بازدید 3301
فتح‌الله‌زاده بی‌خیال اتاق مدیرعاملی در کمپ حجازی شد

اتاق خوشگله کمپ استقلال هم به ساپینتو داده شد!

کد خبر: ۱۱۵۷۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶ 04 January 2023

ماجرای یک اتاق خاص در کمپ حجازی با عقب نشینی مدیرعامل به نفع سرمربی پرتغالی، ختم به خیر شد!

در زمان مدیریت مصطفی آجورلو طبق توافقی که بین ساپینتو و مدیرعامل باشگاه صورت گرفت، قرار شد دفتر و دیگر بخش‌های طبقه بالای ساختمان کمپ شادروان حجازی، در اختیار سرمربی تیم باشد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فارس نوشت: پس از حضور علی فتح الله زاده در راس مدیریت استقلال، او که از این توافق بی خبر بود اعلام کرد بهتر است اتاق مذکور در اختیار مدیرعامل باشد تا بتواند در روزهای مختلف هفته جلسات کاری مختلفی را در آنجا برگزار کند.

فح الله زاده معتقد بود برای اینکه به خاطر رفت و آمدها مزاحمتی برای اعضای تیم ایجاد نشود، طبقه پایین که رختکن‌ها، اتاق پزشکی و... در آن قرار دارند در اختیار تیم و در واقع اتاق مدیرعامل از فضای تیم جدا باشد.

در روزی که فتح الله زاده برای بازدید به کمپ رفت و در جلسه‌ای با ساپینتو شرکت کرد، در مورد این موضوع با سرمربی تیم به گفت‌وگو پرداخت. سرمربی استقلال در این جلسه اعلام کرد؛ آجورلو قول این اتاق را به من داده بود. فتح الله زاده نیز بدون هیچ مخالفتی اعلام کرد با این مساله مشکلی ندارد و هر قسمتی که ساپینتو راحت تر است و انتخاب می‌کند در اختیار او قرار دارد.

به این ترتیب سرمربی تیم این اختیار را دارد که از دفتر طبقه بالای ساختمان کمپ برای انجام کارها و جلسات خودش استفاده کند. طبق پیگیری‌ها از باشگاه استقلال مشخص شد دربِ اتاق بالا نیز اصلا قفل نشده تا هر زمان که ساپینتو تمایل داشت از آن استفاده کند. ضمن اینکه ساپینتو در طبقه پایین نیز یک اتاق اختصاصی به همراه سرویس بهداشتی و دوش در اختیار دارد.

بر این اساس مشخص شد که هیچ اختلاف و مشکلی بین مدیرعامل استقلال و سرمربی این تیم وجود ندارد و آن‌ها طی گفت‌وگو با یکدیگر در این مورد به توافق رسیده‌اند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست