بازدید 3796

کاهش آلودگی هوای تهران در پی بارش باران از امشب

کد خبر: ۱۱۵۷۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲ 04 January 2023

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در مناطق پرتردد شهری همراه باغبار محلی پیش‌بینی می‌شود و از امشب با فعالیت سامانه بارشی و وزش باد ملایم از شدت آلودگی هوا کاسته خواهد شد.

به گزارش ایسنا، با بررسی نقشه‌های هواشناسی و پیش‌یابی مدل‌های عددی وضعیت جوی استان تهران طی سه روز آینده آسمانی قسمتی ابری تا نیمه‌ابری و در مناطق پرتردد شهری پرجمعیت و صنعتی همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

از امشب تا صبح جمعه(۱۴ تا ۱۶ دی) با فعالیت سامانه بارشی شاهد افزایش ابرناکی، گاهی وزش باد ملایم و در بعضی ساعات بارش برف و باران و در ارتفاعات مه و برف خواهیم بود.

در روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۵ و۱۶ دی) با فعالیت این سامانه از شدت آلودگی هوا کاسته خواهد شد همچنین در روز شنبه و یکشنبه (۱۷ و ۱۸ دی) به‌ویژه در نیمه‌جنوبی استان افزایش وزش باد گاهی وزش باد شدید و در پی آن رفع آلودگی هوا پیش‌بینی می‌شود.

دمای کمینه استان امشب افزایش و از فردا تا روز یکشنبه به‌ویژه در دماهای کمینه کاهش نسبی خواهد داشت.

آسمان تهران فردا (۱۵ دی ) نیمه‌ابری تا ابری و غبار رقیق و در بعضی ساعت‌ها بارش باران و وزش باد ملایم با حداقل دمای ۱ و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۱۶ دی ) کمی ابری تا نیمه‌ابری و غبار رقیق و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۱۳- سردترین ایستگاه هواشناسی استان تهران بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست