بازدید 6718

یلدای بانی مد با طعم هندوانه!

کد خبر: ۱۱۵۵۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳ 18 December 2022

با نزدیک شدن به روزهای پایانی پاییز و فرا رسیدن شب یلدا، بسیاری از شما عزیزان، خود را برای دورهم نشینی شب یلدا آماده می‌کنید. دورهم نشینی شب یلدا و چیدن سفره‌ی شب یلدا هر دو از آیین‌های سنتی و باستانی هستند که از دیرباز در ایران انجام می‌شده است و امروزه نیز در خانواده‌های ایرانی برگذار می‌شود.

یلدا و بانی مد

در راستای پاسداری از آیین شب یلدا، بانی مد نیز امسال به رسم سال‌های پیش به پیشواز شب یلدا رفته است. آنچه در کمپین بانی مد جلب توجه می‌کند؛ حضور یک بازی جدید در وبسایت این مجموعه است. در این بازی شما می‌توانید بازی کنید و تخفیف‌های گوناگونی را تا سقف 70 درصد دریافت کنید.

یلدای بانی مد با طعم هندوانه!

روند بازی

در بازی "یلدا به شرط چاقو" شما می‌بایست ابتدا وارد وبسایت بانی‌مد شوید. سپس روی بنرهای بازی کلیک کنید تا وارد بازی شوید. یا با کلیک روی عکس بالا مستقیما وارد بازی شوید. پس از ورود به بازی، می‌بایست شماره تماس خود وارد کرده و سپس بازی شروع می‌شود.

توجه داشته باشید که شانس اولیه شما در این بازی سه انتخاب می‌باشد و سپس شما می‌تواند طبق قوانین بازی که در ادامه گفته خواهد شد؛ شانس بیشتری دریافت نمایید.

پس از گذر از این مرحله، شما می‌توانید دسته بندی مورد نظر خود را جهت دریافت کد تخفیف مربوطه انتخاب نمایید و دقیقا این موردی یکی از جذابیت‌های خاص در این بازی است. شما می‌توانید هر دسته بندی که قصد خریدن محصولات آن را داشته باشید؛ انتخاب کنید. در این بازی ده دسته بندی قرار دارد: پوشاک، ساعت، آرایشی بهداشتی، اکسسوری، کیف و کفش، لوازم خانه، لوازم برقی، اسباب بازی، لوازم تحریر و عطر و ادکلن.

پس از انتخاب دسته بندی مربوطه، دکمه‌ی شروع را زده و وارد بازی خواهید شد.

در این مرحله تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد که از شما می‌خواهد که هندوانه‌ی مدنظر خود را از پشت وانت انتخاب نمایید. پس از انتخاب هندوانه شما وارد بخش بعدی بازی خواهید شد.

در این بخش شما سه گزینه برای انتخاب خواهید داشت: "عوضش می‌کنم"!، بزن تنگش بشنوم و بشکن برام حاجی

چنانچه شما بخواهید هندوانه مورد نظر خود را تعویض نمایید؛ می‎توانید از گزینه‌ی اول یعنی "عوضش می‌کنم" استفاده نمایید.

اما اگر اهل فن باشید و بخواهید که صدای هندوانه را بشنوید و با توجه به صدای هندوانه، آن را انتخاب کنید؛ می‎توانید از گزینه‌ی "بزن تنگش بشنوم"؛ استفاده نمایید. در این بخش شما صداهای متنوعی را خواهید شنید و بسته به سلیقه و تجربه‌ی خود می‌توانید هندوانه‌ای را انتخاب یا تعویض نمایید.

در نهایت اگر هندوانه ای که دوست دارید را انتخاب کردید؛ می‌توانید گزینه‌ی "بشکن برام حاجی" را انتخاب نمایید. پس از انتخاب این گزینه، تخفیف به شما نمایش داده خواهد شد.

دکمه‌های جانبی بازی

در این بازی دکمه‌های گوناگونی وجود دارد. علاوه بر دکمه‌هایی که در روند بازی از آن ها صحبت کردیم، دکمه‌های دیگری نیز در این بازی هستند. دکمه‌ی بالا سمت راست، به شما امکان شرکت در بازی با یک شماره‌ی دیگر را می‌دهد. علامت قلب قرمز به معنای تعداد شانس‌های شما برای بازی است. آیکن سبز دوست بانی مدی، به معنای تعداد کاربرانی است که قبلا در بانی مد ثبت نام کرده‌اند و حالا شما آن‌ها را به بازی دعوت کرده اید و آیکن آبی دوست غیر بانی مدی به معنای تعداد کاربرانی قبلا در بانی مد ثبت نام نکرده اند و حال شما با دعوت شما به بازی، در بانی مد ثبت نام کرده اند.

از دیگر دکمه‌های کاربردی در این بازی، "خرید با کد تخفیف" و "دیدن کد تخفیف‌ها" ست به کمک این دو دکمه شما به ترتیب به صفحه‌ی محصولات شب یلدای بانی مد و صفحه‌ی شخصی خود خواهید رفت در صفحه‌ی شخصی شما در بانی مد، گزینه‌ای به اسم بانی بن‌ها وجود دارد و در بخش بانی بن‌ها شما می‌توانید تخفیفاتی که در بانی مد دریافت کرده‌اید را ببینید.

و دکمه‌ی "دعوت از دوستان" که به شما امکان کپی کردن لینک بازی و اشتراک گذاری آن را از طریق تلگرام و یا واتساپ می‌دهد.

در مراحل بعدی شما دکمه‌ی "تغییر کتگوری" و "خانه" را خواهید داشت که به ترتیب شما را به صفحه‌ی انتخاب دسته بندی و شروع بازی بر‌می‌گرداند.

یلدای بانی مد با طعم هندوانه!

قوانین بازی

  1. در این بازی شما در مرحله‌ی اول سه شانس برای بازی خواهید داشت.
  2. در مرحله ی بعدی شما می‌توانید برای گرفتن شانس بیشتر، بازی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. اگر کاربری که دعوت می‌کنید قبلا در بانی مد ثبت نام کرده باشد، یک شانس و اگر قبلا در بانی مد ثبت نام نکرده باشد؛ سه شانس به ازای دعوت او به شما تعلق می‌گیرد.
  3. اگر کاربر دعوت شده به وبسایت بانی مد، اولین خرید خود را از بانی مد انجام دهد؛ 5 درصد از سبد خرید او به کیف پول دعوت کننده در پروفایل شخصی او در بانی مد تعلق می‌گیرد. این مبلغ یک ماه پس از اتمام بازی به حساب او واریز خواهد شد.
  4. کدهای تخفیف سه روز اعتبار استفاده دارند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل