بازدید 3436

عرضه در بورس تنها راهکار ممکن و ضروری برای تعیین قیمت خودرو است/ هزینه‌های تولید خودرو باید در شیوه عرضه در بورس تامین شود

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به قیمت‌گذاری دستوری حاکم بر صنعت خودرو، در حال حاضر عرضه خودرو در بورس تنها راهکار ممکن و ضروری بوده و زمانی که خودرو در بورس به فروش می‌رسد می‌بایست هزینه‌های تولید آن تامین شود.
کد خبر: ۱۱۵۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳ 14 December 2022

جبار کوچکی‌نژاد ارم ساداتی ضمن اعلام موافقت خود نسبت به عرضه خودرو در بورس اظهار داشت: با توجه به قیمت‌گذاری دستوری حاکم بر تولیدات خودروسازان، در حال حاضر عرضه خودرو در بورس تنها راهکار ممکن و ضروری بوده و زمانی که خودرو در بورس به فروش می‌رسد، می‌بایست هزینه‌های تولید آن نیز برای تولیدکنندگان تامین شود.
وی با بیان اینکه عرضه خودرو در بورس به کشف قیمت واقعی آن کمک می‌کند، افزود: عرضه خودرو در بورس در حال حاضر حلال مشکلات صنعت خودرو، سوء‌استفاده‌های بازار و افزایش قیمت‌ نابهنگام این کالا در بازار است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در خاتمه خاطرنشان کرد: بخش اعظم خودرو در داخل به تولید می‌رسد. ارز تمام خودرو نیست و نرخ ارز نمی‌تواند تعیین‌کننده قیمت خودرو باشد، از سوی دیگر دولت نیز در این باره وظایفی را بر عهده دارد و مسئول تنظیم نرخ ارز در بازار است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی