بازدید 21483
۳
گزارش

سرمربی پرتغال اخراج شد؛ اعلام ۳گزینه جانشینی

از پائولو فونسکا سرمربی حال حاضر لیل فرانسه و ژوزه مورینیو سرمربی فعلی تیم رُم ایتالیا به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌های جانشینی فرناندو سانتوس در تیم ملی فوتبال پرتغال یاد شده
کد خبر: ۱۱۵۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶ 15 December 2022

سرمربی تیم ملی پرتغال ساعتی پیش رسما از سمت خود برکنار شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ حذف تیم ملی فوتبال پرتغال از جام جهانی 2022 قطر با قبول شکست یک بر صفر مقابل مراکش در مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها، باعث شد فرناندو سانتوس رسما اخراج شود.

گفته می‌شد فدراسیون فوتبال پرتغال به فکر قطع همکاری با این مربی 68 ساله افتاده است و این تصمیم ساعتی قبل اتخاذ شد. سانتوس که از سال 2014 هدایت تیم ملی پرتغال را برعهده دارد، این تیم را به قهرمانی یورو 2016 و قهرمانی لیگ ملت‌های 19-2018 رساند.

سرمربی پرتغال اخراج شد؛ اعلام ۳گزینه جانشینی

روزنامه پرتغالی «اُ ژوگو» در این خصوص نوشت: با وجود اینکه فرناندو سانتوس موفق شده تیم تحت‌هدایتش را به قهرمانی یورو و لیگ ملت‌های اروپا برساند و قراردادش تا سال 2024 اعتبار دارد، فدراسیون فوتبال پرتغال در موقعیتی به سر می‌برد که به دنبال قطع همکاری با این مربی پرتغالی بود. به نظر می‌رسد این قطع همکاری به صورت دوستانه و با توافقی دوجانبه صورت بگیرد، به خاطر اینکه سانتوس همیشه رابطه خوبی با فرناندو گومز رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال و دیگر اعضای هیئت مدیره این فدراسیون داشته است».

سایت «گل» هم با انتشار گزارشی مشابه از پائولو فونسکا سرمربی حال حاضر لیل فرانسه و ژوزه مورینیو سرمربی فعلی تیم رُم ایتالیا به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌های جانشینی فرناندو سانتوس در تیم ملی فوتبال پرتغال یاد کرده است.

Desporto Ao Minuto نیز روی ویتوریا، سرمربی پیشین اسپارتاک مسکو را در فهرست نامزدهای سرمربیگری تیم ملی پرتغال قرار داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
فكر كردم كي روش ميگي خوشحال شدم
جانشین کیروش شود
جایزه نگرفتن؟ حواله ماشینی چیزی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار