بازدید 2800

دستور دستگیری عاملان شهادت یک بسیجی در اصفهان

رئیس دادگستری استان اصفهان گفت: در پی حمله مسلحانه به یک نیروی بسیجی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان که منجر به شهادت ایشان شد با صدور دستورات ویژه قضایی توسط دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان شناسایی و دستگیری عاملان این ترور در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۵۲۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ 30 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری، رئیس کل دادگستری استان اصفهان در بازدید از بخش‌های مختلف دادگستری شهرستان خمینی شهر، از افزایش آمار ورودی پرونده‌ و کمبود نیروی اداری و قضایی به‌عنوان دلایل وجود اطاله دادرسی در دادگستری خمینی‌شهر یاد کرد و گفت: به‌علت کمبود نیروی اداری و قضایی و همچنین افزایش آمار ورودی پرونده‌ به دادگستری خمینی‌شهر تا حدی با اطاله دادرسی در این حوزه روبرو هستیم که با تخصیص ۴۴ نیروی اداری و تعدادی نیروی قضایی تا چند ماه آینده این مشکل تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

وی میانگین آمار صلح و سازش شورای حل اختلاف خمینی‌شهر را ۴۱ درصد اعلام کرد و افزود: با تلاش مجدانه و کار جهادی مجموعه شورای حل اختلاف، دادستان عمومی و انقلاب و رییس دادگستری خمینی‌شهر آمار صلح و سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف این شهر ۴۱ درصد است و این آمار از میانگین کشور بالاتر اما از میانگین استان پایین‌تر است.

رئیس دادگستری استان اصفهان ادامه داد: انتظار می‌رود با ادامه تلاش‌ها و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف اجتماعی، مذهبی، صنفی و با تکیه بر ایمان، اخلاق و روحیه نودوستی و مهرورزی مردم خمینی‌شهر، آمار صلح و سازش در این حوزه قضایی افزایش یابد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، عالی‌ترین مقام قوه قضاییه در استان ضمن تبریک و تسلیت شهادت یکی از نیروهای بسیجی در اصفهان، از صدور دستور ویژه قضایی توسط دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان برای شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه تروریستی خبر داد.

وی تصریح کرد: در پی حمله مسلحانه به یک نیروی بسیجی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان که منجر به شهادت ایشان شد با صدور دستورات ویژه قضایی توسط دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان شناسایی و دستگیری عاملان این ترور در دستور کار قرار گرفت و امیدوار هستیم با تلاش نیروهای اطلاعاتی و امنیتی دستگیری مسببان این اقدام کور همچون موارد مشابه دیگر به سرعت انجام گیرد و قاتل یا قاتلان این شهید بزرگوار هرچه سریع‌تر به سزای عمل خود برسند.

حجت الاسلام جعفری در پایان این اطمینان را به مردم داد که به محض دستگیری عاملین این ترور، اخبار تکمیلی به اطلاع مردم شریف استان خواهد رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر