بازدید 8975
۲

موضع صریح وزیر ورزش درباره سرنوشت کارلوس کی‌روش

وزیر ورزش و جوانان برای چندمین بار در طول هفته جاری از موضع گیری کارلوس کی روش در مصاحبه با رسانه های خارجی دفاع کرد.
کد خبر: ۱۱۵۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶ 19 November 2022

به گزارش تابناک، ورزش سه نوشت: حمید سجادی در تازه ترین مصاحبه خود گفت: امیدوارم تیم ملی موفق باشد از تهران به اعضای تیم ملی، کادر فنی و در رأس کادر فنی به کارلوس کی روش خسته نباشید می‌گویم. کی روش این روزها نشان داد که با غیرت و شجاع کنار تیم ملی ایستاده است و متعصب کار خود را دنبال می کند. به او افتخار می‌کنم که موضع صریح خود برابر رسانه‌های خارجی مشخص کرد. ما کنار کی‌روش هستیم و او را کنار نخواهیم گذاشت. امیدوارم با درخشش در بازی اول جام جهانی دل مردم عزیز کشورمان را شاد کنند.

او هم چنین در مورد سفر خود به قطر این چنین توضیح داد: : سعی می‌کنم زودتر به قطر بروم و از نزدیک کنار تیم ملی حضور داشته باشم. می خواستم زودتر بروم ولی برنامه های سنگین و فشرده کمی این موضوع را به تأخیر انداخت. سعی می‌کنم هرچه زودتر بروم و در قطر کنار تیم ملی باشم. روز یکشنبه روز افتتاحیه مسابقات جام جهانی فوتبال است و فردا افتتاحیه هم تیم ملی فوتبال کشورمان باید برابر انگلیس قرار بگیرد که دعا می‌کنم پیروز شوند.

با صحبت های وزیر ورزش و جوانان در مورد کارلوس کی روش که امروز برای چندمین بار تکرار شد، به نظر می رسد مربی پرتغالی در جام ملت های آسیا (2023 – قطر) هم در کنار تیم ملی باشد. موضوعی که پیش تر از سوی نبی، نایب رییس فدراسیون فوتبال بدان اشاره شده بود. نبی گفته بود در صورت نمایش خوب تیم ملی در جام جهانی قرارداد کارلوس کی روش از سوی فدراسیون فوتبال برای جام ملت ها تمدید خواهد شد. او شرط فدراسیون فوتبال را صعود اعلام نکرد و گفت نمایش خوب و قابل دفاع هم برای ما قانع کننده خواهد بود. موضع گیری های اخیر کارلوس کی روش در مصاحبه با خبرنگاران رسانه های خارجی حتی موجب تحسین این مربی از سوی مجلس شورای اسلامی شده است و به نظر می رسد کارلوس کی روش پیش از جام جهانی نظر مدیران تصمیم گیر را برای تمدید قرارداد خود جلب کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
از ایشون در پستی مدیریتی در فوتبال یا ورزش استفاده کنین تا کلا زیرساختهارو درست کنه
لزوما به عنوان مربی استفاده نکنین
در لیگ برتر انگلیس موقع شروع بازی و اعلام اسامی در تلویزیون هم از تصویر هم از متن استفاده میکنه
فیفا هم این عکسهای بازیکنان رو برای لاین آپ میخواد و نمیشه توش گریه کرد و الکی شلوغ نکنین
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر