بازدید 3111

۶۵ هزار بیکار در استان اردبیل شناسایی شد

استاندار اردبیل گفت: تحقق ۳۲ هزار فرصت شغلی جدید در استان با هدف رونق تولید و اشتغال در بلند مدت یکی از اهداف مهم و اساسی در استان اردبیل است که با جدیت دنبال می‌شود تا بتوانیم مشکلات ۶۵ هزار بیکار استان را برطرف کنیم.
کد خبر: ۱۱۵۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷ 19 November 2022


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سید حامد عاملی ظهر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار داشت: تحقق 32 هزار فرصت شغلی جدید در استان با هدف رونق تولید و اشتغال در بلند مدت یکی از اهداف مهم و اساسی در استان اردبیل است که با جدیت دنبال می‌شود تا در راستای رفع مشکلات موجود در این زمینه با اتخاذ تصمیمات و راهکارهای اساسی مشکلات موجود را برطرف کنیم.

وی بیان کرد: 65 هزار بیکار در استان اردبیل وجود دارد که به دنبال رفع و کاهش بیکاری با همکاری و تلاش دستگاه‌های مربوطه با هدف شناسایی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های اقتصادی و صنعتی هستیم تا بتوانیم مشکلات و موانع موجود را در این زمینه برطرف کرده و شاهد تحقق اشتغال در استان را با شناسایی 13 واحد تولیدی و توسعه فازهای توسعه‌ای واحدها باشیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی یکی از راهکارهای مهم نجات توسعه اقتصادی استان است که در این زمینه باید با تمام توان و تلاش و ایجاد بستر و زیرساخت‌های لازم برای تشویق و ایجاد رغبت سرمایه‌گذاران گام برداشته و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در توسعه اشتغال‌زایی استان که یکی از راهکارهای مهم استان است باشیم.

عاملی خاطرنشان کرد: آماده‌سازی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی برای تدوین برنامه‌ها و نقشه راه جزو اولویت‌های اساسی است که در این زمینه در صورتی که در شهرستان‌ها زیرساخت‌های مورد نیاز موجود نباشد باید بسترهای لازم برای ایجاد زیرساخت‌ها آماده‌سازی شود.

وی بیان کرد: ارائه تسهیلات با هدف رفع موانع فعالیت و انجام هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی با هدف تسریع در روند اجرا از اهم مواردی است که در دستور کار قرار گرفته و با توجه به این که طرح‌های پیشران در طرح‌های مختلف نیازمند برنامه‌ریزی اساسی است بنابراین باید نسبت به تسریع در اجرای طرح‌های اقتصادی با پیشرفت بالای 40 درصد اقدامات لازم انجام یابد.

استاندار اردبیل ادامه داد: اجرای برنامه‌های تدوین شده براساس ظرفیت هر شهرستان می‌تواند به صورت عمده مشکلات اقتصاد و اشتغال حوزه جوانان را حل کند که در این زمینه اگر بتوانیم افزایش درآمد مردم و تولید کالا و خدمات را رقم بزنیم شاهد توسعه استان در تمامی زمینه‌ها خواهیم بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی