بازدید 7415

اتهامات حیرت‌آور علیه مادر کیان پیرفلک

فارس نوشت: تناقض اصلی: مادر کیان از کجا خبر داشته که ساعت شش قراره تیراندازی ها شروع بشه؟! این مهم ترین تناقضه! و به شدت مشکوک! اونقدر مشکوک که حتی احتمال همدستی مادر کیان با افراد مسلح یا اشخاص مرتبط با افراد مسلح رو هم تقویت می‌کنه! یعنی منطقاً برداشت دیگه ای نمیشه کرد.
کد خبر: ۱۱۵۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲ 20 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، بعد از اظهارات مادر کیان درباره نحوه کشته شدن فرزندش و اظهارات خلاف هنجار و خلاف دینی که در مراسم تشییع فرزندش به کار برد و در انتها اعلام کرد که من چیزی نگفتم و حرفی نزدم؛ کاربران شبکه‌های اجتماعی نسبت به این اظهارات، نکات متناقضی را مورد توجه قرار داده‌اند.

یک کاربر توئیتر در رشته‌توئیتی نوشت: فیلم کاملِ حرفهای مادر کیان پیرفلک رو چندین بار دیدم.. تناقضاتی داشت؛ تناقضات منطقی و خبری. و حتی اولش با آخرش تناقض داشت.. که در این رشته توییت باهاتون درمیون میزارم، با صبر و حوصله و تفکر بخونید.

تناقض اول: این خانواده به گفته مادر کیان؛ قبل از تیراندازی از مقابل مأمورا گذشتن و همدیگه رو دیدن. پس نظامی ها دیده بودن که توی ماشین زن و بچه (خانواده) هست! پس چرا در آخر؛ این زن باید پیاده بشه و چیزی که نیروها دیدن رو بهشون توضیح بده و بگه تو ماشین افراد مسلح نیست و خانوادست؟!

تناقض دوم: اگه مأمورا بنایی به شلیک داشتن؛ چرا اول به این خانواده هشدار میدن که اونجا نرید، خطرناکه، برگردید؟! و چرا وقتی خودشون به ماشینی گفتن برگرده، باید از برگشتنش احساس خطر کنن و بهش شلیک کنن؟!

تناقض سوم: اگر مأمورا شلیک کردن؛ چرا از سمتِ چپ ماشین گلوله ها شلیک شده و شلیک ها از سمت جلو نبوده؟! (که اگر از جلو بود؛ یکی از قربانیان همین مادر بود که سمت شاگرد نشسته بود)

تناقض چهارم: چرا بین کشته های اون حادثه؛ تعدادی از نظامی ها و بسیجی ها هم بودن؟ آیا خودشون همدیگه رو اشتباهی زدن؟! و اگر شلیک فقط به این ماشین بوده؛ پس بقیه کشته های نظامی و غیرنظامی اون حادثه از کجا اومدن؟! چه کسی به نظامی ها شلیک کرده؟!

تناقض پنجم: وجودِ موتور سواران مسلحی که در محل تیر اندازی کردن ثابت شده؛ حتی پیجای مهم برانداز، مخصوصاً پیج "قیام ایذه"، قبل از اینکه مشخص بشه کیان هم بین کشته ها بوده؛ با افتخار از اون موتور سوارا یاد کردن و تشکر کردن بابت ترور! چرا توی روایت مادر کیان؛ خبری از این اشخاص نیست؟!

تناقض ششم: گفته شده نیرو های امنیتی سلاح جنگی همراه ندارن که اگه داشتن، اول برای دفاع از خودشون استفاده میکردن و اینقد با چاقو گلوشون بریده نمیشد، و اصلا اگه بگیمم داشتن، چرا باید به یک ماشین که دیدن توش یه خانواده هست و خودشون گفتن که برگرده، بصورت رگباری شلیک کنن؟!

تناقض اصلی: مادر کیان از کجا خبر داشته که ساعت شش قراره تیراندازی ها شروع بشه؟! این مهم ترین تناقضه! و به شدت مشکوک! اونقدر مشکوک که حتی احتمال همدستی مادر کیان با افراد مسلح یا اشخاص مرتبط با افراد مسلح رو هم تقویت می‌کنه! یعنی منطقاً برداشت دیگه ای نمیشه کرد..

این تناقضات مهم؛ احتمال دروغ بودنِ صحبت های مادر کیان رو تقویت میکنه، یا در خوشبینانه ترین حالت باید بگیم از حادثه اشتباه برداشت کرده و تروریستا رو ندیده! که البته محاله تقریباً، مگه میشه کسی وسط معرکه باشه و نفهمه که چی شد؟!

پس با توجه به این مقدمات و تناقضاتِ واضح؛ به این سؤال پاسخ بدید: به نظر شما مادرِ کیان؛ برای چی دروغ گفته؟!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر