بازدید 8995
۷
خبر موثق از حساب‌های مالی آبی‌ها

آجورلو ۷۰۰میلیارد استقلال را در یکسال خرج کرد

تراز مالی استقلال در بازه زمانی آبان سال گذشته تا آبان ماه امسال، هفتصد میلیارد تومن هزینه و تعهد ایجاد شده را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۴۹۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ 12 November 2022

آمار مخارج نجومی و کمرشکن مدیریت مصطفی آجورلو از بررسی صورت‌های مالی باشگاه استقلال هر روز به بیرون درز می‌کند و باعث تعجب و شگفتی رسانه‌ها و هواداران می‌شود. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ بعداز انتشار مبالغی که برای نهار بازیکنان و کادرفنی ، کرایه ماشین لوکس مربیان خارجی ، هزینه اسکان آنها در تهران و دستمزد برخی افراد از جمله ماساژور تیم و همچنین حقوق بگیران ناشناس باشگاه منتشر شده بود، حالا عددی حیرت آور از مجموع هزینه و تعهدات ایجاد شده آجورلو از آبان سال گذشته تا ماه آبان سال جاری به بیرون درز کرده است.

طبق اسناد مالی که خبرنگار تابناک آن را به چشم دیده است؛ مجموع هزینه ها و تعهدات برجا مانده از مصطفی آجورلو در بازه زمانی یکسال از ۷۰۰میلیارد تومان فراتر رفته است!

آجورلو ۷۰۰میلیارد استقلال را در یکسال خرج کرد

هنوز مشخص نیست منشا خرج کرد این مبالغ کجاست و چگونه هیات مدیره استقلال چنین اجازه ای به مدیرعامل داده است؟ آیا مدیران فوق با آجورلو همسو و موافق بوده اند؟ 

کمیته مصارف استقلال در بورس نیز گزارش هایی از وخامت اوضاع مالی استقلال و برداشت بدون مجوز از محل فروش سهام آبی‌ها داده است که احتمالا طی روزهای آتی ، کار آجورلو را سخت تر خواهد کرد.

گفته می‌شود بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان از هزینه‌ها هیچگونه مجوزی از سوی بورس نداشته و معلوم نیست پول مردم در این باشگاه دولتی چگونه مصرف و خرج شده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۷
فساد مملکت را برداشته .کاش پول داشتم می رفتم ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
همه جا آسمان آبی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
جناب ناشناس.خیر برخی آسمان ها آبی تر و آزادتر و زمینش زیباتر و حاکمیت توانمندتر است.کاش می رفتی و می‌دیدی بعد اظهار فضل می دادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
۱۳:۰۷ناشناس
نیازی به رفتن نیست تا ببینی. توی اینترنت می تونی یه سرچی بزنی ببنی!
مال باباشان که نیست ملت بیچاره که زمان واریز یارانه هزارتا منت روی سرشان که نداریم در توانمان نیست از این حرف ها حال ملیاردی هزینه میکنند بدون حساب کتاب
فساد باعث همه نارضایتی هاست اما مسئولان چون منافع دارند دنبال رفع فساد نمیرن . ایکاش مجلسیان برای فساد هم رگ کردن کلفت میکردند نه فقط برای مردم
این اعداد سال‌های سال هست که در استقلال هزینه می‌شود. امسال چون بخاطر شفاف سازی بورسی صورت هزینه ها انتشار یافته ما متعجب شدیم. منشا پول ها رو لطفا شفاف سازی کنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی