بازدید 3124

پیروان ادیان‌توحیدی نقش برجسته‌ای درتاریخ کشور دارند

فرمانده کل ارتش گفت: هموطنان آشوری و ارمنی که همواره با تمام وجودشان پای دفاع از این کشور در مقابل دشمن ایستاده‌اند، نقش بسیار برجسته‌ای در تاریخ این آب و خاک مقدس دارند.
کد خبر: ۱۱۵۶۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸ 26 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار تعدادی از نمایندگان اقلیت‌های مذهبی در مجلس شورای اسلامی و نماینده خانواده معظم شهدای ادیان توحیدی با وی که در ستاد ارتش انجام شد، ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت عیسی مسیح (ع) به همه هموطنان مسیحی کشورمان، گفت: در این ایام به طور مرسوم سال‌های گذشته ما برای ادای احترام به خانواده های معظم شهدا و جانبازان ادیان توحیدی برنامه‌های دیدار و سرکشی از این عزیزان را تدارک می دیدیم که طی دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا این برنامه‌ها به شکل مطلوب آن انجام نشد.

وی گفت: امسال نیز نمایندگان محترم اقلیت‌های مذهبی در مجلس شورای اسلامی و نماینده خانواده معظم شهدای ارامنه به ستاد ارتش تشریف آوردند تا به بهانه این دیدار به مقام شامخ همه شهدا و ایثارگران ادیان توحیدی کشور ادای احترام کنیم.

وی افزود: هموطنان آشوری و ارمنی که همواره با تمام وجودشان پای دفاع از این کشور در مقابل دشمن ایستاده و بیش از دهها شهید، جانباز، آزاده و ایثارگر تقدیم انقلاب اسلامی و کشور کرده‌اند، نقش بسیار برجسته‌ای در تاریخ این آب و خاک مقدس دارند و ما هیچوقت این فداکاری‌ها و بزرگمردی آنان و خانواده‌های ایثارگرشان را از یاد نخواهیم برد.

فرمانده کل ارتش، حضور موثر پیروان ادیان توحیدی را در سازندگی و رشد و توسعه کشور پس از جنگ تحمیلی ارزشمند توصیف کرد و افزود: نقش شما عزیزان در عرصه‌های مختلف پیشرفت کشور قابل توجه و ارزشمند است.

در این دیدار، آقایان شارلی انویه تکیه، روبرت بگلریان، آرا شاوردیان، نمایندگان اقلیت های ارمنی و آشوری مجلس شورای اسلامی و نماینده خانواده‌های معظم شهدای ادیان توحیدی کشور، امیر دریادار محمد پورکلهر، معاون نیروی انسانی ارتش، امیر سرتیپ دوم محمدرضا فولادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش، امیر سرتیپ دوم مسلم یعقوبی، معاون حقوقی، قوانین و امور مجلس ارتش و دیگر مسئولان حضور داشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار