بازدید 11828
۳

رقبای «مهران رجبی» در ویژه برنامه‌های شب یلدا

برنامه‌های روتین تلویزیون مانند «خودمونی»، «دیدی‌نو» و «پنج ستاره» در شب یلدا به صورت ویژه پخش می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۵۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ 19 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خراسان، در روز‌های گذشته، نام برنامه‌های ویژه تلویزیون به مناسبت شب یلدا، اعلام شد و قرار بر این است که شبکه‌ها همان برنامه‌های روتین را با اضافه کردن بخش‌هایی با حال و هوای شب یلدا و دعوت از چهره‌ها، تبدیل به برنامه‌ای «ویژه» کنند و روی آنتن ببرند. هنوز مشخص نیست که شبکه یک و چهار چه تدارکی برای این مناسبت دیده‌اند، اما علی مسعودی، مهران رجبی، حسین رفیعی، بهروز افخمی و شهرام شکیبا بعضی از این ویژه برنامه‌ها را اجرا خواهند کرد.

ویژه برنامه گروه «ورزش از نگاه دو»

ظاهرا پس از مهران رجبی، علی مسعودی دیگر چهره پرکار تلویزیون خواهد بود. مسعودی که اکنون سریال «آزادی مشروط» را از شبکه یک روی آنتن دارد و در ایام جام جهانی نیز به عنوان گزارشگر برنامه «ورزش از نگاه دو»، برای ضبط گزارش‌هایی از حواشی مسابقات راهی قطر شده بود، شب یلدا نیز به عنوان مجری در ویژه برنامه شبکه دو حضور خواهد داشت. این ویژه برنامه توسط گروه سازنده «ورزش از نگاه دو» تولید می‌شود و آن‌ها تصمیم گرفتند اجرای آن را به یکی از اعضای تیم خود بسپارند. مسعودی سال گذشته در ویژه برنامه یلدایی شبکه پنج اجرای یکی از بخش‌ها را برعهده داشت و امسال به شبکه دو آمده است تا در کنار حسن اسماعیل‌پور، ویژه برنامه یلدای ۱۴۰۱ را نیز اجرا کند. سال ۱۴۰۰، منصور ضابطیان با «یلدای دو صفر» در شبکه دو میزبان چهره‌ها بود.

خودمونی

شبکه سه که در شب یلدای سال ۹۹ و ۱۴۰۰، از برنامه «زوجی‌نو» به عنوان ویژه برنامه خود در این مناسبت استفاده کرده بود، امسال نیز چنین روالی را در پیش گرفته و در غیاب «زوجی‌نو»، مسابقه «خودمونی» را که جایگزین این برنامه شده است روانه آنتن خواهد کرد. مهران رجبی مجری این برنامه که به دلیل پرکاری‌اش در تلویزیون مورد انتقاد بوده، در شب یلدا نیز اجرای «خودمونی» را برعهده دارد. این ویژه برنامه طی دو شب از ساعت ۲۱ تا ۳۰ دقیقه بامداد پخش خواهد شد. شرکت‌کنندگان این مسابقه مردم هستند، اما در این دو شب استثنائاً چهره‌ها به «خودمونی» می‌آیند. با توجه به وضعیت فعلی و چالش برنامه‌های تلویزیون در دعوت از هنرمندان، احتمالا جز چهره‌هایی که هم اکنون مشغول فعالیت در تلویزیون هستند، شاهد حضور مهمانان دیگری نخواهیم بود.

پنج ستاره

سال گذشته شبکه پنج، برنامه‌ای به نام «انار» را ویژه پخش در شب یلدا تولید کرد و برای اجرای این برنامه از حضور مجری خود یعنی مصطفی امامی به همراه علی مسعودی و حمیدرضا حافظ شجری استفاده کرد. امامی مجری اصلی بود و مسعودی و حافظ شجری نیز اجرای بخشی از برنامه را برعهده داشتند. امسال شبکه پنج هم مشابه شبکه سه، همان برنامه روتین خود در طول هفته یعنی مسابقه «پنج ستاره» را روی آنتن می‌برد. حسین رفیعی مجری فصل جدید مسابقه، مجری این ویژه برنامه یلدایی خواهد بود. «پنج ستاره» نیز مانند «خودمونی» میزبان مردم است، اما در شب یلدا چهره‌های هنری و ورزشی از مهمانان آن خواهند بود. فصل جدید «پنج ستاره» چندان دیده نشده و بعید است در شب یلدا بتواند مخاطبان فراوانی داشته باشد. به ویژه این که طبیعتا «پنج ستاره» هم با چالش دعوت از چهره‌های خاص و متفاوت روبه‌رو خواهد بود.

دیدی نو و خانه جلال

فعلا شبکه نسیم تنها شبکه‌ای است که در شب یلدا از برنامه جدیدی به نام «خانه جلال» رونمایی می‌کند. پخش این برنامه که در موزه خانه سیمین و جلال ضبط شده است، همزمان با شب یلدا آغاز می‌شود و جزو برنامه‌های فرهنگی تلویزیون است. بهروز افخمی که اهل ادبیات و کتاب است، «خانه جلال» را به همراه یوسفعلی میرشکاک شاعر و نویسنده، اجرا می‌کند. این برنامه رویکرد تخصصی دارد و میزبان شعرا، نقاش‌ها و طنزپردازان است، بنابراین نسبت به دیگر برنامه‌های سرگرمی تلویزیون در شب یلدا متفاوت‌تر خواهد بود و مخاطبان خاص‌تری خواهد داشت. شبکه نسیم از دیگر برنامه خود یعنی مسابقه «دیدی‌نو» نیز کمک گرفته و قرار است این مسابقه کتاب خوانی هم استثنائاًبه مناسبت شب یلدا، با حال و هوای این مناسبت روی آنتن برود. اِلمان‌های همیشگی برنامه‌های تلویزیون در شب یلدا مانند انار، هندوانه و کُرسی نیز در این دو قسمت ویژه به دکور «دیدی‌نو» اضافه شده‌اند. معلوم نیست این برنامه هم میزبان اهالی ادبیات خواهد بود یا در شب یلدا رویکرد متفاوتی در پیش می‌گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۳
ایشان بابت حمایت از مسولین تا اخر عمر خودش را بست . بیچاره
صدا و سیما دست چند نفر خاص افتاد مبارکه
قحطی نیرو متعهد ومقید به صدا وسیما وسینما نیامده که بخوان از سه لیتری های خائن ووطن فروش وحلقه به گوش وفرمانبر شبکه ورسانه های خارجی استفاده کنند....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس