بازدید 7918
۱
رییس پلیس پایتخت:

افزایش ۱۰ درصدی وقوع جرم در دو ماه گذشته

رییس پلیس پایتخت گفت: در دو ماه گذشته ۱۰ درصد افزایش وقوع انواع جرائم و ۳۰ درصد کاهش کشفیات را داشته‌ایم.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰ 22 November 2022


به گزارش تابناک از ایلنا سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه طرح کاشف گفت: در پنجمین مرحله از طرح کاشف در سال جاری همکارانم در پلیس آگاهی تهران بزرگ با اجرای این طرح موفق شدند ۳۲۱ سارق زورگیر کیف قاپ، سارقان منزل و اماکن عمومی و خصوصی سارقان محموله جاعلان وکلاهبرداران‌، قاتلان را دستگیر کنند. بخشی از این ها در قالب ۶۸ باند اقدام به سرقت می کردند.

وی ادامه داد: همچنین دستگیری دو باند شرکت هرمی که ۳۰ نفر فعالیت می کردند را شاهد بودیم. دستگیری ۶ باند سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار منزل، دستگیری ۴ باند سارق خودرو به ویژه خودروی مزدا ۳، دستگیری سارقان حرفه‌ای گوشی قاپ که در یک مورد بالغ بر یک میلیارد تومان گوشی ضبط شده که از مرز نیمروز از کشور خارج می کردند از دیگر کشفیات این طرح بوده است.

او درباره فعالیت‌های پلیس امنیت اقتصادی گفت: با رسیدگی به ۳۸ پرونده ۶۷ متهم اخلال اقتصادی فعالیت می کردند که شناسایی شدند و موفق شدیم بیش از یک میلیارد و ۷۳۳ هزار میلیارد تومان از اموال بیت المال را برگردانیم ۳ نفر در رابطه با فرار مالیاتی شناسایی و دستگیر شده اند که بالغ بر ۱۴ هزار میلیارد تومان برگردانده شده و همچنین ۱۷ محکوم فرار اقتصادی را شناسایی و دستگیر کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۱۰۴ متهم کالای اقتصادی، اختلاس و فرار مالیاتی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ۶۳ متهم در حوزه اخلال ارزی دستگیر شدند و ۳ میلیون و ۳۱۴ هزار انواع ارز به ارزش ۳۶ میلیارد تومان کشف شده است.

رییس پلیس پایتخت درباره شرکت‌های لیزینگ گفت: بحث شرکت های لیزینگ برای ما کماکان در اولویت است. همچنین باندی که ۴۵ خودرو سرقت و سند نمره می کردند شناسایی و دستگیر شده اند.

وی تصریح کرد: فردی که دو قتل را در طول یکسال انجام داده بود. در واقع بعد از انجام قتل اول متواری شده و به ترکیه می رود و بعد از سه ماه برمی گردد و قتل دوم را انجام می دهد.

رییس پلیس پایتخت گفت: در دو ماه گذشته ده درصد افزایش وقوع انواع جرائم و ۳۰ درصد کاهش کشفیات را داشته‌ایم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
بدتر هم میشه. فقز بیداد میکنه.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر