بازدید 15880
رکوردشکنی قاره آسیا با حضور سومین نماینده در یک‌هشتم نهایی

جام‌جهانی قطر | صعود کره‌جنوبی با شکست دراماتیک پرتغال، جشن اروگوئه مقابل غنا دقیقه۹۲ عزا شد!

اروگوئه با گل دقیقه ۹۲ کره‌جنوبی به پرتغال، حذف شد تا قربانی تفکرات سانتوز سرمربی پرتغال شود که به هشت بازیکن اصلی اش استراحت داده بود. داور یک پنالتی واضح به سود اروگوئه نگرفت و این صحنه حتی به VAR هم نرفت!
کد خبر: ۱۱۵۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲ 02 December 2022

قاره آسیا در جام جهانی رکوردشکنی کرد و سومین نماینده اش را هم به مرحله حذفی فرستاد؛ کره‌جنوبی!

به گزارش تابناک ورزشی؛ امشب تیم یک امتیازی و قعرنشین کره‌جنوبی با شکست پرتغال صدرنشین در وقت های پرهیجان تلف‌شده که با نفرات ذخیره به میدان آمده بود، صعود کرد.

جام‌جهانی قطر | صعود کره‌جنوبی با شکست دراماتیک پرتغال ، کابوس اروگوئه با گل دقیقه ۹۲ در بازی همزمان!

در چارچوب دور سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در گروه H از ساعت ۱۸:۳۰ تیم‌های کره جنوبی و پرتغال مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود کره جنوبی و سرمربی پرتغالی اش پائولو بنتو پایان یافت.


در دیگر بازی همزمان تیم‌های اروگوئه و غنا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود یاران سوارز تمام شد، اما با این حال باز هم اروگوئه نتوانست به مرحله حذفی صعود کند. اروگوئه با گل دقیقه ۹۲ کره‌جنوبی به پرتغال بخاطر گل زده کمتر، حذف شد تا قربانی تفکرات سانتوز سرمربی پرتغال شود که به هشت بازیکن اصلی اش استراحت داده بود.

 

جام‌جهانی قطر | صعود کره‌جنوبی با شکست دراماتیک پرتغال ، کابوس اروگوئه با گل دقیقه ۹۲ در بازی همزمان!

به این ترتیب از گروه H پرتغال با شش امتیاز به عنوان صدرنشین صعود کرد و کره جنوبی چهار امتیازی شد و نه بخاطر تفاضل گل، بلکه تنها به دلیل گل زده کمتر در گروه به عنوان تیم دوم از این گروه راهی مرحله حذفی شد.

بازیکنان اروگوئه که نتوانستند از دقایق طولانی وقت اضافه برای زدن گل سوم و صعود استفاده کنند، پس از سوت پایان به داور حمله‌ور شدند و تا دقایق زیادی به حالت اعتراض داخل زمین چمن ماندند.

 

معجزه کره‌جنوبی چگونه رقم خورد؟

گل دقیقه ۹۲ کره جنوبی باعث شد، این تیم با نتیجه دو بر یک پیروز و مانند اروگوئه چهار امتیازی شود و با توجه به برابر بودن تفاضل گل دو تیم (هر دو صفر)، کار به مقایسه گل‌های زده کشید که در این بخش، کره جنوبی با ۴ گل زده (۲ گل بیشتر از اروگوئه) آمار بهتری داشت و به همین دلیل به رده دوم صعود کرد تا بعد از پرتغال ۶ امتیازی به عنوان تیم دوم گروه، صعودی دراماتیک را به مرحله یک هشتم نهایی تجربه کند. کره بعد از استرالیا و ژاپن، سومین تیم آسیایی حاضر در مرحله حذفی شد. این در حالی است که سه تیم غرب آسیا یعنی ایران، عربستان و قطر میزبان همگی حذف شدند.

چهره مبهوت لوئیس سوارز پس از شنیدن خبر به ثمر رسیدن گل دوم کره‌جنوبی سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی در سراسر دنیا شده است و خیلی‌ها این لحظات را عقوبت خطای هند عمدی مقابل غنا در جام جهانی ۲۰۱۰ می‌دانند که موجب حذف این حریف شد و امشب با کابوس حذف از جام، تلافی شد.

 

جام‌جهانی قطر | صعود کره‌جنوبی با شکست دراماتیک پرتغال ، کابوس اروگوئه با گل دقیقه ۹۲ در بازی همزمان!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۸
فوتبال کره جنوبی در سطح اروپاست.سرعت و دوندگی و کارهای تیمی فوق العاده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
ولله راستش فوتبال ژاپن و کره و عربستان هم در سطح اروپاست . عربستان در دو بازی که باخت خیلی خوب بازی کرد و فقط با بدشانسی باخت .
ضعیف ترین بازی ها را در میان آسیایی ها ایران و قطر داشتن... اطمینان داشته باشین در مسابقات جام ملت ها در میان ۴ تیم برتر آسیا نخواهیم بود و از این به بعد خواب رنک اول آسیا در رده بندی فیفا را نخواهیم دید، فدراسیونی که تاج بشه همه کارش بیشتر از این از تووش درنمیاد..
چشم همه روشن فقط ما از آسیا حذف شدیم مبارک مسئولین...
عربستان آرژانتین را میبرد، ژاپن آلمان و اسپانیا را، کره پرتغال را و استرالیا در گروه فرانسه و دانمارک صعود میکند اما ما نمیتوانیم یک مساوی از آمریکا بگیریم. با ۶ گل خورده از انگلیس هنوز شکست این تیم پر امید را توجیه میکنیم. آیا کسی در فدراسیون و وزارت ورزش پاسخگوی این خیانت در حق تیم ملی و ایجاد ناامیدی در مردم و از بین بردن غرور ملی هست؟
تاج در این مواقع کجاست که بیاید توضیح بدهد که اگر قرار بود در جام جهانی اینگونه ببازیم پس چرا مربی را عوض کرد؟ آیا دوباره دچار قلب درد شده و به سواحل اروپا رفته برای درمان؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
میدونی از چی تعجب میکنم ؟! آقای تاج با اون سابقه درخشان! چطوری دوباره اومد و رئیس فدراسیون شد ؟
داورها با ناداوری تیم های آسیایی رو بالا بردند تا از ایران انتقام بگیرند ما شایسته ترین بودیم ولی لعنت بر اغتشاشیون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
اول و آخر حرفات هیچ ربطی به هم نداشتن .
ولی ناداوری ندیدیم ؛ وی آی آر نادواری رو کاملاً حذف کرده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
شايسته بودي شش تا گل خوردي شايسته بودي به امريكا باختي اسوننترين گروه گروه ايران بود تو گروهي كه ژاپن اسپانيا و المان رو ميبره شاستگي لياقت اون تيمه
حالا در جام ملت های آسیا ۳تیم که جزو ۱۶تیم جام جهانی هستند حضور دارند.تیم ملی ایران بدون اتلاف وقت یک مربی بزرگ استخدام کند.افت بدنی بازیکنان ایرانی در جام جهانی مخصوصا در بازی اخر بوضوح مشهود است در بازی برابر آمریکا تیم ملی نتوانست حتی یک توپ شانسی بسمت دروازه آمریکا شلیک کند که دروازه آنها مجبور به واکنش شود.هرچند در زمان کی روش هم سطح فوتبال ایران از کره پاینتر بود ولی در دو بازی اسکوچیچ با کره جنوبی این اختلاف کاملا مشهود بود.
با وجود اون همه مخالفتِ مردم، به مردم دهن کجی بزرگی کردین و تاج رو با اون همه فساد آوردین دوباره رئیس فدراسیون کردین و به ریش همه خندیدین. اینو باور داشته باشین مردم خیلی بهتر از شما موضوعات رو توی اکثر زمینه ها درک میکنن. شاید ایران جزو معدود کشورهایی باشه که مسئولین اون سالها از مردمش عقب ترند در اکثر مسائل. و نتیجه همینی هست که همه شاهدیم. پیشرفت رقبا و پسرفت ما. و البته ضرر این موضوع تنها به این دوره ی جام جهانی ختم نمیشه. اینکه شما اذهان عمومی رو کلا نادیده بگیرین و هر کاری که دلتون میخواد رو انجام بدین نتیجه ای جز این نخواهد داشت که مردم اون تیم رو برای خودشون ندونن. واقعا فقط و فقط از دست خودتون شاکی باشین. این شرایطی هست که خودتون بوجود آوردین همه جوره. من فقط یک جنبه ی موضوع رو عرض کردم.
من پیشنهاد میکنم بخاطر نتایج معشع و عملکرد فوق العاده تیم ملی بجای یک خودروی لوکس به هرکدام از بازیکنان دو خودروی لوکس اهدا بشود
ببینید کره جنوبی ژاپن استرالیا حتی عربستان به جایگاهی رسیدن که شاخ قول های فوتبال دنیا را شکستند اونوقت تیم ایران یه مساوی مقابل آمریکا نتونست بگیره یعنی هیچ برنامه ای نداشتند و چسبیدن به تاج کیروش حالا چطور توی کشتی فوتسال فوتبال ساحلی همیشه حرفی برای گفتن داریم چون روی این رشته ها از پایه کار شده مربی با تجربه و حمایت همه جانبه فدراسیون مربوطه نتیجه اش این کار قهرمانی در این رشته می شود
بلکه تنها به دلیل گل زده کمتر در گروه به عنوان تیم دوم از این گروه راهی مرحله حذفی شد.
کره جنوبی با 4 گل زده (2 گل بیشتر از اروگوئه) آمار بهتری داشت و به همین دلیل به رده دوم صعود کرد.
مجید جان دقت کن چی می نویسی گل زده کمتر امتیاز نیست .
جایزه ای که برای تیم ملی در نظر گرفته شده باز از جیب ملت هست. برا هر کدوم حواله واردات خودرو دادن. یعنی خودشون یک ریال برا اینا هزینه نکردن با اینکه 9 میلیون دلار از فیفا میگیرن برا خاطر صعود به جام جهانی
اه همه وجودم درد است درد
نویسنده مقاله هم از اینکه کره صعود کرده ناراحته!!!! دوست عزیز زیبایی فوتبال به همین شگفتیهاست که با تفکر درست و برنامه ریزی حاصل میشه..
کی روش و تاج در حق فوتبال ایران ظلم کردن آقایون هم سوار موج سیاسی بازی شدن و به جای اینکه اونها رو نقد کنن برعکس براشون هورا کشیدن!!
مرد درسایه حامی تاج وبه دنبال آن آوردن کیروش چرا حرفی نمیزند... استاد ..مجری ...وتهیه کننده تلویزیون... چرا ساکتی...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی