بازدید 3319

تداوم آلودگی هوا در تهران و البرز

کد خبر: ۱۱۵۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱ 15 November 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای گیلان و شرق اردبیل بارش باران پیش‌بینی می‌شود و فردا چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از غرب و جنوب غرب در مناطقی از مرکز، شمال غرب و به‌تدریج دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش باران گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات بارش برف رخ می‌دهد.

وی ضمن اشاره به اینکه طی روز پنجشنبه این شرایط را علاوه بر مناطق ذکر شده در نیمه‌ شمالی فارس، استان بوشهر، ارتفاعات البرز و به صورت پراکنده در شرق کشور انتظار داریم، ادامه داد: شدت بارش را طی روز چهارشنبه در لرستان و شمال چهارمحال وبختیاری و پنجشنبه در ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال خوزستان و جنوب لرستان شاهد هستیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی روز جمعه بارش‌ها در این مناطق ادامه پیدا می‌کند، افزود: شنبه با خروج سامانه بارشی از کشور جوی نسبتا پایدار را در غالب نقاط کشور داریم و طی ۲ روز آینده تداوم آلودگی و کاهش نسبی کیفیت هوا برای استان‌های البرز و تهران پیش‌بینی می‌شود.

رفیعی با بیان اینکه امروز شرق خلیج فارس و امروز و فردا دریای خزر مواج است، در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران اظهار کرد: آسمان تهران امروز صاف است و گاهی با غبار محلی مواجه هستیم. بیشینه دمای امروز پایتخت به ۱۶ درجه و کمیته دمای آن به ۷ درجه می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی