مردم بلوچستان شایسته ارائه خدمات بیشتر هستند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: مردم بلوچستان شریف، نجیب، صبور و شایسته ارائه خدمات بیشتر هستند.
کد خبر: ۱۱۵۶۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹ 22 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان اظهارداشت: با همه موانع و محدودیت‌هایی که وجود دارد اما باز هم کارهای بزرگی در حوزه‌های مختلف در سیستان و بلوچستان صورت گرفته است.

امام جمعه زاهدان افزود: مردم بلوچستان شریف، نجیب، صبور و شایسته ارائه خدمات بیشتر هستند و به هر میزانی که برای‌ ارائه خدمت به آن‌ها تلاش کنیم باز هم جای کار وجود دارد.

آیت‌الله محامی بیان کرد: خدمت به مردم هم رضایت خداوند را در پی خواهد داشت و هم دلدادگی مردم به نظام اسلامی را بیشتر خواهد کرد.

وی ادامه داد: هر ساله اقدامات شتاب و گسترش پیدا کرده اما با توجه به عقب ماندگی و محرومیت تاریخی سیستان و بلوچستان باز هم فاصله ما با استان‌های دیگر زیاد است از این جهت که استان‌های دیگر هم فعال و در حال رشد هستند و باید دقت کنیم که اگر سرعت پیشرفت ما کمتر شود به مراتب‌ فاصله ما با استان‌های دیگر بیشتر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حوادث و ناامنی‌ها سرعت رشد و تکمیل طرح‌ها را کند می‌کند و سرمایه گذاران تمایلی برای حضور در استان نخواهند داشت که چنین چیزی مانع پیشرفت استان خواهد بود و دود آن در چشم مردم استان می‌رود.

وی گفت: باید مردم را توجیه کنیم زیرا هر چقدر انسجام، وحدت و همکاری بیشتر باشد توسعه و گسترش امکانات دولت را بهتر به نتیجه خواهد رساند.

حمزه امیریان مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان در ابتدای این نشست به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت راه‌ها، طرح اقدام ملی مسکن و آخرین پروژه‌های در دست اقدام پرداخت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی