بازدید 2977

ایران کاندیدای میزبانی لیگ ملت‌های والیبال دنیا شد

کد خبر: ۱۱۴۹۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲ 11 November 2022

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در حاشیه اختتامیه تور والیبال ساحلی بندر عباس اظهار داشت: به مردم فهیم استان هرمزگان و شهر بندرعباس به خاطر میزبانی باشکوه آنها تبریک می‌گویم. قرار بود این مسابقات سال گذشته در بندرعباس برگزار شود که به دلیل شرایط کرونایی به امسال موکول شد.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: هفته آینده نیز میزبان مسابقات قهرمانی آسیا هستیم که برای نخستین بار در بندرعباس برگزار خواهد شد. خوشبختانه میزبانی این شهر در تور آسیا بسیار خوب بود و ناظر کنفدراسیون آسیا و شرکت کنندگان رضایت کامل داشتند. با وجود اینکه تیم ایران، برگزارکننده بازی رده بندی بود، اما تماشاچیان زیادی خارج از استادیوم بازی را تماشا کردند.

داورزنی گفت: مسابقات قهرمانی آسیا بالاترین سطح رقابت در قاره است و تیم‌های قدرتمند و شاخصی وارد بندرعباس خواهند شد.

رئیس فدراسیون والیبال در مورد میزبانی های آینده ایران در رویدادهای بین‌المللی گفت: تلاش ما این است که میزبان رویدادهایی باشیم که به والیبال ما کمک می‌کند و تمایل نداریم که همه این رویدادها در تهران برگزار شود. مرداد ماه سال آینده، میزبان مسابقات قهرمانی آسیا هستیم و تقاضای میزبانی یک هفته از لیگ ملت های والیبال را نیز به فدراسیون جهانی داده‌ایم.

وی در پایان عنوان کرد: شهرهای بندرعباس، کیش، قشم و چابهار پتانسیل بالایی در میزبانی مسابقات والیبال ساحلی دارد و ما نیز تمایل داریم مسابقات مهم آسیایی در این شهرها برگزار شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار