نگاهی به مصوبات و تذکرات امروز بهارستان نشینان

معافیت مالیاتی برای واردات مواد اولیه دارویی/ انتقاد از اصحاب سررسید و بولتن نویسان / روزهای ناسالم پایتخت نسبت به سال گذشته دو برابر و اهواز دوازده برابر شده است / نماینده کرمانشاه از بهارستان به پاستور می رود! / سازمان برنامه و بودجه کشور را قفل کرده است

این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است. به همین دلیل، نمایندگان با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.
کد خبر: ۱۱۵۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳ 14 December 2022

تابناک _ نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۳ آذرماه) در حالی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد که نمایندگان روز گذشته در جلسه نظارتی مجلس، عملکرد دستگاه‌ها را در اجرای قانون حمایت از خانواده مورد کندوکاو قرار داده و به وزیر صمت به دلیل گرانی خودرو کارت زرد دادند.

موافقت مجلس با بررسی دوباره طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس

نمایندگان امروز خود را با موافقت با بررسی مجدد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس آغاز کردند، این در حالی است که کلیات این طرح در نشست ۱۶ آذر ماه به رأی گذاشته شد که مورد مخالفت نمایندگان قرار گرفت، حال در نشست امروز با تقاضای ۱۱۲ تن از نمایندگان بررسی دوباره در دستور کار قرار گرفت که در نهایت با موافقت نمایندگان اجازه داده شد که فرآیند رسیدگی این طرح دوباره شروع شود.

تسلیت قالیباف در پی درگذشت ابوی نماینده سیرجان

در ادامه رئیس مجلس شورای اسلامی، درگذشت ابوی شهباز حسن‌پور بیگلری، نماینده سیرجان و بردسیر را تسلیت گفت.

شرایط معافیت واردات مواد اولیه دارویی و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده تعیین شد

این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی از اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است. به همین دلیل نمایندگان در راستای کاهش معضلات پیرامون دارو در کشور با لایحه یک فوریتی معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت و البته شرایط این معافیت را مشخص کردند.

موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون برقراری عدالت آموزشی در رشته‌های پزشکی

همچنین نمایندگان در جریان بررسی گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری درمورد طرح اصلاح تبصره(۴)بند(۳)ماده واحده قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و تخصصی با کلیات این طرح موافقت کردند و پس از برخی مواد این طرح را مورد بررسی و تصویب قرار دادند.

تذکرات شفاهی

مجتبی ذوالنوری: انتقاد از دخالت کشورهای زیادی خواه و متجاوز اروپایی در امور داخلی کشورمان

 مجتبی ذوالنوری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 23 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن محکوم کردن مداخلات کشورهای زیادی‌خواه، مستبد و متجاوز اروپایی در امور داخلی کشورمان گفت: قرون وسطی و دوران سیاه تاریخی وصف حال اروپایی‌هاست.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا چند دهه در کشورهای اروپایی پیش حتی زنان از پدران خود حق ارث نداشتند و مالکیت خصوصی از آنها سلب شده بود و حق تصرف در اموال خودشان را نداشتند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در تعدادی از کشورهای اروپایی زنان در برخی موارد همراه همسرشان زنده زنده دفن می‌شدند و حتی اسم مستقل پس از ازدواج ندارند. یک زن اروپایی پس از ازدواج به اسم شوهر صدا زده می‌شود! نباید در امور حقوق بشر داخلی کشور ما دخالت کنند. شرم بر آنها. باید از مداخله در امور کشورمان عقب‌نشینی کنند.

علی خضریان: انتقاد از اصحاب سررسید و بولتن نویسان

علی خضریان در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۳ آذرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر آیین نامه ای گفت: چندین سال است که جریان تخریب‌گر و تحریف‌گر که در ادبیات سیاسی از آن به عنوان اصحاب سررسید و کت کش‌ها یاد می‌کنیم با انتشار شایعات، اخبار جعلی، کذب و جهت داری که برای نهاد‌ها و شخصیت‌های مختلف ارسال می‌شود، ضمن مخدوش کردن وجهه بسیاری از عناصر متعهد به نظام، انقلاب، طیف‌های مختلف انقلابی و ارزشی را نسبت به یکدیگر بدبین کرده و به فضای سوءتفاهم و اختلاف در جبهه انقلاب دامن زده است.

وی افزود: بار‌ها در گذشته از جانب افراد دلسوز به ویژه فعالان جنبش دانشجویی و رسانه‌ای کشور نسبت به خطر بولتن نویسان و اصحاب سررسید هشدار داده شده و با مسئولان فقط به تذکر و برخورد مقطعی اکتفا کردند تا امروز که این دمل چرکین سر باز کرده و با افشای بخشی از بولتن‌های این طیف در پوشش کار‌های رسانه‌ای که متاسفانه آسیبی به وجهه همکاران ما در رسانه‌ها زده است، عمق دروغ پردازی، جعلیات و تحریف‌گری این جریان تا چه اندازه می‌تواند به نظام، رهبری و نهاد‌های انقلابی ضربه بزنند و اتحاد و انسجام را دچار خدشه کند.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خطاب به نیکزاد که ریاست جلسه را بر عهده داشت، یادآور شد: از شما می‌خواهیم پیگیری کنید نهاد‌های مسئولی که این روز‌ها موضوع را تقلیل به فرد می‌دهند، از این موضوع گذشته و همچنین تقاضا داریم علاوه بر بررسی ابعاد مختلف این اقدامات که مجلس یازدهم را نیز دچار آسیب کرده اقدامات مخرب این جریان به نحو قاطعی با همه آمران و عاملان آن برخورد شود تا برای همیشه پرونده این جریان خزنده، خطرناک و ضربه زننده به نظام و اتحاد جبهه انقلاب بسته شود.

محمدتقی نقدعلی: دولت آیین‌نامه اخذ عوارض آلایندگی صنایع را هر چه سریع تر تهیه کند

ابراهیم عزیزی: ایران عزیز در قله سرافرازی قرار دارد

مصطفی نخعی: محرومیت بیش از ۶۰ شهرستان با اعمال ضریب نرخ باروری در بهره مندی از قانون جمعیت

سید البرز حسینی: انتقاد از ثبت بازی‌های زورخانه‌ای به اسم کشور آذربایجان و انفعال وزارت میراث فرهنگی

علی اصغر عنابستانی: حاکمیت ایران بر جزایر سه‌گانه خلیج فارس قابل مذاکره نیست

مجید نصیرایی: دانشکده های پیراپزشکی فردوس و طبس به دانشکده پزشکی ارتقا می یابد

محمد وحیدی: ضرورت توجیه سفرا و معاونان وزیر خارجه پیش از سفر کشورهای طرف قرارداد ایران به منطقه

عبدالناصر درخشان: تدبیری برای جلوگیری از پدیده شوم سقوط ارزش پول ملی شاهد نیستیم

حسین گودرزی: افزایش مداوم قیمت، خرید خودرو را برای طبقات متوسط و ضعیف به آرزو تبدیل کرده است

معین الدین سعیدی: اسلام و ایران ناموس بلوچ هستند/در بلوچستان نه تجزیه‌طلب داشتیم، نه داریم و نه خواهیم داشت

حسین حق وردی: انتظار برخورد قاطعانه تری در مقابل مواضع دولت چین داشتیم

شهریار حیدری: اولویت‌های بودجه سال جاری محقق نشده‌اند

سید مسعود خاتمی: تداخل اراضی کشاورزان با اراضی دولتی بدون تحمیل هزینه به کشاورزان باید حل شود

محمدمهدی فروردین: تشکر از حضور پرشور مردم حوزه انتخابیه در مراسم پیکر شهید داوود جعفری

سید مرتضی حسینی: اجازه سوءاستفاده از ستادهای انتخاباتی به ریاکاران داده نشود/ نامزدهای ریاست جمهوری مراقب نفوذ افراد سودجو باشند

سید سلمان ذاکر: دشمنان از الفت اجتماعی مردم ما و رویش های انقلاب می‌ترسند

حسین بامیری: تسلیت در پی درگذشت طلبه و بسیجی فداکار در سانحه رانندگی

غلامحسین رضوانی: تشکر از قضات شرافتمندی که اغتشاش و ناامنی عمومی را به سمت نزاع عمومی تنزل ندادند

سمیه رفیعی: روزهای ناسالم پایتخت نسبت به سال گذشته دو برابر و اهواز ۱۲ برابر شده است

سمیه رفیعی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۲۳ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با اشاره به موضوع آلودگی هوا و غفلت برخی مسئولین نسبت به این موضوع گفت: در عمل کمتر به این موضوع توجه می‌شود و بانک جهانی گزارشی از تلفات این موضوع در سال گذشته ارائه کرد که بیش از ۴۱ هزار تن در سال ۲۰۲۱ را اعلام کرد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: چنین گزارشی در وزارت بهداشت کشور ما نیز وجود دارد و باید آن را اعلام کنند و من متأسفانه باید عرض کنم که تعداد روزهای ناسالم پایتخت نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

وی بیان کرد: تبریز صد درصد روزهای خطرناک بیشتری نسبت به سال گذشته تجربه می‌کند، مشهد و اراک دو برابر و در اهواز پنج برابر و روزهای بسیار خطرناک نسبت به سال گذشته دوازده برابر شده است و اصفهان و کرج فقط دو روز هوای پاک داشتند و نمی‌شود در شعار از آلودگی هوا صحبت کرد؛ اما برای آن تدبیری نیندیشید. بعید است هفته گذشته نیز شاخص‌های سلامت در کشور طبیعی باشد.

حسین حاتمی: نباید در پوشش رسانه ای نمایندگان تبعیض قائل شد

اعلام وصول نامه استعفای نماینده کرمانشاه از نمایندگی مجلس

در ادامه علی نیک زادثمرین گفت: آقای ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با سابقه حضور در مجلس، شورای نگهبان و دولت که فرزند شهید نیز است، از طرف دولت با ایشان رایزنی‌های زیادی صورت گرفته و به یک توافق با رئیس جمهور رسیدند؛ از این جهت استعفای خود را از مجلس شورای اسلامی علیرغم میل باطنی تقدیم کرده است. گفته می شود ابراهیم عزیزی جانشین سید محمد حسینی و به عنوان معاون پارلمانی رییس جمهور معرفی می شود.

گرانی و عدم تأمین دارو باز هم وزیر بهداشت را به مجلس کشاند

همچنین در ادامه نادری عضو هیأت رئیسه مجلس سوال ملی نمایندگان درخصوص علت عدم حل مشکل دارو در داروخانه‌ها و مراکز درمانی از وزیر بهداشت را اعلام وصول کرد.

ناطقان میان دستور

سیدغنی نظری خانقاه: تیم اقتصادی دولت ضعیف است /قیمت دلار عملکرد دولت را نشان می دهد

عباس جهانگیرزاده: انتصاب مدیران ارشد کشور برخلاف اصل شایسته‌سالاری از عوامل بی‌ثباتی در نظام اقتصادی است

محمود عباس زاده مشکینی: سازمان برنامه و بودجه کشور را قفل کرده است/ رفتارهای انفعالی مشکل دیپلماسی خارجی است

محمود عباس زاده مشکینی  در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۳ آذرماه) مجلس شورای اسلامی،  با سلام و درود خدمت ملت شریف ایران گفت: در ابتدای عرایض خود تذکری به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی دارم؛ جناب اقای نیکزاد زمانی که تعدادی از وزرا به مجلس دعوت می‌شوند، متاسفانه برخی همکاران با تجمع در اطراف وزرا منجر می‌شوند که آن‌ها از صحبت‌ها و نکاتی که در تذکرات و نطق‌ها عنوان می‌شود، غافل بمانند؛ حفظ و شان و منزلت مجلس از اساسی‌ترین وظایف هیات رئیسه است.

نماینده مشکین شهر درمجلس، افزود: دیروز در صحن علنی نمایندگان با دوره کردن وزار منجر شدند تا بسیاری از مشکلات و مسائلی که از پشت همین تربیون عنوان شده به گوش وزرا نرسد، همین مساله می‌تواند بهانه و دلیلی برای استیضاح هیات رئیسه مجلس باشد. باید این وضعیت  مورد بررسی قرار بگیرد این در شان و جایگاه مجلس و پارلمان کشور نیست.   

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به عملکرد سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: این سازمان یا به جهت ساختاری و یا به جهت مدیریت با مشکل مواجه است که امروز کشور را فقل کرده است؛ اعداد و ارقامی که به لحاظ اعتبارات به استان‌ها به لحاظ وسعت و هرم جمعیتی اختصاص می‌دهد با واقیعت فاصله دارد، از رییس جمهور خواستاریم درب این سازمانی که  کشور را قفل کرده، قفل نماید ما با کسی تعارفی نداریم.

عباس زاده مشکینی خاطرنشان کرد: به عنوان یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی تاکید داریم منافع ملی در سیاست خارجی اصل حکمت، عزت و مسالت است، این مساله ایجاب می‌کند سیاست‌های ما در روابط خارجی دیپلماسی متوازن باشد، آیا الزامات اجرای دیپلماسی خارجی متوازن را رعایت کرده‌ایم؟

وی در ادامه با اشاره به اصل توازن تاکید کرد: اصل توازن ایجاب می‌کند ارتباط ما با کشور هدف بر مبنای ظرفیت، میل و ملاحظات استراتژیک کشور مقابل و بر اساس منافع خودمان تنظیم شود، این توازن در سیاست خارجی نیست که تمام ظرفیت‌های کشور را در یک بسته،  به شرق یا غرب ببریم و میان این دو قطب صفا و مروه داشته باشیم.

نماینده مردم مشکین شهر با اشاره به رفتار‌های انفعالی در دیپلماسی خارجی تصریح کرد: اتفاقات اخیر در مورد چین به همه ما ثابت کرد؛ مشکل ما در دیپلماسی خارجی، رفتار‌های انفعالی است، رفتار‌های انفعالی دستگاه دیپلماسی خارجی ما برخلاف استراتژیک کلان نظام که استراتژی فعالی است، ما باید به دنبال منافع خود در شرق و غرب باشیم، صد البته در شرایط مساوی همسایگان اولویت دارند.

وی یادآور شد: در کشور ما بسیاری از مسئولان وکیل مدافع کشور چین شده‌اند، ما به هیچ کشوری از جمله چین بدهکار نیستیم و فقط به ملت خود که صاحب انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند، بدهکاریم، کشور ایران دارای اقتدار؛ منابع فراوان و فرصت‌های بسیاری است و کشور چین بر اساس منافع ملی خود رفتار خود را با کشور‌های دیگر تنظیم می‌کند، امروز منافع ملی این کشور ایجاب کرده است که با کشور همسایه ما در یک سطوح بالا ارتباط داشته باشد و رئیس جمهور خود را به کشور همسایه می‌فرستد و معاون نخست وزیر خود را به ایران، این مساله برای ما ابهام به وجود می‌آورد و وزارت خارجه باید پاسخگو باشد.

عباس زاده مشکینی در پایان با اشاره به سیاست خارجی ایران خاطرنشان کرد: دوستان عزیز؛ صحبت خود را با یک مثال مطرح می‌کنم، در ورزش گاو بازی به فردی که خود را در مقابل شاخ گاو قرار می‌دهد امتیاز نمی‌دهند، بلکه به فردی که از مقابل گاو جا خالی می‌دهد جایزه می‌دهند، ما بعضی مواقع در سیاست خارجی رفتار اینچنینی از خود نشان می‌دهیم، باید برای برخی از بازیگران جهان جاخالی نشان دهیم، لزومی ندارد همه جا خود را در مقابل شاخ گاو قرار دهیم، سیاستمداری، سیاست ورزی ایجاب می‌کند با تدبیر براساس منافع ملی خود حرکت کنیم. در مسائل داخلی نظام جمهوری اسلامی ایران از حیث ساختار بسیار مستحکم و از جهت اقتدار در منطقه و تاریخ بی نظیر و کم نظیر است، در ورای جمهوری اسلامی ایران شرایطی به جز جنگ، آنارشیسم طولانی و تجزیه کشور نیست و صد البته نظام سیاسی برای مانایی تلاش و جدیت دارد، اما واقعیت و ماموریت تاریخی ما این است که هرچه زودتر و بیشتر هزینه مانایی کشور را پایین بیاوریم.

علیرضا سلیمی: همین فرزندان معترض کشور ضربه ای اساسی به اتاق فکر براندازان خواهند زد/ افزایش قیمت موادغذایی نیازمند تدبیری ویژه است

احمدحسین فلاحی: جامعه مدرسین نماینده اصلی و انقلابی حوزه علمیه و مورد تأیید امام(ره) است

حبیب الله دهمرده: دشمنان ایران برای خشک کردن رودخانه هیرمند با یکدیگر متحد شده‌اند

بیانیه ۱۹۴ نماینده در پاسخ به دخالت های مکرر فرانسه در امور داخلی ایران

بنا بر این گزارش همچنین احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز بیانیه ۱۹۴ نماینده در پاسخ به دخالت‌های مکرر فرانسه در امور داخلی ایران را قرائت کرد و گفت: اخیرا نمایندگان مجلس ملی فرانسه و مقامات ارشد این کشور از جمله رئیس جمهور و وزیر خارجه آن در اقدامی مداخله جویانه و بر خلاف اصل عدم مداخله در امور کشور‌ها که یکی از اصول بنیادین حقوق بین الملل و اصول مندرج در منشور ملل متحد است، به ویژه بند ۷ ماده ۲ منشور ملل متحد اظهارات و اقدامات مداخله جویانه‌ای در امور جمهوری اسلامی ایران داشته اند و جمهوری اسلامی ایران را متهم به اقداماتی کرده اند که فرانسه ید طولایی در آن‌ها دارد.

بیانیه ۱۹۶ تن از نمایندگان درخصوص اقدام اتحادیه اروپا و قطع شبکه پرس‌تی‌وی

همچنین این عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه ۱۹۶ تن از نمایندگان درخصوص اقدام اتحادیه اروپا و قطع شبکه پرس‌تی‌وی را قرائت کرد و گفت: اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن چندین نهاد و فرد ایرانی از جمله شبکه پرس تی وی در فهرست جدید تحریم‌ها به دلایل واهی که منجر به قطع پخش شبکه پرس تی وی توسط ماهواره فرانسوی شده است، اقدامی کاملاً آشکار علیه آزادی بیان رسانه‌ها در انعکاس واقعیت‌های خبری است.
 
علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس زنگ پایان نشست علنی امروز را رأس ساعت ۱۲ به صدا درآورد و گفت: نشست بعدی روز یکشنبه، ۴ دی ماه رأس ساعت ۷:۴۵ با ادامه بررسی دستور کار نشست علنی برگزار خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
آقای عزیزی برای کرمانشاه چیکار کردی توی این چند سال که مجلس بودی ، الان می خوای بری اونجا
دشمن در حال پاتک زدن به توفیقات دولت مردمی و جهادی است. انفعال و سستی همان و خدای ناکرده شکست هم همان. در این شرایط مردم انتظار تلاش جهادگونه همه قوا و ازجمله قوه مقننه و قضائیه را دارند.
به گزارش خبرگزاری فارس، طبق آمار سازمان سرمایه‌گذاری خارجی، در سال اول دولت آیت الله رئیسی مجموع مجوزهای سرمایه‌گذاری خارجی صادرشده 8 میلیارد و 900 میلیون دلار بود که از این میزان 4 میلیارد و 800 میلیون دلارش به ثمر نشست؛ یعنی بیش از سه برابر دوره اجرای برجام.
هر کس در هر مقام و موقعیتی که باشد چنانچه دانسته یا ندانسته در راه پیشرفت کشور سنگ‌اندازی کند و اسباب زحمت بشود مرتکب خیانت شده است. خیانت به کشور هم گناه نابخشودنی است. حال که این دولت برای قوی شدن ایران اقدام به ریل‌گذاری‌های جدید کرده و می‌کند باید همه کمک بکنیم و کشور را پیش ببریم.
بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی رنگ، رزین‌ و پوشش‌های صنعتی تهران از 9 تا 12 آذر در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. برخی غرفه‌داران با هنجارشکنی از کارکنان خانم بی‌حجاب استفاده کرده بودند و علی‌رغم تذکر مراجعین به نمایشگاه توجهی نشد. از مسئولین امر درخواست می‌شود با بی‌تفاوتی از کنار این منکرات عبور نکنند.
گزارش «پایگاه تحقیقاتی جرم و جنایت» آمریکا نشان می‌دهد که نیروهای پلیس آمریکا در سال جاری میلادی نیز بیش از ۷۰۰ نفر را حین دستگیری کشته‌اند؛ ارقامی که رکورد غم‌انگیز مرگ‌های ثبت شده در سال‌های گذشته را شکسته است. این کشتارها آن‌قدر در جامعه آمریکا تکرار شده که، عده‌ای را واداشته تا با توجه به آنچه مشاهده می‌کنند، بتوانند قتل‌های بعدی را هم پیش‌بینی کنند! همین چند ماه پیش بود که برآورد شد تا پیش از پایان سال جاری ۴۴۰ نفر دیگر به دست پلیس آمریکا کشته خواهند شد.
روزنامه جوان : خانه و خودرو و دلار و سکه چنان ترمز بریده‌اند که حتی در دولت رئیسی کسی داوطلب صحبت‌کردن با مردم در این‌باره نمی‌شود!
ذوالنوری حالت خوبه؟!
درگذشت ابوی نماینده!!!!!

خوب خیلی روشن و راحت و با زبان پارسی می نوشتید:

درگذشت پدر نماینده ارجمند......
چرا نمیگویید بیسوادترین و بی تجربه ترین رییس جمهور چه بر سر مردم آورد؟؟؟؟؟
چیزی در مورد تجاوز گری چینیها به تمامیت ارضی ایران نطق نفرمودند؟
کشور قفل نشده بلکه باز باز است البته برای ابر تورم؟؟ بزودی انقدر گرانی خواهد شد که اقتصاد از هم خواهد پاشید؟؟؟؟اینده هر دلار یک صد هزار تومان؟بشینید و ببینید؟
واقعا برای نمایندگان واجب تر و مهمتر از جمع کردن امضاء

برای اعتراض به تعطیلی فعالیت کانال تلویزیونی پرشیا تی وی وجود ندارد ؟؟؟؟؟!!!!!

که به جای تلاش برای حذف فقر و تورم و گرانی و بیکاری

و تحریم هایی که برای مردم همچون کابوسی وحشتناک عمل کرده
و زند.گی ۸۰ میلیون نفر را با خطر جدی روبرو کرده
و میکند
چگونه باطرق مختلف تلاش میشود جمعیت شهرهای بزرگ بخصوص تهران اضافه شود شهری که تعدادروزهای پاک وسالم آن بسیارناچیزوروزهای آلوده درحدکشنده ومرگ آوربسرعت درحال افزایش هستند هیچکس نه بفکر فردای این شهربلکه بفکرامروزآنهم نیست وزارت بهداشت ومقامات بهداشتی هم بندرت خطرات سموم موجوددرآلودگی هوارابه اطلاع مردم و دست اندر کاران امورگوشزدمیکنند
مواد خام اولیه دارویی بیاورید بدهید شرکت های دارویی انحصار طلب!
بسیاری از کالاهای بهداشتی یا دارویی ساخت داخل قیمت تمام شده شان از واردات مشابه خارجی ان بیشتر و کیفیت آن کمتر است چرا؟
کوییک در مرز۳۰۰میلیون. ربع سکه در مرز9نیم ملیون ماکترونی700گرمی در مرز 25000بفرمایید ما اغتشاش گریم؟
ببینید چه افرادی از وابستگان نمایندگان مجلس وارد کننده مواد اولیه دارو هستند؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی