شنیده های نبض بورس:

تغییر در ترکیب اعضای شورای عالی بورس؟

شورای عالی بورس و اوراق بهادار عالی‌ترین رکن بازار اوراق بهادار ایران است که تصویب سیاست‌های کلان این بازار را بر عهده دارد. حالا شنیده های نبض بورس حکایت از آن دارد که ترکیب شورای عالی بورس قرار است به زودی تغییراتی داشته باشد. اعضای جدید شورای عالی بورس چه کسانی هستند؟
کد خبر: ۱۱۴۹۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵ 11 November 2022

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، شورای عالی بورس و اوراق بهادار عالی‌ترین رکن بازار اوراق بهادار ایران است که تصویب سیاست‌های کلان این بازار را بر عهده دارد. حالا شنیده‌های نبض بورس حکایت از آن دارد که ترکیب شورای عالی بورس قرار است به زودی تغییراتی داشته باشد.

اعضای جدید شورای عالی بورس چه کسانی هستند؟

شنیده‌های نبض بورس حکایت از آن دارد که هیات وزیران در جلسه‌ای که در ۱۵ آبان ماه سال جاری برگزار کرده است آقایان غلامرضا مصباحی مقدم و مسلم پیمانی را به عنوان اعضای شورای عالی بورس و اوراق بهادار جایگزین آقایان علی سعیدی و میرفیض فلاح کرده اند.

همچنین آقای احسان دشتیانه به عنوان عضو شورای یاد شده برای بورس کالا جایگزین آقای رسول سعدی و آقای علی امامی میبدی به عنوان عضو شورای یاد شده برای بورس انرژی موضوع بند ۹ ماده مذکور تعیین شده اند.

شایان ذکر است که در جلسه روز چهارشنبه مورخه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ هیات وزیران، با توجه به صلاحیت تخصصی، سلامت مالی و تجربه پیشین، آقایان سید موسی فیض فلاح شمس، علی سعیدی و احمد شعبانی به عنوان سه خبره مالی شورای عالی بورس انتخاب کرده بود.

همچنین در آن جلسه رسول سعدی به عنوان خبره بورس کالا و علی امامی میبدی به عنوان خبره بورس انرژی تعیین شده بودند.

حالا بعد از حدود یک سال علی سعیدی، میرفیض فلاح و رسول سعدی از شورای عالی بورس کنار خواهند رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار