بازدید 35284
۶
گزارش

هر شش مهاجم لیست خرید یحیی از استقلال!

پیمان بابایی مهاجم سابق تراکتور یکماه منتظر پیشنهاد پرسپولیس ماند ولی تماسی رسمی با او گرفته نشد و او مجبور شد پیشنهاد آجورلو را قبول کند
کد خبر: ۱۱۵۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵ 02 January 2023

یحیی گل‌محمدی در نقل‌وانتقالات تابستانی به خوبی می‌دانست که ضعف تیم او نداشتن مهاجم کافی و گلزن در خط حمله است؛ اما نکته عجیب آن بوده که در لیست یحیی اغلب گزینه‌ها استقلالی بودند!

به گزارش تابناک ورزشی؛ یحیی گل‌محمدی در دو سال گذشته روی ۳ مهاجم فعلی استقلال نظر مساعدی داشت و می‌خواست آن‌ها را جذب کند که به هر دلیلی نشد. دیگر فورواردهای داخلی مدنظر او نیز از قضا استقلالی بودند!

هر شش مهاجم لیست خرید یحیی از استقلال!

یکی از آن‌ها سجاد شهباززاده بود که یحیی دو فصل پیاپی او را می‌خواست و خودش بعداز مذاکره با پرسپولیس در لحظه آخر راهی استقلال شد. دیگر مهره مورد علاقه سرمربی پرسپولیس، محمد محبی بود که رقم رضایتنامه او برای سانتاکلارا بسیار سنگین بود و آجورلو این پول را تقبل کرد، هرچند استقلال اکنون برای پرداخت آن رقم نجومی مشکل اساسی دارد و شاید محبی در نیم فصل از چنگ آبی‌ها بپرد.

اما گفته می‌شود گزینه بعدی پیمان بابایی بود که نمی‌توان ادعای یحیی و خبرنگاران نزدیک به او را باور کرد.

گویا یحیی حافظه هواداران و خبرنگاران مستقل را بسیار کوتاه فرض کرده که چنین دروغی از قول و طرف او منتشر می‌شود و تکذیب نمی‌کند؛ چون پیمان بابایی مهاجم سابق تراکتور یکماه منتظر پیشنهاد پرسپولیس ماند ولی تماسی رسمی با او گرفته نشد و او مجبور شد پیشنهاد آجورلو را قبول کند چون میخواست در یکی از دو غول آبی یا قرمز به میدان برود.

نکته عجیب اینکه در مقطع بیرون ماندن ارسلان مطهری از لیست استقلال، این پرسپولیس بود که با دستور یحیی در پی جذب او رفت اما مهاجم آبی ماند و مبارزه کرد و جایش را پس گرفت تا در دربی ۹۹ گلزنی هم بکند.

نکته جالب این که آرمان رمضانی هم در مقطعی مهاجم پرسپولیس بود و یحیی هنر آماده‌سازی او را نداشت و سرانجام او را در لیست مازاد قرار داد. حالا هم گفته می‌شود این مربی نیم‌نگاهی هم به کاوه رضایی مهاجم سابق استقلال داشته که او نیز راهی تراکتور شده و حالا شایعه شده که پرسپولیس به شدت در فکر جذب اوست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۶
مطهري وبابايي و قايدي و رمضاني رانميدهيم
شهباززاده هم ميره تراكتور تا بجاش كاوه بياد
فقط میخوان حرف بزنند.این موقع بازیکن خوب گیر نمیاد.همه قرارداد دارن.
هیچکدوم بدرد نمیخورن و پرسپولیس شانس آورد نگرفتشون
بابایی‌به‌خاطر‌درگیری‌پارسال‌تراکتور‌و‌پرسپولیس‌به‌استقلال‌رفت‌شهباز‌و‌ارسلان‌استقلالی‌هستند جایی‌در‌پرسپولیس‌ندارند
چقدر مغرضانه و یکطرفه بر علیه پرسپولیس نوشتی برات متاسفم
اقا یحیی با همین تیمش فعلا اولا جدوله با کلی اختلاف
جهت اصلاع صدر بستس ....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها