بازدید 4250

دلیل نیمکت‌نشینی کنعانی در جام‌جهانی؛ تو بازیکن اسکوچیچی!

کد خبر: ۱۱۵۲۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ 02 December 2022

محمدحسین کنعانی‌زادگان به همراه شجاع خلیل زاده در دوران حضور دراگان اسکوچیچ زوج خط دفاعی تیم ملی را تشکیل می دادند ولی در جام جهانی 2022 قطر اوضاع برای هر دوی آن ها متفاوت شد.

پیش از جام جهانی هم خیلی ها می گفتند کارلوس کی روش بازیکنان مورد اعتماد اسکوچیچ را کنار خواهد گذاشت و در قطر این اتفاق رقم خورد. امید نورافکن و میلاد سرلک که هر دو جزو بازیکنان مورد اعتماد اسکوچیچ بودند، اصلا به قطر نرفتند و کی روش ترجیح داد لیست خود را ۲۵ نفره ببندد تا اینکه این نفرات را با خود به قطر ببرد.

هرچند کی روش در بازی‌های دوستانه از زوج شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان استفاده کرده بود ولی در جام جهانی 2022 قطر هر دو بازیکن را نیمکت نشین کرد و به مرتضی پورعلی گنجی و مجید حسینی که هر دو مورد اعتماد او بودند بازی داد.

البته پیش از جام جهانی خیلی ها تصور می کردند کارلوس کی روش شاید به خاطر مصاحبه های قبلی شجاع خلیل زاده اصلا او را به قطر نبرد. با این حال مرد پرتغالی شجاع را به قطر برد ولی اصلا به او بازی نداد.

در حاشیه یکی از تمرین های تیم ملی در قطر اما اتفاق عجیبی رخ داد. بعد از اینکه مشخص شد محمدحسین کنعانی زادگان نیمکت نشین است و جایی در ترکیب کی روش ندارد، یک فرد که در تمرین تیم ملی حضور داشت، خطاب به کنعانی زادگان گفته بود:

وقتی از اسکوچیچ حمایت می کنی، باید هم نیمکت نشین شوی!

حرف های این فرد باعث تعجب محمدحسین کنعانی زادگان شده و دوباره این موضوع را مطرح کرده که آیا حمایت های قبلی از اسکوچیچ باعث نیمکت نشینی او در تیم ملی ایران شده است؟

کنعانی زادگان در قطر هم چند باری در گفتگو با خبرنگاران با ناراحتی اعلام کرده بود جایی در ترکیب ندارد و به جای او، با دیگر بازیکنان مصاحبه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل