افزایش سرمایه ۴ نماد بورسی و فرابورسی

افزایش سرمایه ۴ نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید، همچینین اطلاعیه پذیره نویسی یک نماد نیز بر روی سایت کدال قرار گرفت. میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
کد خبر: ۱۱۴۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷ 07 November 2022

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، افزایش سرمایه نماد‌های معاملاتی «کگل»، «کیمیا»، «ستران»، «فپنتا» بر روی سایت کدال منتشر گردید، میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۸۰ درصدی کگل

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر از مبلغ ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته به منظور ۱) جبران مخارج انجام شده بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه پذیر، ۲) مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه پذیر، ۳) تامین بخشی از سرمایه درگردش مورد نیاز جهت خرید سنگ آهن که در تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۵۰ درصدی کیمیا

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور تأمین سرمایه درگردش تهیه گردیده ارائه  گردید.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۸۷۱ درصدی ستران

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت سیمان تهران از مبلغ ۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته، مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها (طبقه زمین) و جبران مخارج انباشته شرکت که در تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه فپنتا

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۹ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۵۴,۱۷۲,۸۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۰۲۹,۲۸۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار و تعدیل نسبت مالکانه ارائه گردید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان