بازدید 3362
معاون صادرات و اموربین الملل ایران خودرو خبر داد:

ارسال دومین محموله صادراتی تارا اتوماتیک به ارمنستان

معاون صادرات و امور بین‌الملل گروه صنعتی ایران‌خودرو، از ارسال دومین محموله صادراتی ایران خودرو شامل خودرو تارا اتوماتیک به کشور ارمنستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳ 21 November 2022

ارسال دومین محموله صادراتی تارا اتوماتیک به ارمنستان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- امیرعباس فرنودی، ضمن بیان این خبر گفت: قراردادهای جدید ایران‌خودرو با نماینده جدید کشور ارمنستان در اسفندماه سال گذشته منعقد شد و بر اساس آن، محموله اول خودروهای تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو شامل تارا اتوماتیک و دناپلاس اتوماتیک اواخر شهریورماه سال جاری به این کشور ارسال شد.
وی با اشاره به برنامه همکاری ایران‌خودرو با کشور ارمنستان در زمینه صادرات محصولات متنوع به این کشور، گفت: اقدامات مربوط به قرارداد با این کشور به تازگی آغاز شده و برنامه توسعه بازار ارمنستان با سبد محصولات متنوع ایران خودرو را در دستور کار داریم.
معاون صادرات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو، با اشاره به این‌که بر اساس قراردادی که با کشور ارمنستان منعقد شده است، چندین دستگاه محصولات گروه صنعتی ایران خودرو تا بهار سال آینده به این کشور ارسال خواهد شد، گفت: در حال حاضر این محصولات شامل تارا اتوماتیک و دناپلاس اتوماتیک است.
وی با اشاره به این‌که در آینده محصولات جدیدتر گروه صنعتی ایران خودرو به این کشور صادر خواهد شد، بیان کرد: برنامه گسترش شبکه خدمات پس از فروش نیز از برنامه‌ها و اهداف صادراتی ایران خودرو به این کشور به شمار می رود و این اقدام در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان کشورهای مبدا صادراتی در خصوص ارایه خدمات بهتر و متنوع‌تر ایران خودرو در نظر گرفته شده و در آینده علاوه بر کشور ارمنستان، شامل سایر کشورهای هدف صادراتی نیز خواهد شد.
فرنودی با بیان این‌که برنامه‌ریزی برای صادرات دو محصول ری‌را و TF۲۱ برای همه بازارهای صادراتی صورت گرفته است، اظهار کرد: پس از صنعتی سازی و تجاری شدن و تولید انبوه، این محصولات نیز آماده صادرات خواهند شد.
به گفته وی، در حال حاضر برای کشورهای عضو CIS شامل بازارهای روسیه، ارمنستان، بلاروس، ترکمنستان و آذربایجان، برنامه هایی در نظر گرفته شده است که در حال پیشبرد هستند و در صورت نهایی شدن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر