بازدید 3724

فرمانیه مال، برگی ارزنده از افزایش سرمایه بانک آینده

بانک آینده، به واسطه شرایط تأسیس خود، با ادغام اموال و دیون نهادهای پولی سابق، به عنوان نهاد پولی پیشرو در تکمیل پروژه­ های عمرانی فاخر، از سرمایه‌گذاری­ های عمرانی نفیسی، برای افزایش سرمایه، از محل تجدید ارزیابی سرمایه­‌گذاری­‌ها برخوردار است.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ 31 December 2022

فرمانیه مال، برگی ارزنده از افزایش سرمایه بانک آینده

به گزارش ایلنا، از جمله سرمایه­‌گذاری‌­های مذکور، پروژه عمرانی مجموعه چند منظوره فرمانیه یا همان فرمانیه مال است که با جانمایی جغرافیایی شایسته و تکنولوژی ساخت و امکانات بهره­‌برداری فاخر، علاوه بر مرکز خرید، با برخورداری از مجموعه‌­های متفاوت و پیشرفته سینمایی، هنری، ورزشی، سلامتی و پذیرایی، لحظات خوشایندی را برای خانوارهای ایرانی و گردشگران خارجی به ارمغان خواهد آورد.

بنا بر بررسی­‌های میدانی صورت گرفته، سازندگان آن با ایجاد کانسپت­های مثبت مورد انتظار از یک مجموعه تجاری رفاهی چند منظوره، هدف اصلی خود را بر حداکثر کردن مطلوبیت مورد انتظار مراجعه‌­کنندگان از مجتمع چند منظوره فرمانیه، پایه­‌گذاری نموده­‌اند.

با این اوصاف، متخصصان حوزه ساختمانی، قیمت‌­گذاری این مجموعه منحصر به فرد و ارزشمند را خارج از برآوردها معمول دانسته و مشتاقانه در انتظار افشای آخرین ارزیابی رسمی آن هستند. گرچه، با توجه به محدودیت‌­های قیمت­‌گذاری، نمی‌­توان ارزشگذاری معادل ارزش واقعی آن را انتظار داشت.

تا جایی که، بر اساس برآوردهای کارشناسانه، و اتکای صرف بر وسعت اجرا و پیشرفت فیزیکی کنونی پروژه، ارزش آن بیش از 300.000 میلیارد ریال برآورد می‌شود.

با این همه، ارزش نهایی آن را پس از اجرای برنامه‌­های توسعه و بهره­‌برداری آن می­‌توان استنباط کرد، که این مهم، با در نظر گرفتن تبحر بانک آینده در حداکثر نمودن نرخ بازده سرمایه­‌گذاری­ های خود، در راستای منافع عموم سپرده­‌گذاران و سهامداران بانک، سهم بسزایی نیز در اثربخشی افزایش سرمایه بانک آینده، از محل تجدید ارزیابی سرمایه­‌گذاری‌­ها داشته و مطلوبیت مورد انتظار ذی­نفعان بانک آینده را به ارمغان خواهد آورد.

با این اوصاف، افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی سرمایه ­گذاری­‌های برخوردار از پشتوانه دارایی‌­های ارزنده، در ساختار مالی این بانک بزرگ خصوص، تجلی خواهد کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل