بازدید 4706

قصاص و حبس مجازات قتل خواهر

کد خبر: ۱۱۵۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴ 28 December 2022

مرد جوانی که در یک جنایت خانوادگی خواهر کوچکترش را به قتل رسانده بود از سوی قضات شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شد.

به گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده از آبان سال 1400 با گزارش قتل دختر جوانی به نام سحر در مجیدیه تهران آغاز شد. نامزد سحر که جسدش را در خانه پیدا کرده بود گفت: وقتی به خانه نامزدم رفتم جسد او را که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده و با اسید سوزانده شده بود پیدا کردم.

در ادامه تحقیقات برای مأموران محرز شد که مقتول از 10 سال قبل با برادرش سعید اختلاف داشته و قطع رابطه کرده بودند بنابراین وی تحت بازجویی قرار گرفت و به قتل خواهرش اعتراف کرد و گفت: من مدتها با خواهرم قهر بودم تا اینکه چند روز پیش از این حادثه خواهر دیگرم سارا به من گفت که سحر پشت سرتو و زن و بچه‌ات حرف‌های نامربوطی زده و همین موضوع سبب شد تا به فکر انتقام‌گیری از او بیفتم.

روز حادثه با سارا قرار گذاشتیم و به خانه سحر رفتیم و پس از یک درگیری لفظی او را به قتل رساندیم. با اعترافات صریح متهم و تکمیل تحقیقات، برای سعید به اتهام قتل عمد و برای سارا اتهام معاونت در قتل صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

پدر و مادر مقتول خواهان اشد مجازات برای قاتل دخترشان شدند و در ادامه سعید به جایگاه رفت و گفت: اگر سحر حرف های نامربوطی پشت سر من و خانواده ام نمی زد هیچگاه به فکر انتقام از او نمی‌افتادم و حالا هم من به عنوان قاتل اینجا نبودم.

پس از آن سارا به عنوان متهم ردیف دوم به جایگاه رفت و گفت: برادرم دروغ می‌گوید. من اصلاً در جریان ماجرا نبودم و هیچ دخالتی در قتل خواهرم ندارم.

پس از دفاعیات متهمان قضات برای صدور رای وارد شور شدند و با توجه به مدارک موجود در پرونده، سعید را به قصاص و سارا را نیز به اتهام معاونت در قتل به 25 سال زندان محکوم کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی