زمان مجمع تقسیم سود پالایش مشخص شد

۱۷ آبان ماه ۱۴۰۱ مجمع دو صندوق پالایشی یکم و دارا یکم برگزار شد و حال با اطلاعیه منتشره در سامانه کدال برای دومین بار نماد پالایش مجمع برگزار می کند. تاریخ مجمع پالایش چه زمانی است؟
کد خبر: ۱۱۵۷۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹ 02 January 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، دارا دوم یا همان پالایشی یکم، از سهام شرکت‌های پالایش نفت تهران (شتران)، پالایش نفت تبریز (شبریز)، پالایش نفت اصفهان (شپنا) و پالایش نفت بندرعباس (شبندر) تشکیل شده است که به‌عنوان دومین صندوق قابل معامله دولتی در بازار سهام شهریورماه سال ۱۳۹۹عرضه شد.

۱۷ آبان ماه ۱۴۰۱ مجمع دو صندوق پالایشی یکم و دارا یکم برگزار شد و با تصویب مجمع این صندوق‌ها، امیدنامه آن‌ها نیز تغییر کرده و رکن بازارگردان به واسطه تغییرات به وجود آمده، تعیین و مصوب شد. 

حال  با اطلاعیه منتشره در سامانه کدال برای دومین بار نماد پالایش مجمع برگزار می کند.

مجمع عمومی پالایش در چه تاریخی برگزار می‌شود؟

 جلسه مجمع این صندوق در ساعت ۱۶:۳۰ مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ در محل میدان، ولی عصر، خیابان شهید دکتر عضدی، خیابان ورشو، پلاک ۴ جهت تصمیم گیری در خصوص تقسیم سود برگزار می‌گردد.

پالایش در مجمع سال جاری چقدر سود توزیع می‌کند؟

باتوجه به تقسیم سود شرکت‌های پالایشی، صندوق پالایش میتواند در مجمع امسال، به ازای هر واحد ۱۱۶۹۵ ریال تقسیم سود داشته باشد و ۹۳۶ تومان تخصیص سود مجمع انتظار میرود.

بدین ترتیب با توجه به در پیش رو بودن مجمع امسال صندوق، در یک سال آتی، مجموعا سود نقدی ۳۶۴۴۳ ریال در انتظار سهامدار این صندوق است که با فرض تقسیم سود ۸۰ درصدی (یعنی ۲۹۱۷۴ ریال تقسیم سود) و قیمت روز ۹۰۰۰۰ ریال، میتوان بازده نقدی ۳۲ درصدی را برای  سهامدار متصور بود. لازم به ذکر است مجمع سال گذشته این صندوق، ۲۰ بهمن برگزار شد و صندوق پالایشی یکم  در نخستین مجمع خود ۶۰۰ تومان به ازای هر واحد سرمایه گذاری سود تقسیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم