بازدید 3052

ساوت‌گیت: ۲گل از ایران خوردیم و این خیلی بد است

کد خبر: ۱۱۵۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶ 21 November 2022

ساوت‌گیت پس از پیروزی 6 بر 2 تیم ملی فوتبال انگلیس مقابل ایران اظهار داشت: به‌خاطر اتفاقات پایان بازی کمی خسته شدم. بابت پیروزی با این اختلاف و ارائه عملکردی که در بیشتر دقایق بازی باید واقعاً خوشحال باشیم.

وی با بیان اینکه سه‌شیر آماده این مسابقه بود، تصریح کرد: بازیکنان ما خیلی خوب مطابق با شرایط پیش رفتند. پرس ما و حرکات بازیکنان واقعاً خوب بود. من باید واقعاً خوشحال باشم، اما نباید در آن لحظات بازی دو گل می‌خوردیم. اکنون باید روی بازی با آمریکا تمرکز کنیم.

سرمربی تیم ملی انگلیس به لزوم پیشرفت بیشتر تیمش اشاره کرد و گفت: در جام جهانی آغازی فوق‌العاده داشتیم، اما باید بهتر از این باشیم. در دقایقی از بازی، تمرکز خودمان را از دست دادیم و وقتی با ضرب‌آهنگ کمتری بازی می‌کنیم، تأثیرگذار نخواهیم بود. من باید بیشتر هیجان‌زده باشم، اما باید تیم را در مسیر درستی نگه دارم و به همین خاطر می‌گویم باید بهتر شویم.

ساوت‌گیت همچنین خاطر نشان کرد: اگر از پایان بازی فاکتور بگیریم، از این پیروزی با این اختلاف و عملکرد خوبی که در اکثر دقایق بازی داشتیم، باید خوشحال باشیم. تیم‌مان آماده به نظر می‌رسید و ما هم می‌خواستیم چنین چیزی را ببینیم. حریف ابتدای بازی را به خوبی کنترل کرد و مسابقه هم کلی وقت تلف شده داشت، اما پرسینگ و حرکات بازیکنان ما واقعاً خوب بود. در کل برای شروع خوب بود، اما باید بهتر از این باشیم.

با وجود پیروزی شش گله تیمش، ساوت‌گیت از رویکرد سه‌شیر در انتهای بازی راضی نبود. او ادامه داد: این نتیجه اختلاف در نتیجه بود. بازی در مجموع 24 دقیقه وقت تلف شده (10 دقیقه برای نیمه دوم) داشت که این زمانی طولانی برای حفظ تمرکز است. هر وقت که از سرعت و ضرب‌آهنگ بازی‌مان کاستیم، از کارآمدی آن کاسته شد. با این حال ما بازیکنانی بسیار خوب داریم و امروز هم چیزی که که لازم بود را ارائه کردیم.

وی ادامه داد: مورد خاصی که من از این بازی دوست داشتم، گل جک گریلیش با تأثیرگذاری کالوم ویلسون بود. ویلسون می‌توانست خودخواهی کند و خودش ضربه را بزند اما او به فکر تیم بود و به همین دلیل توپ را به گریلیش پاس داد. می‌دانم که باید هیجان زده‌تر از این باشیم، اما باید تیم را در مسیر درست نگه دارم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار