بازدید 4990

سروصدای گوسفندان گرسنه، قاتل نامرئی را لو داد

کد خبر: ۱۱۵۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳ 26 November 2022

با سروصدای گوسفندان گرسنه در یک منزل مسکونی ویلایی، مشخص شد که «قاتل نامرئی» جان پدر و پسری را گرفته است.

به گزارش خراسان، این حادثه تکان دهنده شب جمعه گذشته در بولوار توس مشهد هنگامی فاش شد که اهالی محل از سروصداهای عجیب چند گوسفند در منزل همسایه به تنگ آمدند و برای اعتراض به صاحبخانه زنگ منزل او را به صدا درآوردند اما فقط بع بع گوسفندان به گوش می رسید و هیچ کس در حیاط را باز نمی کرد.

این گونه بود که همسایگان نگران اوضاع شدند و با آتش نشانی تماس گرفتند. طولی نکشید که به دستور معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد، گروهی از امدادگران عازم بولوار توس شدند و با گشودن در منزل ویلایی با صحنه دردناک مرگ پدر و پسری روبه رو شدند که در رختخواب جان خود را از دست داده بودند و شعله های اجاق گاز نیز روشن بود.

دقایقی بعد این ماجرای مشکوک به قاضی دکتر صادق صفری (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) اعلام شد و تحقیقات درباره چگونگی مرگ دو عضو خانواده ادامه یافت.

بررسی های کارشناسان آتش نشانی بیانگر آن بود که مادر خانواده در منزل حضور نداشته و مرد میان سال همه منافذ در و پنجره ها را بسته تا خانه را از طریق روشن گذاشتن شعله های اجاق گاز (پنج شعله) گرم کند! اما آن ها به دلیل مسدود بودن همه راه های خروج گاز منواکسید کربن حاصل از سوختن شعله های اجاق گاز، دچار گازگرفتگی شده و جان خود را از دست داده بودند و گوسفندان نیز از شدت گرسنگی سروصدا می کردند. به طوری که حداقل دو روز از این حادثه گذشته و اجساد قربانیان «قاتل نامرئی» دچار فساد نعشی شده بود.

با انتقال اجساد پسر نوجوان و پدرش به پزشکی قانونی تحقیقات قضایی توسط قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در حالی ادامه یافت که آتشپاد دوم مهدی رضایی در آستانه فصل سرما به شهروندان توصیه کرد: به هیچ وجه از تک شعله ، اجاق گاز یا بخاری بدون دودکش برای گرم کردن فضای خانه استفاده نکنند و هیچ گاه منافذ و راه های ورود اکسیژن به اتاق ها مانند درز پنجره یا فضای باز زیر درهای ورودی را مسدود نکنند تا هوا در منزل جریان یابد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد افزود: چنان چه از غیبت ناگهانی همسایگان مطلع شدید یا به مشورت های کارشناسی درباره چگونگی نصب بخاری، بررسی مسیر خروجی دودکش ها یا پیشگیری از گازگرفتگی نیاز داشتید، حتما با تلفن 125 آتش نشانی تماس بگیرید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان