بازدید 18429

واکنش عجیب کلینزمن به پیروزی ایران برابر ولز

این بخشی از فرهنگ آنهاست. آنها مدام روی گوش داوران خط و و داور چهارم کار کردند و روی قضاوت آنها تاثیر گذاشتند. صحنه‌های زیادی وجود داشت که در تصاویر تلویزیونی ندیدیم. این فرهنگ آنهاست، آنها شما را از بازی خود خارج می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۵۱۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۹ 26 November 2022

یورگن کلینزمن در صحبت‌هایی بحث برانگیز عنوان کرد که بازیکنان ایرانی روی داور بازی تاثیر گذاشتند.

به گزارش دیلی میل، تیم ملی فوتبال ایران توانست با دو گل ولز را شکست دهد و امیدوار به صعود به دور بعد بماند. یورگن کلینزمن در ارزیابی خود از تیم ملی ایران و بازی این تیم با ولز به انتقاد از صحبت‌های مداوم کی‌روش و شاگردانش با داوری پرداخت و گفت: کارلوس واقعاً به خوبی با تیم ملی و فرهنگ ایران سازگار است، او در آمریکای جنوبی با کلمبیا شکست خورد و سپس نتوانست با مصر به جام جهانی صعود کند و درست قبل از جام جهانی با ایران به میدان آمد؛ جایی که قبلا مدت زیادی با این تیم کار کرده بود. این تصادفی نیست، این بخشی از فرهنگ آنهاست. آنها مدام روی گوش داوران خط و و داور چهارم کار کردند و روی قضاوت آنها تاثیر گذاشتند. صحنه‌های زیادی وجود داشت که در تصاویر تلویزیونی ندیدیم. این فرهنگ آنهاست، آنها شما را از بازی خود خارج می‌کنند.

کلینزمن سپس سخن بحث برانگیزی مطرح کرد. او گفت: نتیجه مسابقه با داوری دیگر می‌توانست متفاوت باشد. بازیکنان ایران پنج نفری دور داور بودند و این به سود ولز نبود.

ایران در بازی ابتدایی خود در جام جهانی با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل انگلیس شکست خورد اما با گل‌های روزبه چشمی و رامین رضاییان با پیروزی مقابل ولز به صعود از گروه امیدوار شد.

هواداران ایران امیدوارند که فرم خوب آنها قبل از رویارویی بسیار مهم مقابل آمریکا ادامه یابد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۳۷
انتشار یافته: ۲۷
مگر داور چه تصمیمی به نفع ایران گرفت؟ شاید منظورش اینه که باید داور باید انصاف را کنار می گذاشت و بر علیه ایران سوت می زد. بازیکنان ما هم باید کمتر به داور اعتراض کنند. چون که طبق تجربه این کار نه تنها به نفع ما نبونمی شود بلکه باعث عصبی شدن داور می شود.
با سلام جناب کلیزمن حرف مفت که خریداری نداره. شما برو دنبال همون مربی گری که تا به حال درآن هیچ موففیتی نداشتی شاید توی همون ولز بهت تیم بدن.
ببند بابا کلمنز من
شکر نخور حسود بی مغز
واسه همین شما به ژاپن باختید ؟؟ جمع کن باو
این کلینزمن یه پدر کشتگی با ایران داره . وقتی در جام جهانی به ایران گل زد داشت از شدت خوشحالی همراه با خشم ، تور دروازه ی ایران‌ رو پاره می کرد .
پاسخ ها
حميد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
دقيقاً. تازه بعد از گرفتن كلي هداياي فرهنگي از ايران درست قبل از شروع همون بازي!!!!
یورگن جون، یه خورده هم در مورد باخت آلمان به ژاپن صحبت می‌کردی بد نبود.
آقای کلیزمن احتمالا یه بازی دیگه رو نگاه کردی و با بازی ایران و ولز اشتباه گرفتی، از مربی تا بازیکنان ولز اعتراف می کنند ایران مستحق برد بوده چون بهتر و روان تر بازی کرده، اون وقت تو برای خودت چی می بافی.
مهمل گويى هم حدى داره آقاى كلينزمن
ایشان زیادی ح ف مفت می زنند.
این همونی نبود که وقتی یک گل به ایران زد رفت تور دروازه ایران رو تکان داد؟؟

دست خودش نیس
هنوزم عقده ایه
مگر اون انگلیس خبیث نبود که دماغ دروازه بان ما رو داغون کرد!
حرف زدن که دیگه توی این جنگ فوتبال چیزی نیست.
هر چی بود ما بردیم!
شما هم بسوزید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
در اینکه انگلیسیها وحشی هستند شکی نیست.اما دماغ بیرانوند به بازیکن خودی که حسینی بود خورد و اونجوری شد
صحبتهاي اقاي كلينزمن توجيه شكست تيم ولز است، هنر داور اين است كه تحت تاثير بازيكن قرار نگيرد و اتفاقا محاصره داور توسط بازيكنان مي تواند نتيجه معكوسي به همراه داشته باشد.
چقدر موزیانه ناراحتی خودش از باخت ولز را ابراز می کند ناراحتی از باخت یک تیم از "باغ" اروپا !!
راست گفته
اینکه بازیکنان ایرانی دائم به داوری اعتراض می کنند حرف درستی هست و باید اصلاح شود.
زمانی که پس از حملات ناکام به گل رسیدی و درون دروازه ایران تور چنگ زده و می خواستی از جا بکنی ، کیروشی وجود نداشت ، فرهنگ ما این است؟
كلينزمن بسيار از ايران نفرت دارد حتي زماني كه در جام جهاني چند دوره قبل ايران درمقابل آلمان دو بر صفر باخت او يكي از گلها را زد و بعد از زدن گل با حالت بسيار بد و نفرت انگيزي تور دروازه ايران دو دستي گرفت و بشدت تكان داد طوري كه نزديك بود آنرا پاره كند .
چقدر اینها سخیف هستند که حتی تحمل برتری یک تیم آسیایی را ندارند دوران انحصار فوتبال به سر رسیده تیمهای ایران،ژاپن و حتی عربستان ثابت کردند حرف برای گفتن دارند
آقای کلیزمن حتما گل اول ایران به ولز را که آفساید اعلام شد بخاطر ارتباط ایرانیان با داور بوده است!!خخخخ
جالبه !! وقتی همه چیز بر علیه ماست ، بازهم کوتاه نمیآیند و فقط مارا شکست خورده محض میپسندند .
حرف منطقی زده...
یورگن جان دلت از یک جای دیگر پر است سر ایرانی ها خالی میکنی ؟
این کاسه داغ تر از آشه، خود مربی ولز گفت اونا از ما بهتر بودن و حقشون برد بود این عقده ای نژادپرست چی میگه؟ ۱۰ تا گل باید میخوردن نود دقیقه بازی دست ایران بود حداقل اون دوتا که به تیر دروازه خورد اگه گل میشد الان ۴-۰ بود
بازی قبل رو هم انگلیس با کار کثیف روانی و از هم پاشیدن روحیه تیمی برد چون به شدت ترس از باخت از ایران داشتند دست به چنین حربه کثیفی زدند
یوری جون. حالا مواظب باش ببین شما یه وقت عنوان تیم چهارم گروه نشی. سامورایی ها خوب خدمتتون رسیدند. نوش جونت. وی ای آر نشون داد بایستی کارت قرمز میگرفت . کاملا درست قضاوت کرد.
شما برید به همجنس بازیتون برسید با فرهنگ ها
بچه قرتی از غصه نمیفهمی چی میگی ما با فرهنگ هزاران ساله شما را پشیزی حساب نمیکنیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل