بازدید 3677

روایتی از جلسه برخی فعالان اصلاح‌طلب با رئیسی

یکی از اهداف اصلاح طلبان این است که باتوجه به شرایط کف خیابان و اشوب ها و اغتشاشات اخیر از نظام امتیازاتی را کسب کنند.
کد خبر: ۱۱۵۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵ 21 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از جام جم، شنیده‌ها حکایت از این دارد که چندی پیش یکی از چهره‌های اصلاح طلب عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه برگزاری نشست این مجمع ازرئیس جمهور درخواست کرده تا زمینه حضور و دیدار و گفت‌وگوی تعدادی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب با وی فراهم شود.

در این خصوص گفته شده است که آیت‌الله رئیسی نیز یک روز پس از برگزاری نشست مجمع با گروهی از اصلاح‌طلبان از جمله مجید انصاری، عبدالوهاب موسوی لاری، حسین مرعشی، سید صفدر حسینی و ... دیدار کرده است.

اخبار به دست آمده حکایت از این دارد که آن‌ها طی اظهاراتی درباره وضعیت کشور در حوزه‌های سیاسی، خارجی و اقتصادی درصدد القای یاس و ناامیدی نسبت به روند امور جاری در کشور بوده‌اند.

به گفته برخی از کارشناسان، اصلاح طلبان با برگزاری این دیدارهای پشت پرده درصددند تا اهدافی را دنبال کنند.

هدف اول و اصلی آنان در این دیدارها تاثیر گذاری بر ذهن و اراده مسئولان اجرایی کشور است. این گروه از اصلاح‌طلبان که در تحلیل افراد ورزیده‌ای هستند، تقلا می‌کنند تا ذهن و اندیشه مسئولان را دچار تردید و تزلزل کنند.

هدف دوم اصلاح طلبان این است که باتوجه به شرایط کف خیابان و اشوب‌ها و اغتشاشات اخیر از نظام امتیازاتی را کسب کنند.

هدف سوم آن‌ها تقلا برای ایجاد فاصله میان اندیشه‌های مسئولان اجرایی با منویات و اندیشه‌های رهبری نظام است. این گروه از اصلاح طلبان با طرح ادعای دلسوزی برای نظام درصدد القای تفکرات خود به مسئولان اجرایی هستند.

هدف چهارم این که آن‌ها با اجرای سناریوی گفتگوهای پشت پرده با مسئولان نظام درصدد فرار از پاسخ‌گویی نسبت به عملکرد خود طی ۸ سال گذشته که مسئولیت اداره کشور را بر عهده داشته‌اند، هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر