بازدید 4023

فیلم تیراندازی به گشت پلیس ساختگی است

سرپرست فرماندهی انتظامی زاهدان از تلاش رسانه‌های معاند برای تشویش اذهان و کاهش احساس امنیت در شهر با انتشار فیلمی مبنی بر تیراندازی به خودروی گشت پلیس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۶۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷ 25 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سرهنگ خدارحم فروغی از تلاش رسانه‌های معاند برای تشویش اذهان و کاهش احساس امنیت در شهر با انتشار فیلمی مبنی بر تیراندازی به خودروی گشت پلیس در این شهرستان خبر داد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان اظهار داشت: این فیلم کوتاه که با هدف ایجاد احساس ناامنی و نگران کردن مردم تهیه شده، امشب در فضای مجازی منتشر شد و اعلام شده دو نفر از عوامل گشتی پلیس نیز شهید شده‌اند که چنین چیزی واقعیت ندارد.

وی افزود: پلیس در تمام ساعات شبانه‌روز مخلصانه تلاش می‌کند تا برای آحاد جامعه احساس امنیت بوجود بیاورد و مجرمان را در تعدی به حقوق مردم ناکام کند و سرنشینان مسلح خودرو پژویی که چنین کلیپی را تهیه و در فضای مجازی منتشر کرده‌اند بدانند نه تنها چنین اقدامی پلیس را از خدمت مردم باز نمی‌دارد بلکه در این راه الهی مصمم‌تر و این عمل آنها نیز از چشم تیز بین پلیس پنهان نخواهد ماند و برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

سردار محمد قنبری رئیس پلیس استان سیستان و بلوچستان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم تاکید کرد که هیچگونه گزارشی مبنی بر درگیری یا حمله مسلحانه به خودروی پلیس نداشته‌ایم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر