بازدید 3543

۸۰ درصد بازداشت‌شدگان دچار آسیب اجتماعی بودند

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اظهار این که در اغتشاشات اخیر بیش از یکهزار نفر در استان بازداشت شدند، گفت: ۸۰ درصد آنان دچار آسیب های اجتماعی به ویژه فرزندان طلاق و یا اعتیاد داشتند.
کد خبر: ۱۱۵۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳ 04 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سردار سیاوش مسلمی روز یکشنبه در گردهمایی کارکنان و کارگزاران بیمه روستائیان و عشایر استان مازندران با توضیح این که طبق بررسی های صورت گرفته و اعترافات بازداشت شدگان دراغتشاشات ،۸۶درصد این افراد رابطه نامشروع نیز داشتند، ادامه داد: زن قائمشهری با شوهری از استان های مرزی با ۲ فرزند که علیه نظام شعار نویسی انجام می دادند، دستیگر شدند، اعترافات آنان نشان می دهد که خود این افراد از فرزندان طلاق بوده و اعتیاد دارند.

وی واقعیت امروز دختران و پسران را دور شدن آنان از باورهای دینی و اعتقادی توصیف کرد و بیان داشت: هشت سال جریان اصلاحات دولت روحانی چنان بی توجهی به ساختارهای اعتقادی و دینی جامعه کرده است که امروز صدایش در همه بخش ها به صدا درآمد.

وی با توضیح این که مدارس تیزهوشان و دانشگاه های معتبر کشور طی هشت سال دولت اصلاحات چنان تهی از باورهای دینی و اعتقادی شده است که امروز شاهد چنین مشکلات و چالش ها در جامعه هستیم، بیان داشت: وضعیت ادارات و کار کردن کارکنان دولتی نیز در بدترین وضعیت قرار گرفته است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با هشدار به این که امروز مادری با دخترش بدون رعایت مسایل عفاف و حجاب با افتخار به خیابان ها می آید، عواقب آن طلاق و بی بندباری آینده آنان است که به طور یقین به خانواده این جامعه بازگشت می کند، گفت: ما با افتادن روسری ها مشکل نداریم، بلکه عواقب آن بسیار خطرناک است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران ایجاد امیدواری برای آینده زندگی مردم یک وظیفه همگانی است، تصریح کرد: تامین معیشت و رضایتنمدی آحاد مردم قطعا در نگهداشت مردم به عنوان سرمایه های انقلاب اثر مستقیمی دارد ، اما مهمتر این که باید اعتقادات و باورهای دینی را در جامعه تقویت کنیم.

سردار مسلمی با بیان این که در بین بازداشت شدگان فرزندان قاضی، پزشک و حتی فرماندار نیز دیده شده است، گفت: دشمن چنان در بین خانواده ها در اقشار مختلف نفوذ کرده است که امروز با چنین وضعیتی مواجه هستیم.

وی گفت: این که ۹۹ درصد بازداشت شدگان در مدت اقامت در بازداشت ها حتی یکبار تقاضای خواندن نماز نداشتند، گفت: رخنه و نفوذ دشمنان در بی توجهی جوانان به اعتقادات دینی بسیار عمیق شد است.

وی در عین حال تصریح کرد: امروز خانواده ها و جوانان ما متوجه چنین فریب و نفوذ دشمنان شده اند، فهمیده اند که رسانه های گروهی معاند چگونه واقعیت ها را وارونه و مشکلات را بزرگنمایی می کنند ، اما باید بپذیریم عامل بسیاری از مشکلات در داخل است و اگر مسوولیت پذیری و انجام درست کار ها صورت بگیرد ، چالش ها به مراتب کم خواهد شد.

وی دولت اصلاحات را عامل بی اعتقادی جوانان به دین و فرار مغزها دانست و گفت: یقین کنید دشمن در صدد است تا ایران را به سوریه دیگری تبدیل کند ،سوریه ای که نتنها به هیچ عنوان امنیت ندارد، بلکه هیچ رفاه اجتماعی و اقتصادی در آن متصور نیست.

وی ناامید کردن مردم را مصداق خیانت و دشمنی به نظام دانست و گفت: فرقی نمی کند چه کسی در چه جایگاهی است، حتی اگر کارمندی در حق شهروندی کم توجهی کند، در واقع در حال خیانت به کشورش است.

سردار مسلمی به اهمیت جنگ شناختی دشمنان علیه نظام اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان ایران پس از ناامیدی در عرصه های مختلف تلاش برای تضعیف کشور به جنگ رسانه ای و نرم متوسل شده اند که اگر به موقع بصیرت افزایی نشود به تلاش های خود ادامه خواهند داد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با انتقاد از افسارگسیختگی فضای مجازی و گرفتارشدن کودکان و جوانان در آن گفت: چرا امروز در کشور های به اصطلاح آزاد خطوط تلفن همراه مخصوص خردسالان و نوجوانان وجود دارد در حالی که در کشور ما نیست، چطور در کشورهای اروپایی و امریکایی اگر رسانه جمعی بر امنیت جمعی، اجتماعی و عمومی لطمه ای بزند ،شدید ترین برخوردها می شود ،اما در مورد ایران جوسازی صورت می گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل