بازدید 5098

هزینه سفر به پوکت

اگر قصد شرکت در تور مالزی به ویژه تور پوکت را دارید، با ما همراه باشید تا بهترین زمان سفر به این منطقه، قیمت بلیط هواپیما، هزینه اقامت در آن، قیمت اقلام خوراکی و روشی برای اطلاع از قیمت تور پوکت  را برای شما شرح دهیم.
کد خبر: ۱۱۵۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲ 28 December 2022

هزینه سفر به پوکت

شهر پوکت در جنوب‌غربی کشور تایلند واقع شده است، این شهر یکی از رویایی‌ترین مناطق جهان محسوب می‌شود و جاذبه‌های گردشگری زیادی در آن وجود دارد. این جزیره سواحل شنی زیبایی در خود جا داده که چشم هر بیننده را به خود خیره می‌کند. سواحل این منطقه عبارت هستند از کامالا، کارون و پاتونگ. در منطقه پوکت به‌غیر از ساحل‌گردی می‌توانید از جنگل‌های سرسبز، جنگل‌های نارگیل و شالیزارهای متعدد دیدن کنید.

همچنین امکان انجام ورزش‌هایی مانند موج‌سواری، قایقرانی، اسکی روی آب، شنا، بانجی‌جامپینگ و... نیز در این جزیره وجود دارد. جزیره پوکت رتبه‌های گردشگری زیادی ازجمله سومین منطقه گردشگری آسیا و هفتمین جزیره زیبای جهان را به خود اختصاص داده است. اگر قصد شرکت در تور مالزی به ویژه تور پوکت (https://www.alibaba.ir/tour/thailand-phuket ) را دارید، با ما همراه باشید تا بهترین زمان سفر به این منطقه، قیمت بلیط هواپیما، هزینه اقامت در آن، قیمت اقلام خوراکی و روشی برای اطلاع از قیمت تور پوکت  را برای شما شرح دهیم.

بهترین زمان برای سفر به پوکت

بهترین زمانی‌که می‌توانید در آن به پوکت سفر کنید، آبان تا اردیبهشت است. در این شش ماهه از سال دما و شرایط آب‌وهوایی در مناسب‌ترین وضعیت خود قرار دارند. بین آبان تا اردیبهشت میانگین دمای هوای این شهر به 24 درجه سانتی‌گراد می‌رسد و تقریبا خبری از باد و باران‌های موسمی نیست. در این زمان گردشگران زیادی به تایلند سفر می‌کنند؛ زیرا اقیانوس در آرام‌ترین حالت ممکن قرار دارد و به‌همین دلیل آن‌ها می‌توانند به‌راحتی ورزش‌های آبی موردعلاقه خود را انجام دهند.

اگر می‌خواهید در تور پوکت ارزان شرکت کنید، می‌توانید در ماه‌های خرداد تا مهر این کار را انجام دهید. در این زمان به‌دلیل وزش بادهای شدید و بارش باران‌های موسمی کم‌تر گردشگری به این جزیره سفر می‌کند و برای همین قیمت تور پوکت و خدمات برای گردشگران بسیار کاهش می‌یابد. اگر از خرداد تا مهر به این منطقه سفر می‌کنید، بد نیست بدانید که وزش بادهای شدید می‌تواند بسیار برای شما خطرساز باشد و حتی ممکن است مسئولان اجازه انجام تفریحات آبی را به گردشگران ندهند. اگر قصد سفری آرام را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که در بازه زمانی آبان تا اردیبهشت به این منطقه زیبا سفر کنید.

قیمت بلیط برای سفر به پوکت

هزینه سفر به پوکت

بهترین وسیله نقلیه‌ای که می‌توان با آن به پوکت سفر کرد، هواپیما است؛ زیرا با این روش می‌توانید در کم‌ترین زمان به این جزیره برسید. پرواز مستقیمی از تهران به پوکت وجود ندارد و شما با خرید بلیط هواپیما تهران پوتک اول به دبی رفته و پس از چند ساعت توقف به فرودگاه بانکوک خواهید رفت؛ سپس با هواپیمایی دیگر به این جزیره می‌روید. هزینه خرید این بلیط حدود 21 میلیون تومان است.

هزینه خوراکی‌ها برای خرید درطول تور پوکت

واحد پول تایلند بات است و درحال‌حاضر قیمتی حدود 1000 تومان دارد. درادامه قیمت برخی از سبزیجات و خوراکی‌های موردنیاز درطول سفر به پوکت را برای شما شرح خواهیم داد.

  • یک قرص نان با وزن 400 گرم: 35 بات
  • یک کیلوگرم تخم‌مرغ: 50 بات
  • شیر: 50 بات
  • یک کیلوگرم مرغ: 97 بات
  • یک کیلوگرم سیب‌زمینی: 45 بات
  • یک کیلوگرم گوجه فرنگی: 54 بات

هزینه اقامت در هتل‌های پوکت

در این جزیره نیز مانند دیگر مناطق گردشگری جهان هتل‌های زیادی وجود دارد که گردشگران می‌توانند در آن‌ها اقامت داشته باشید. هزینه رزرو هتل پوکت براساس سطح امکانات، نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری و... افزایش یا کاهش می‌یابد. درادامه به بررسی قیمت هتل‌ پوکت می‌پردازیم.

این مطلب را هم بخوانید: تور آنتالیا هتل آکرا + عکس

برای رزرو هتل‌های دو ستاره پوکت باید 150 تا 700 هزارتومان هزینه کنید. اگر قصد اقامت در هتل‌های سه ستاره این منطقه را دارید، باید برای هر یک شب اقامت بین 500000 تومان تا یک میلیون تومان باید پرداخت کنید. هتل‌های چهار ستاره این جزیره را می‌توان با 90000 تومان تا سه میلیون تومان رزرو کرد. اگر قصد اقامت در هتل‌های پنج ستاره را دارید، باید هزینه‌ای بین دو تا 10 میلیون تومان پرداخت کنید.

روشی برای اطلاع از قیمت تور پوکت

پوکت یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری در قاره آسیا است که سالانه افراد زیادی به آن سفر می‌کنند. روش‌های متعددی برای رزرو تور بازدید از این منطقه وجود دارد که یکی از آن‌ها مراجعه به سایت‌های اینترنتی است. علی بابا یکی از این شرکت‌ها محسوب می‌شود که سال 1393 شروع به کار کرد. ابتدا با مراجعه به این این سایت فقط امکان خرید بلیط وجود داشت، اما درحال‌حاضر با مراجعه به سایت علی بابا می‌توانید هتل و تور هم رزرو کنید. پیشنهاد ما به شما برای رزرو تور پوکت ارزان مراجعه به سایت علی بابا است.

ما در این مطلب اطلاعاتی درباره بهترین زمان سفر به جزیره پوکت، هزینه رزرو هتل، قیمت بلیط هواپیما و روشی برای رزرو تور پوکت ارزان را برای شما شرح دادیم. اگر تجربه سفر به این منطقه شگفت‌انگیز و بازدید از مناطق گردشگری آن را داشتید، نظر و خاطرات خود را با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید تا کسانی‌که قصد شرکت در تور پوکت را دارند، با اطلاعات کافی خود را برای سفر آماده کنند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل