بازدید 7105

حکم طبری: ضبط اموال ناشی از پولشویی

بنابرگفته سخنگوی قوه قضائیه کلیه اموال که مورد بحث بزه پولشویی است، ضبط و یک چهارم اموال هم به قیمت روز به عنوان جزای نقدی در نطر گرفته شده است‌.
کد خبر: ۱۱۵۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲ 06 December 2022

به گزارش تابناک، مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه درباره پرونده اکبر طبری، معاون پیشین اجرایی حوزه ریاست قوه قضاییه توضیح داد.

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص آخرین وضعیت پرونده طبری گفت: برای پرونده در شعبه ۵ دادگاه کیفری یک حکم صادر شده است و کلیه اموال که مورد بحث بزه پولشویی است، ضبط و یک چهارم اموال هم به قیمت روز به عنوان جزای نقدی در نطر گرفته شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۱۰
چطور میخواهید اثبات کنید که کدام اموال ایشان ناشی از بزه پولشویی است؟ احتمالا کلیه اموال مورد بحث بزه پولشویی یک عدد ریش تراش باشد!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
خب حقوق يك كارمند رو تو اين سالهاي خدمتش ببنن چقدر ميشه از اموالش كسر كنن بقيش ميشه پولشويي.
اقای طبری مفسد فی الارض نیست ؟طبق شرع و قانون
چرا سو استفاده این مرد خبیث از نظام قضایی و بی اعتماد کردن مردم نسبت به قوه قضائیه و دروغ گفتند در روز روشن در مقابل دروبین هشتاد میلیونی مردم ، ایشان به عنوان محارب با خداوند شناخته نشد؟
بابا یک آقایی با پول خودش سکه میخرید به اعدام محکوم شد . بعد برای ایشان همین ؟
ایشان بابت چه تخلفاتی این مبالغ را دریافت کرده بودند؟ چقدر حق ضایع شده که این مبالغ به ایشان پرداخت شده ؟ پس تکلیف حقوق ضایع شده چه میشود؟ تکلیف افرادی که حقوقشان توسط آقای طبری ضایع شده چه میشود؟ چرا اینقدر ناقص به این پرونده رسیدگی شد؟
در مقایسه با جکم سلطان سکه این حکم تبرئه حساب می شود.
اول اعدام بعد ضبط تمام اموال
خدا قوت پهلوان، خسته نباشي دلاور !
تازمانیکه به بهانه های مختلف با مفسدان و رانت خواران برخورد چدی و قاطع و سریع نشه وضعیت فساد و اختلاف طبقاتی و مشکلات در ایران روز به روز بدتر میشه. قوانین باید بصورتی باشه که کسی جرات انجام جرائم را نداشته باشه. متاسفانه سیستم قضایی در این زمینه خیلی ضعیف عمل میکنه و کسی هم پاسخگو نیست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل