بازدید 14494

5 دلیل برای اینکه در هتل عباسی اصفهان اقامت کنیم

برای آنکه بدانید چرا این هتل به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های مسافران تبدیل شده و چرا باید آن را برای اقامت در اصفهان انتخاب کنید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵ 31 December 2022

شهر تاریخی و زیبای اصفهان، یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران است. نه فقط خود ما ایرانی‌ها، که بسیاری از گردشگران خارجی نیز آرزوی بازدید از اصفهان را در سر دارند. به همین دلیل، هتل های زیادی در این شهر ساخته شده و این هتل ‌ها در رقابتی تنگاتنگ و سخت برای جلب رضایت و توجه مسافران قرار دارند.

یکی از بهترین هتل ها که از معدود اقامتگاه های لوکس و 5 ستاره اصفهان به‌حساب می‌آید، هتل عباسی اصفهان است. 

5 دلیل برای اینکه در هتل عباسی اصفهان اقامت کنیم

1. اقامت در یکی از تاریخی ترین بناهای اصفهان

اولین دلیل مسافران برای رزرو هتل عباسی اصفهان، قدمت تاریخی آن است. با اقامت در این هتل، سیری در تاریخ پرفرازونشیب ایران در دوران صفویه خواهید داشت و همین مسئله هم، سفر به اصفهان را به تجربه‌ای تمام‌عیار و فراموش‌نشدنی برای شما تبدیل خواهد کرد. خود هتل هم تا تبدیل‌شدن به هتل عباسی اصفهان، راه پرفرازونشیبی را پشت سر گذاشته است. نزدیک به 300 سال پیش، این هتل کارونسرایی بود که در زمان شاه سلطان حسین (آخرین پادشاه صفوی) برای استراحت تجار و کاروان‌ها ساخته شد. متاسفانه این کاروانسرا در زمان حمله افغان‌ها به ایران ویران شد تا اینکه در دهه سی مرمت این بنای ارزشمند با تلاش بر احیای معماری دوره صفوی شروع شد و در سال 1345، هتل عباسی اصفهان رسما استقبال از مسافران را آغاز کرد.

2. اتاق هایی با امکانات رفاهی عالی

از آنجایی که قدمت این بنا به دوران صفویه بازمی‌گردد، اوج شکوه و زیبایی معماری ایرانی را در تک‌تک اجزای هتل می‌توان مشاهده کرد. جالب است بدانید که خبرگزاری CNN در سال 2017 این هتل را به‌عنوان زیباترین هتل خاورمیانه معرفی کرد. از این رو، با رزرو هتل عباسی اصفهان در اتاق‌ هایی با دکوراسیون بسیار زیبا و امکانات رفاهی بسیار خوبی اقامت خواهید داشت. این اتاق‌ها عبارتند از:

  • اتاق‌ های استاندارد با ظرفیت یک و 2 نفر

  • اتاق ‌های چشم‌انداز با ظرفیت 2 نفر؛ این اتاق ‌ها 2 تخته دبل یا توئین هستند و چشم‌اندازی رو به باغ زیبای هتل عباسی دارند

  • اتاق‌های پردیس که لوکس‌تر و بزرگ‌تر از اتاق‌های فوق هستند؛ این اتاق‌ها نیز مانند اتاق‌های چشم‌انداز، منظره بسیار زیبایی رو به باغ دارند

  • سوئیت قاجار که از لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین اتاق های هتل عباسی اصفهان است

  • سوئیت صفوی (سوئیت دوخوابه) که برای سفرهای خانوادگی مناسب هستند و اوج شکوه معماری اصفهان در آن‌ها قابل مشاهده است.

3. موقعیت مکانی بسیار خوب و دسترسی راحت به جاذبه های اصفهان

5 دلیل برای اینکه در هتل عباسی اصفهان اقامت کنیم

از دیگر مزیت‌های اقامت در هتل عباسی اصفهان، موقعیت مکانی عالی آن و دسترسی به بسیاری از جاذبه های دیدنی اصفهان است. این هتل در میان بافت تاریخی شهر قرار گرفته و تعدادی از بهترین جاهای دیدنی این شهر، فاصله بسیار کمی با آن دارند. به‌عنوان مثال، کاخ عالی قاپو، سی و سه پل، کاخ چهلستون و مدرسه چهارباغ، با خودرو به ترتیب 3، 3، 4 و 5 دقیقه با این هتل فاصله دارند. هتل عباسی اصفهان در میدان انقلاب، خیابان گلدسته، چهارراه آمادگاه سمت چپ، (خیابان سنگ فرش) قرار دارد.

4. امکانات رفاهی ویژه هتل عباسی اصفهان

از آنجایی که این هتل بسیار لوکس و مجلل است، در آن انواع امکانات رفاهی برای تجربه اقامتی دلنشین و راحت فراهم شده است. تمامی 225 واحد اقامتی هتل امکانات رفاهی بسیار خوبی دارند و به امکانات رفاهی مانند یخچال، چای ‌ساز، مبلمان، صبحانه رایگان، آب رایگان (در روز ورود)، صندوق امانات، آباژور، کمد لباس، لوازم بهداشتی رایگان و اینترنت نامحدود رایگان مجهز هستند. علاوه بر این، امکانات ویژه دیگری مانند اتاق ماساژ، نمازخانه، کتابخانه، اتاق چمدان، فروشگاه، چایخانه سنتی، رستوران بام، امکانات ورزشی مانند استخر، سونا، جکوزی و سالن ورزشی، فضای سبز و... در این هتل در دسترس مسافران قرار دارند. هتل عباسی اصفهان برای آن دسته از گردشگرانی که با خودرو شخصی خود به این شهر سفر می‌کنند نیز پارکینگ رایگان در نظر گرفته است.

5. رستوران ها و کافی شاپ های هتل عباسی اصفهان

5 دلیل برای اینکه در هتل عباسی اصفهان اقامت کنیم

از دیگر دلایلی که مسافران را به رزرو هتل عباسی وسوسه می‌کند، رستوران ها و کافی شاپ های آن هستند. علاوه بر کیفیت عالی غذاها، سالن‌های غذاخوری و کافی شاپ های هتل معماری بسیار دلنشین و زیبایی دارند و هنگام صرف غذا و نوشیدنی در آن‌ها، خودتان را در دل دوران صفویه احساس خواهید کرد. علاوه بر سالن صبحانه‌خوری هتل که آینه‌کارهای جذاب و چشم‌انداز بسیار زیبایی به مدرسه چهارباغ دارد، رستورانی به نام چهلستون نیز در این هتل ساخته شده است که با دکوراسیون باشکوه خود، هوش از سر شما می‌برد. چایخانه سنتی، کافه تریا نقش جهان، رستوران چشم‌انداز (رستوران بام هتل) و سفره‌خانه سنتی، از دیگر مکان‌هایی هستند که برای صرف یک وعده غذا و نوشیدنی خوشمزه در کنار عزیزانتان می‌توانید روی آن حساب کنید.

فلای تودی، مرجع معتبر رزرو هتل عباسی اصفهان

از بین هتل های بسیار متنوعی که در شهر اصفهان ساخته شده، هتل عباسی خوش‌نام‌ترین آن‌هاست. این هتل با امکانات رفاهی، معماری باشکوه و اتاق‌های زیبای خود، اقامتی به‌یادماندنی و فراموش‌نشدنی در قلب اصفهان را برای شما رقم می‌زند. برای رزرو هتل عباسی و خرید بلیط هواپیما اصفهان، به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی مرجع خرید ارزان ترین بلیط هواپیما و رزرو هتل است که با پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل سفر به‌یادماندنی به اصفهان را برای شما رقم می‌زند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار