بازدید 3152

بارش باران و برف در محورهای ۹ استان

کد خبر: ۱۱۵۶۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱ 26 December 2022

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش باران و برف در ۹ استان و مه گرفتگی در محورهای استان خوزستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی و پایش‌های صورت گرفته، در حال حاضر ترافیک در سه محور آزادراه قزوین – کرج حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک، محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس و آزادراه تهران - ساوه محدوده دهشاد، نیمه سنگین گزارش شده است.

وی درباره وضعیت جوی حاکم بر محورهای مواصلاتی نیز اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های خراسان شمالی، لرستان، مرکزی، سمنان، گلستان و همدان و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های خراسان رضوی، گیلان و مازندران هستیم. همچنین مه گرفتگی غلیظ در استان خوزستان مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره برخی محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در محورهای مواصلاتی نیز اظهار کرد: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود. محورهای شریانی ریگان – ایرانشهر و خوانسار - گلپایگان، محورهای غیر شریانی جدید هشتگرد – طالقان و گنجنامه - تویسرکان و محورهای فصلی لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد – پاوه و سی سخت - پادنا در حال حاضر مسدود هستند.

شیرانی در پایان با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار