بازدید 4749
۸

پنجره توافق از سوی ایران باز است، اما نه برای همیشه

وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توئیتری نوشت، در دیدار با آقای بورل در مورد برداشتن گام‌های نهایی توافق، موافق بودیم. پنجره توافق از سوی ایران باز است، اما نه برای همیشه.
کد خبر: ۱۱۵۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷ 24 December 2022

به گزارش «تابناک»، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توئیتری درباره دیدار اخیرش با جوزپ بورل مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نوشت: در دیدار با آقای بورل در مورد برداشتن گام‌های نهایی توافق، موافق بودیم. پنجره توافق از سوی ایران باز است، اما نه برای همیشه. بر راه حل سیاسی در اوکراین تاکید کردم. نه فجایع گوانتانامو و ابوغریب و نه جنایت علیه زنان و کودکان یمن و افغانستان، به آمریکا اجازه موعظه دیگران را نمی‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۸
دیگه دیره
الان که زمستان سخت هست مگه نگفتید اونها به التماس میفتند؟
خخخخ
ممنونم از این اقتدار!!
همچین میگی پنجره برای همیشه باز نیست که انگار اونا به ما نیاز دارن! داداش از قیمت دلارت، از قیمت مواد غذایی، قیمت ماشین ها!، عدم واردات یک گوشی آیفون 14 به دلیل اینکه برای قدرت منطقه ای ارز بری داره!! اعتراضات و نارضایتی مردمت!!! اینها رو نگاه بکن بعد حرف بزن پسرم!!!
واقعا این آقا ، سابقه ، معلومات و ادبیاتش در حد وزارت خارجه ایران نیست ! ولی خوب باید با بقیه هیئت دولت جور باشه دیگه !!!
خخخخخخ تو رو خدا ببندید پنجره رو تا مثل گاز که قرار بود از سرما یخ بزنند
خسته نباشید. کل دنیا را تهدید می کنیم. به چه قیمتی
چه جالب، قبلا هم مسولان کشور در سایتهای فیلتر شده مطلب میگذاشتن که البته مردم عادی هم میتونستند با فیلتر شکن! وارد اون سایتها بشن. ولی الان که اینترنت رو کلا قطع کردن و مردم نمیتونن وارد بشن دیگه فکر میکردم که وزیر محترم پیامهاشون رو در پیام رسان بله و اینا میذارن@@
مردم هر روز گرفتار از روز قبل می شوند

بازم ناز و اداها این آقایان شروع شد

یا به سرانجام برسانید

یا کلا" برای همیشه تعطیل کنید

حداقل مردم راحت بشن
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی