌توان به صرافی، گیفت شاپ، آرایشگاه مخصوص بانوان و آقایان، صندوق امانات، نمازخانه، لاندری، خدمات نظافت روزانه، اتاق مخصوص سیگار، شاتل فرودگاهی و اجاره خودرو اشاره کرد.

با هتل های 4 ستاره باکو آشنا شوید

نحوه رزرو آنلاین هتل های باکو در فلای تودی

اگر بلیط باکو خود را گرفته‌اید و قصد رزرو هتل های باکو را دارید، سایت فلای تودی مناسب‌ترین گزینه برای شما است. برای رزرو آنلاین هتل باکو با مناسبترین قیمت در سامانه فلای تودی کافیست به صفحه رزرو هتل مراجعه کرده و به قسمت رزرو هتل خارجی بروید. در این قسمت باکو را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید، تاریخ ورود و خروج از هتل را انتخاب کرده و کلید جستجو را بزنید. در ادامه لیست کاملی از تمام مراکز اقامتی باکو از هاستل، پانسیون و هتل آپارتمان گرفته تا هتل های پنج ستاره و لوکس به شما نمایش داده می‌شود و شما با مقایسه دقیق می‌توانید هتل مناسب را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید.

رزرو هتل های باکو با قیمت مناسب

هنگام رزرو آنلاین هتل باکو در فلای تودی، در صفحه جستجو می‌توانید نام اقامتگاه، آدرس، قیمت، امتیاز کاربران و یک تصویر از آن را ببینید. بعد از مقایسه کلی و انتخاب اقامتگاه مورد نظر گزینه نمایش قیمت را بزنید تا وارد صفحه آن هتل شوید. در صفحه هتل می‌توانید اطلاعات کاملی از هتل مثل امکانات و خدمات آن، آدرس دقیق و موقعیت جغرافیایی هتل روی نقشه، فاصله اماکن مهم و دیدنی باکو تا هتل منتخب، قوانین و شرایط و اطلاعات کلی مورد نیاز را به صورت یکجا ببینید. در قسمت جستجوی قیمت ها، بعد از انتخاب دقیق تاریخ، تعداد افراد و اتاق را وارد کرده و کلید نمایش قیمت ‌ها را بزنید. در ادامه لیست کاملی از انواع واحدهای اقامتی موجود در هتل، شرایط کنسلی و هزینه رزرو آن نمایش داده می‌شود. با انتخاب هر واحد اقامتی، وارد صفحه رزرو آن خواهید شد و با پر کردن اطلاعات مسافرین و پرداخت هزینه، واچر هتل را در لحظه دریافت کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی