بازدید 9000

آسرون، فروشگاه آنلاین و مدرن آهن‌آلات

فروشگاه آنلاین آهن و فولاد آسرون، دارای سه مزیت منحصربه‌فرد «قابلیت پیش‌بینی قیمت»، «ابزار متره آنلاین» و «محاسبه کرایه حمل بار» است که در این مقاله آن‌ها را معرفی کرده‌ایم.
کد خبر: ۱۱۵۰۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 14 November 2022

آسرون، فروشگاه آنلاین و مدرن آهن‌آلات

در حال حاضر دیگر فروش مقاطع فولادی به‌صورت آنلاین، دیگر به عنوان یک مزیت برای یک فروشگاه آنلاین آهن‌آلات محسوب نمی‌شود. چرا که تعداد این فروشگاه‌ها روزبه‌روز در حال افزایش است. همچنین شاید به‌زودی قیمت منصفانه و تنوع کالایی نیز به عنوان مزیت محسوب نشوند. با این اوصاف، باید فروشگاهی را انتخاب کنید که خدمات آن فراتر از سایر رقبا بوده و مزایای آن بیشتر و منحصربه‌فرد باشد. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه قیمت اهن، از این ابزارها به‌رایگان استفاده کنید.

آسرون، فروشگاه آنلاین و مدرن آهن‌آلات

1.   فروشگاه آنلاین آهن‌آلات با قابلیت پیش‌بینی قیمت!

نوسان قیمت دلار، میزان عرضه و تقاضا، قیمت جهانی شمش و ... باعث شده تا تعیین زمان مناسب برای ورود به بازار برای سرمایه‌گذاران و فعالان عرصه آهن و فولاد، بسیار دشوار شود. بازار آهن و فولاد بازاری هوشمند است که متغیرهای زیادی بر آن تأثیر می‌گذارد و این موضوع باعث شده که رفتار آن در موقعیت‌های مشابه، همیشه یکسان نباشد. به همین دلیل ممکن است کسانی که سابقه چندانی در عرضه ساخت‌وساز یا خریدوفروش در بازار آهن و فولاد ندارند، در ابتدای فعالیت خود در این عرصه دچار ضرر و زیان شوند.

ابزار پیش‌بینی قیمت آسرون، یک راه مطمئن برای تخمین درست از قیمت میلگرد امروز است. این ابزار با استفاده از هوش مصنوعی کار می‌کند و با استفاده از آن می‌توانید علاوه بر قیمت میلگرد، قیمت مقاطع فولادی پرکاربرد دیگر مثل تیرآهن، ناودانی، ورق و قوطی پروفیل را نیز پیش‌بینی کنید. در سمت راست صفحه پیش‌بینی قیمت، می‌توانید قیمت روز سایزهای پرکاربرد از مقاطع فولادی مورد نظر خود را ببینید که بر اساس تولیدکننده نیز تفکیک شده‌اند. در هر کارت، امکان تغییر تاریخ تا 5 روز آینده و مشاهده قیمت احتمالی و صعودی یا نزولی بودن آن وجود دارد. همچنین کلیک کردن روی هر کارت، نمودارهای مربوط به اختلاف قیمت پیش‌بینی‌شده و واقعی در روزهای گذشته را تغییر می‌دهد. این نمودارها، در سمت چپ کارت‌های قیمت نمایش داده می‌شوند.

استفاده از اطلاعات کارت‌ها و نمودارها، به شما کمک می‌کند تا زمان‌ مناسب برای خرید مقطع فولادی مورد نظر را پیدا کنید و پیش از گران شدن ناگهانی بخرید یا پیش از ریزش قیمت‌ها، بفروشید. البته باید حواستان به اخبار روز و تغییر و تحولاتی که می‌توانند تأثیر ناگهانی بر بازار بگذارند نیز باشد.

آسرون، فروشگاه آنلاین و مدرن آهن‌آلات

2.   متره آنلاین آسرون، ابزاری مؤثر برای تخمین دقیق میزان میلگرد مورد نیاز

اگر دستی در مدیریت و مهندسی پروژه‌های ساختمانی هم داشته باشید، حتماً می‌دانید که برآورد میزان مصالح و آهن‌آلات موردنیاز، یکی از چالش همیشگی و مشترک میان این پروژه‌ها به شمار می‌رود. به فرایند تخمین میزان مصالح موردنیاز برای پروژه، متره و برآورد می‌گویند و شخصی که این کار را انجام می‌دهد، یک مهندس عمران یا فردی باتجربه در این زمینه است که او را با عنوان مترور می شناسند. این فرد معمولاً با فرمول‌ها و آیین‌نامه‌های متعدد و پیچیده‌ای سروکار دارد و فرایند کار متره، می‌تواند زمان‌بر باشد. همچنین حاصل کار همیشه عاری از خطا نیست و همین موضوع، می‌تواند منجر به ضرر مالی برای پروژه شود یا زمان‌بندی آن را به هم بریزد.

اهمیت دقت در متره، زمانی بیشتر مشخص می‌شود که قیمت مقاطع فولادی پرکاربرد یعنی میلگرد را استعلام بگیرید. به عنوان مثال، قیمت میلگرد بناب در سال‌های اخیر مدام افزایشی بوده و خرید آن بیشتر از حد نیاز، شما را متضرر خواهد کرد.

ابزار متره آنلاین آسرون به شما کمک می‌کند تا احتمال خطا در این فرایند را پایین بیاورید و به یک دید کلی در مورد میزان مصالح موردنیاز برای پروژه‌تان و هزینه کلی آن‌ها برسید. برای استفاده از این ابزار باید اطلاعات زیر را وارد کنید:

  • نوع کاربری (مسکونی، اداری، تجاری یا خدماتی)
  • استان و شهر محل احداث پروژه
  • زیربنای ساخت
  • تعداد طبقات
  • نوع سقف
  • تعداد ستون در عرض
  • نوع خاک محل احداث پروژه

این ابزار نیز با استفاده از هوش مصنوعی کار می‌کند و علاوه بر حجم و تناژ مقاطع فولادی موردنیاز، هزینه کلی آن‌ها را نیز با توجه به قیمت روز محاسبه می‌کند.

3.   محاسبه هزینه حمل: تخمین کرایه ارسال بار از کارخانه‌های نزدیک‌

یکی از روش‌های مؤثر و به‌صرفه برای کاهش هزینه‌های ابتدایی پروژه، خرید مقاطع فولادی از درب کارخانه است. البته این روش به شرطی مقرون‌به‌صرفه است که کارخانه مورد نظر فاصله زیادی تا پروژه شما نداشته باشد. همچنین کرایه حمل بار باید متناسب با حجم سفارش شما باشد. به عنوان مثال پرداخت کرایه چندمیلیونی برای خرید یک ظرفیت بار میلگرد 24 تنی، ممکن است چندان منطقی به نظر نرسد، مگر این که کیفیت ملاک اصلی شما برای انتخاب محصول یک کارخانه باشد و حاضر شوید که برای داشتن آن بیشتر هزینه کنید.

ابزار استعلام کرایه حمل بار آنلاین آسرون، با همکاری اپلیکیشن ترابرنت فعال شده و به شما کمک می‌کند تا ببینید که خرید از درب کارخانه موردنظرتان برای شما به‌صرفه هست یا خیر. در محاسبه هزینه احتمالی توسط این ابزار، عوامل مؤثر مختلفی مثل نوع وسیله نقلیه (کامیون یا وانت) و بارگیر آن (تکی، جفتی و ...) نیز در نظر گرفته شده و به همین دلیل، تخمین آن تا حد زیادی دقیق است. برای استفاده از این ابزار، کافی است مبدأ، مقصد و نوع وسیله نقلیه موردنظرتان را وارد کنید و دکمه محاسبه را بزنید. اگر هم به دنبال محاسبه هزینه به‌صورت دقیق‌تر هستید، می‌توانید با باربری‌ها تماس بگیرید یا از کارشناسان فروش آسرون بخواهید که استعلام هزینه حمل بار را برایتان از باربری‌های معتبر بگیرند.

البته خرید از درب کارخانه تنها گزینه موجود برای خرید آهن‌آلات نیست. خرید آنلاین آهن‌آلات از انبارهای آسرون نیز می‌تواند برای شما به‌صرفه باشد، چرا که آسرون در این روش نیز قیمت‌ها را همانند قیمت درب کارخانه اعلام می‌کند. علاوه بر این مزیت، دست شما در انتخاب سایز و تولیدکننده باز است و می‌توانید ترکیب بارتان را به‌دلخواه خود تنظیم کنید. به عنوان مثال دیگر اجباری برای خرید یک بار میلگرد با سایز و گرید یکسان برای شما وجود ندارد. همچنین کیفیت مقاطع فولادی ارسالی نیز توسط واحد کنترل کیفیت آسرون تضمین می‌شود و خیالتان از اصالت کالا نیز راحت می‌شود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها