بازدید 5194
امید قالیباف:

به زودی شاهد واردات خودروها خواهیم بود

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به سرعت گرفتن فرآیند واردات خودرو به کشور، از رسیدن برخی مدل‌ها به پشت مرز و آغاز تبلیغات برای آن‌ها خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹ 04 December 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، امید قالیباف در حساب توییتر خود از رکوردزنی خودروسازان بزرگ در ماه‌های اخیر خبر داده است.

سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه روند رشد تولید خودرو در ماه‌های اخیر رکورد پنج ساله خود را جابه‌جا کرده، از رشد ۳۸۰ درصدی تولید خودرو کامل از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته (۹ آذر ماه) نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰، خبر داده است.

وی همچنین ضمن تاکید بر سرعت گرفتن فرآیند واردات خودرو، اعلام کرده است که حتی برای برخی مدل‌ها، خودروها به پشت مرز رسیده و فرآیند تبلیغات محیطی آن‌ها همانگونه که دیده می‌شود، آغاز شده است.

وی در پاسخ به سوال ایسنا، مبنی بر اینکه اولین خودروهای آماده‌ی واردات به کشور که به پشت مرز رسیده‌اند، از چه مدل‌ها و در چه تعدادی هستند؟ اظهار کرد: هنوز جزئیات این موضوع در دسترس نیست؛ اما به‌زودی جزئیات نیز مشخص خواهد شد و شاهد واردات خودروها خواهیم بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۲
واردات هم میخوان بذارن تو رزومه شون باهاش پز بدن
یه شرکت خارجی میسازه خودرو رو اماده میاره بعد اینا بخاطر مجوز واردات میخوان پز بدن که ما کردیم
خب کو مدیریت و هوش شما که بعد از ماهها همین واردات هم هر روز عقب افتاده؟
چقدربدبختیم واسیه یه واردات خودرو اینقدر تبلیغ میکنند
تو قیمت هم خودروسازان رکورد زدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
ما رکورد زدیم
بازی رسانه ای صمت با وارزدات خودرو ....ماشاا... همه وارد شدن.
هر کاری میخواید بکنید ما دیگه پول پراید رو هم نداریم... بخورید و بخورید ببینیم به کجا میرسید
به ماچه مربوط
شما اوضاع خودرو را به این روز انداختید.
میگن دارو وهرد نمیشه چون تحریم هستیم میگن ماشین الان معدنی فرسوده هستن تحریمیم نمیشه واردکنیم میگن داروی بیماران پروانه ای رو نمیشه واردکنیم چون تحریمیم بعد بروزترین هیوندای شاسی بلند دنیا جدیدترین مدلهای تویوتا و ..... رو افراد متصل به باندهای خودی مثل اب خوردن وارد میکنن....جمع کنید بابا خیلی استاد هستید تو سیاه کردن مردم ولی دیگه دستتون روشده مردم شناختنتون
ببنید کار به کجا شده که اجازه واردت کردن خودرو شده خبر مسرت بخش از سوی دولت!!!
البته حتی توی همینا هم می لنگن بیچاره ها! همین چندوقت پیش بود با یک حالت پیروزمندانه خبر از آزادی دلارهای بلوکه شده در کره می دادن که دیدیم فقط بازی رسانه ای بوده و بس! که البته اگر هم آزاد می شد خبر خوشش بیشتر برای عاقازاده ها بود تا ملت بیچاره
دروغ بزرگ همانند وارد شدن ارز بلوکه شده در کره جنوبی
بسه بابا. فقط توو این هفته همه فرغونهای از رده خارج بی کیفیت شماها چندین میلیون تومن گرون شده. واردات هم فقط یه رانت برای خودتونه پس بیخود حرف نزن. فکر کردین سی سال پیشه که هر چی بگین مردم باور کنن؟
با یک گل بهار نمیاد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار