بازدید 2756

تداوم آلودگی هوای مناطق پرتردد تهران

کد خبر: ۱۱۵۴۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰ 13 December 2022

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان با گذر موج بارشی ضعیف بارش پراکنده باران در ارتفاعات استان وتداوم افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد شهری پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و پیش‌یابی مدل‌های عددی وضعیت جوی استان از امروز(۲۲ آذر) تا پایان هفته با فعالیت موج بارشی ضعیف در ارتفاعات به‌ویژه ارتفاعات شمال غرب بارش برف گاهی همراه با مه و در نیمه شمالی گاهی بارش پراکنده باران و در دیگر مناطق استان با توجه به پایداری نسبی جو و عدم وزش باد قابل ملاحظه به‌ویژه مناطق پرتردد شهری شرایط ادامه انباشت و افزایش غلظت آلاینده‌ها و به‌دنبال آن کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

روز شنبه (۲۶ آذر) نیز با عبور سامانه بارشی دیگر در اغلب مناطق استان بارش باران و ارتفاعات به صورت بارش برف، وزش باد در نیمه‌غربی و جنوبی گاهی نسبتا شدید مورد انتظار است.

از امروز(۲۲ آذر) تا پایان هفته افزایش نسبی دما و روز شنبه کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه آلودگی- امین آباد با کمینه دمای ۸- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۳ آذر) نیمه ابری و غبارآلود، در بعد از ظهر کاهش ابر و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۲۴ آذر) قسمتی ابری و غبارآلود و به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی