بازدید 2520

پرداخت نصف و نیمه بودجه دارویار به تامین اجتماعی

مدیر کل درمان غیر مستقیم سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه بزرگترین طلبکار از دولت هستیم ، گفت: اعتباری که قرار بود برای اجرای طرح دارویار به تامین اجتماعی بدهند به درستی محقق نشد.
کد خبر: ۱۱۵۲۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱ 27 November 2022

به گزارش تابناک به نقل از مهر، شهرام غفاری با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی بیش از سه هزار میلیارد تومان از شرکت‌های دارویی طلب دارد، گفت: تفاهم نامه‌ای میان سازمان غذا و دارو و همچنین بیماران خاص از سوی بیمه سلامت منعقد شده که براساس آن باید مبلغی را به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت کند. البته طلب ما از سازمان برنامه و بودجه است که قرار بود بودجه‌ای از طرح دارویاری هم برای تسویه مطالبات و هم اجرایی شدن طرح دارویار به ما پرداخت کند که متأسفانه درست انجام نشد.

 

وی افزود: بخشی از مطالبات سازمان تأمین اجتماعی به دلیل بدهی دولت است و همچنین بخشی نیز بدهی کارفرمایان به این سازمان است که مبلغ زیادی را رقم زده است. چنانچه دولت و همچنین کارفرمایان و سازمان برنامه و بودجه اعتبار مورد نیاز را به ما پرداخت کنند، ما نیز می‌توانیم طلب مراکز طرف قرارداد را به موقع به آنها بدهیم و هم در راستای اجرای درست طرح دارویار اقدام کنیم که تمامی آنها مستلزم داشتن نقدینگی سازمان تأمین اجتماعی است.

مدیر کل درمان غیر مستقیم سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: قرار بود سازمان برنامه و بودجه از بدهی‌های دولت و نه خیریه و اعانه به سازمان اعتباری را پرداخت کند و ما نیز برای مراکز دانشگاهی و اجرای طرح دارویار هزینه کنیم که به طور دقیق محقق نشد.

به گفته وی تاکنون دو هزار و ۴۰۰ میلیون تومان از طرح دارویار به ما پرداخت شده است قرار بود دو مبلغ جداگانه برای تسویه به ما پرداخت کنند که یکی ۵ هزار میلیارد تومان برای خود تأمین اجتماعی بود و مبلغ دیگر ۷ هزار میلیارد تومان در قالب تفاهم نامه‌ای به سه سازمان بیمه‌ای بود. در مجموع ۱۲ هزار میلیارد تومان باید پرداخت می‌شد اما فقط دو هزار و ۴۰۰ میلیون تومان به تأمین اجتماعی پرداخت شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی