بازدید 8833
۱
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان اعلام کرد:

دزدی های عجیب از قبرستان اصفهان

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با اشاره به وقوع ۳۰۰ سرقت در باغ رضوان طی سال گذشته، گفت: بالا بردن امنیت آرامستان با افزایش دوربین‌های مدار بسته سبب کاهش این معضل شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵ 03 January 2023

 


به گزارش تابناک به نقل از مهر، علی حاجیان ظهر با اشاره اینکه سال گذشته ۳۰۰ مورد سرقت در آرامستان باغ رضوان رخ داده است، اظهار داشت: سارقان قاب‌های عکس آلومینیومی مزارها را می‌دزدند و از این رو برای متوفیان جدید از قاب‌های عکس مزار استفاده نمی‌شود و به شهروندان توصیه می‌شود روی سنگ مزار تصویر متوفی حک شود.

او ادامه داد: طی یک سال اخیر با بالا بردن امنیت آرامستان باغ رضوان و اضافه کردن ۱۳ دوربین مدار بسته به ۹۹ دوربین قبلی تعداد سرقت‌ها به ۵۵ مورد در سال جاری کاهش یافته است و ۵۵ سارق دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند؛ امسال سرقتی نبوده که سارقان قطعات دزدی شده را از آرامستان ببرند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه از یک هزار و ۲۰۵ هکتار وسعت آرامستان باغ رضوان تاکنون ۳۰۵ هکتار آن بهره برداری شده، افزود: بخش یک باغ رضوان از قطعه یک تا ۴۵، بخش دوم قطعات ۵۰ تا ۶۶ و بخش سوم قطعات ۷۰ تا ۹۰ را شامل می‌شود که تعرفه‌های آنها متفاوت است.

حاجیان با بیان اینکه تعرفه‌های قبور در قطعات یک، دو و سه در سایت اینترنتی این مجموعه اعلام شده و در این خصوص شفاف عمل شده است، گفت: این مجموعه تاکنون هیچ هزینه اضافه بر مبلغ مصوب شورای شهر بابت فروش مزار و خدمات دریافت نکرده است.

او ادامه داد: اکنون بالاترین قیمت قبر برای دفن در قطعه یک باغ رضوان ۳۲ میلیون تومان و پیش فروش آن ۴۸ میلیون تومان است و پایین‌ترین قیمت قبر مربوط به قطعه ۹ فاز سه با یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان ابراز داشت: هیچ قبر مخفی در آرامستان وجود ندارد و برای هیچ کسی رزرو نمی‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱
مرده ها به این چیزها نیاز ندارند اون کسی که دزدید حتما محتاج بوده شاید خود مرده ها راضی باشند که یکی وسایلشان را ببرد و شاید رحمتی هم بخواند شاید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست