بازدید 3134

برای خرید میز ناهار خوری چوبی به چه نکاتی توجه کنیم؟

میز ناهار خوری می تواند قلب خانه باشد؛ به عنوان جایی دنج برای غذا خوردن و ساختن خاطرات. با داشتن چنین نقش مهمی، بهتر است قبل از خرید، به معیارهای یک میز ناهارخوری خوب فکر کنید تا بهترین آن را برای خانه خود بخرید.
کد خبر: ۱۱۵۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶ 15 November 2022

میز ناهار خوری می تواند قلب خانه باشد؛ به عنوان جایی دنج برای غذا خوردن و ساختن خاطرات. با داشتن چنین نقش مهمی، بهتر است قبل از خرید، به معیارهای یک میز ناهارخوری خوب  فکر کنید تا بهترین آن را برای خانه خود بخرید. خریدن میز ناهار خوری روستیک از اهمیت زیادی برخوردار ایست چرا که تو هر خانه ای امروزه لازم است.

قبل از خرید میز ناهار خوری حتما به فضای خانه توجه داشته باشید و همینطور تعداد اعضای افراد خانه ، معمولا میز ناهار خوری با سبک ها و مدل های متفاوتی ساخته شده است است که با هرفضای و محیطی ست شود.

اگر می خواهید میز و صندلی داشته باشید که در جشن ها و مهمانی ها یا با وجود داشتن بچه های کوچک و بازیگوش در خانه مدت زیادی برای شما دوام بیاورد، میزهای چوبی (چوب طبیعی مثل گردو، افرا، بلوط و ...) یکی از بهترین گزینه ها هستند. چوب های کامپوزیت مانند چوب های چندلایه و ام دی اف مقاوم و مقرون به صرفه هستند اما به محکمی چوب های طبیعی نیستند.

برای خرید میز ناهار خوری چوبی به چه نکاتی توجه کنیم؟

شکل میز را طوری انتخاب کنید که به هر فضایی بخورد!

میزهای گرد برای فضاهای کوچک تر بسیار مناسب هستند. چیدمان صندلی ها در گردا گرد آن ها راحت تر است و می توانند حتی صندلی های بیشتری را در مواقع ضروری جای دهند. در صورتی که میزهای مستطیلی به دلیلی پایه ها و مثلثی بودن شان از این انعطاف پذیری برخوردار نیستند. کاملا  شکل میز ها سلیقه ای میباشد.

میز ها مدل های متفاوتی دارند مانند: شیشه ای ، چوبی و سنگی که هر کدام از این ها در سبک های دکوراسیون منزل شما و کارایی آنها ساخته میشود .

رومیزی های سنگی، از جمله سنگ مرمر، کامپوزیت، سیمان و کوارتز می توانند به زیبایی فضای شما کمک کنند. با این وجود، نگهداری آنها سخت است و نیاز به مراقبت های منظم دارند. سنگ های گران قیمت تر مانند سنگ مرمر، می توانند قیمت بالایی داشته باشند. بعضی افراد حتما باید ست لوازم خانگی خود را انتخاب کنند. یا از یه رنگ برای چیدمان لوازم خانگی استفاده میکنند.

اگر همش در حال جا به جایی  هستید، میز و صندلی انتخاب کنید که جا به جایی آن آسان باشد. میزهای چند تکه که قطعات آن ها قابل باز شدن است، بهترین گزینه هستند. ضمنا بهتر است سبکی و سنگینی آن ها را نیز در نظر بگیرید و جنس های انتخاب کنید که حمل آن ها آسان باشد. امروزه میز ناهار خوری چوبی زیادی وجود دارد در سبک های مختلف که میتوانید سفارش دهید.

برای خرید میز ناهار خوری چوبی به چه نکاتی توجه کنیم؟

راحتی صندلی میز ناهارخوری را فراموش نکنید!

صندلی ها نیز از اهمیت زیادی برخوردارند. درست است که در هنگام میل غذا زمان کوتاهی را روی این صندلی ها می نشینید اما همین زمان کوتاه از اهمیت زیادی برخوردار است و شما باید از راحتی کافی در هنگام میل غذا برخوردار باشید. صندلی های مبلی علاوه بر تأمین راحتی شما، در مواقعی که مهمان دارید می توانند به عنوان مبل اضافی در فضای نشیمن به کار روند.

امروزه صندلی‌ های بعضی از میزهای ناهار خوری، به‌ خصوص برای فضاهای کوچک آپارتمان، به‌ صورت نیمکتی، طراحی میشوند. معمولاً جنس آن‌ها از تخته سه‌‎لایه سبک و بادوام است تا به‌ راحتی قابل جا به‌ جا شدن باشند. از نظر بسیاری از خانواده‌ ها، این سبک از میزهای ناهار خوری طراحی مدرنی به فضای آن‌ها داده است.

 پایه های میز های ناهار خوری معمولا یا چوبی یا فلزی هستند که این کاملا سلیقه ای میباشد اما پایه میز فلزی عمر ودوام بالایی دارند که از رویه چوب روستیک معمولا استفاده میکنند که زیبایی منحصر به فردی دارد .

از جمله مزایای استفاده از میز ناهار خوری چوبی، می توان به نشکن بودن و سبک بودن این میز ها اشاره کرد. بعلاوه استفاده از این میز های ناهار خوری، جلوه ی بسیار زیبایی را به خانه و آشپزخانه ی شما خواهد بخشید. از طرفی طبق تجربه رنگ سیاه میزهای ناهار خوری چوبی یا فلزی میتواند کوچکترین خراش را نشان دهد. توجه به این نکته از راهنمای خرید میز ناهار خوری برای افرادی که بسیار حساس هستند، ضروری است.

قیمت میز ناهارخوری چوبی بستگی به نوع چوبی که در میز یا صندلی بکار میرود ساخته میشود.

ویژگی های میز غذاخوری چوبی :

  • این میزها بسیار سبک بوده و نگرانی بابت حمل آن ها را نباید داشته باشید .
  • سطح این میزها با مواد نانو ایتالیایی ضد آب و ضد باکتری شده اند .
  • با وجود اینکه این میزهای چوبی ، شامل گارانتی می باشند ، ولی خوشبختانه تا امروز حتی یک نمونه از ثبت استفاده از گارانتی به شرکت ارسال نشده است .
  • امکان خرید حضوری و اینترنتی برای تمامی محصولات ما وجود دارد .
  • ارسال به اقصی نقاط ایران در کمترین زمان ممکن.
  • قیمت میز ناهارخوری روستیک ایرانی در مقایسه با نمونه های ترک بسیار پایین تر می باشد .
  • امکان خرید نیمکت به همراه میز برای ست شدن بیشتر .
  • امکان ثبت تغییرات جزئی قبل از سفارش گیر

برای خرید میز ناهار خوری چوبی به چه نکاتی توجه کنیم؟

میزها مدل‌های مختلفی دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • میزهای سنتی: این مدل دارای چهار پایه و معمولاً به شکل مستطیل است و از چوب ساخته می‌شود. از نظر بسیاری از افراد، شکل ساده آن حس خوبی به فضا می‌دهد. این نوع از میز ناهار خوری ساخته شده از چوب های منبت کاری شده در بدنه و پارچه مرغوب می باشد. طول عمر این نوع از میزهای ناهار خوری به نوع چوب به کار رفته در آن بستگی دارد اما به طور کلی میزهای ناهار خوری سلطنتی طول عمر بالایی دارند. لازم است تا در انتخاب رنگ های میز ناهار خوری سلطنتی شامل طلایی، نقره ای و یا سفید می باشند.
  • میزهای به سبک صنعتی: این مدل معمولاً دارای یک قاب فلزی با یک رویه شیشه‌ای یا چوبی است و به‌ عنوان بخشی از دکوراسیون فضاهای کوچک در نظر گرفته می‌شود چراکه معمولا پایه‌های آن‌ تاشو است.
  • میزهای به سبک اسکاندیناوی: این میزها معمولاً گرد یا مستطیلی هستند و به 3 یا 4 پایه مخروطی از چوب سبک مجهز شده‌اند.
  • میزهای به سبک روستیک: این میزها اصولا از چوب گردو، بلوط یا راش ساخته می‌شوند و به‌ طور معمول بزرگ و سنگین هستند. از نظر طراحان داخلی و طبق اصول راهنمای خرید میز ناهار خوری در بسیاری از مناطق جهان، این مدل از میزها برای خانه‎ های ویلایی عالی هستند، به‌ خصوص اگر قصد دارید حتی بیش از 12 صندلی اطراف آن قرار دهید.
  • میزهایی با طراحی جدید: در این میزهای جدید تغییراتی در مدل پایه‌ها ایجاد شده است و به همین دلیل برای فضاهای مینیمال و روشن بهترین گزینه هستند.

برای این که یک میز ناهار خوری مناسب داشته باشید که با سایر وسایل و لوازم خانگی شما متناسب باشد، بایستی به چند نکته ی اساسی توجه داشته باشید. بسیاری از روانشناسان روی این موضوع تاکید دارند که هر چقدر فضای خانه زیبا تر و جذاب تر باشد، زندگی فرد شاد تر و آسیب های روانی ایجاد شده در فرد کم تر خواهند بود.

راهنمای خرید میز ناهار خوری چوبی، به شما کمک خواهد کرد تا بهترین و زیبا ترین میز ناهار خوری را برای خانه و آشپزخانه ی خود انتخاب کنید و از ترکیب ایجاد شده در خانه ی خود لذت ببرید. اصولا میز ناهار خوری بایستی با سایر وسایل و لوازمی که در خانه و آشپزخانه ی شما قرار دارند، متناسب باشد تا ترکیب دل انگیز و جذابی ایجاد شود.

خرید میز ناهارخوری چوبی هم به صورت اینترنتی و آنلاین، و هم حضوری امکان پذیر است. برای خرید میز ناهارخوری چوبی و دیدن ویژگی های هر محصول، روی آن کلیک کنید. شناسه و عکس های بیشتر از هر یک از انواع میز ناهارخوری چوبی نیز در صفحه مورد نظر آن درج شده است. می توانید طرح و مدل مورد نظر خود را در ابعاد دلخواه نیز سفارش دهید، چرا که زد دیزاین خود یک مجموعه تولیدی است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی