بازدید 3047
در افتتاح نمایشگاه چوب مطرح شد؛

جهش ایران در تولید و کیفیت مواد اولیه صنایع چوبی

کد خبر: ۱۱۴۹۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵ 31 January 2023

فعالان صنعت چوب به مدت ۴ روز مهمان نمایشگاه بین المللی تهران هستند.

به گزارش خبرگزاری نمایشگاهی ایران (ایفنا)، ساعتی پیش بیستمین نمایشگاه بین المللی چوب و یراق ، مواد اولیه، ماشین آلات، صنایع مبلمان و صنایع وابسته با حضور محمدمهدی برادران معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت، هومن رازدار مدیرعامل نمایشگاه بین المللی ج. ا. ا و معاون وزیر جنگل داری و سفیر بلاروس در محل دائمی نمایشگاه های تهران افتتاح شد.

جهش ایران در تولید و کیفیت مواد اولیه صنایع چوبی

مجری این نمایشگاه شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی است.

در بیستمین نمایشگاه صنعت چوب همچنین، ۲۰۰ شرکت داخلی و شرکت های نماینده چهار کشور ترکیه، چین، عراق و روسیه در متراژ بیش از ۱۹ هزار و پانصد مترمربع مستقر هستند.

حامد بی آزار معاون امور نمایشگاهی با اشاره به برگزاری بیش از ۵ جلسه شورای سیاست گذاری این نمایشگاه گفت: حضور سه نفر از تجار ارمنستان، سه نفر از تجار عراق و دو نفر از تجار افغانستان بر اعتبار نمایشگاه چوب افزوده است.

وی برگزاری کارگاه های آموزشی را از برنامه های مهم نمایشگاه برشمرد و افزود: این کارگاه ها مخصوص سه گروه خاص برگزار می شوند. کارگاه بخش های صنفی درباره امور صنفی از جمله مالیات و… است. دسته دوم کارگاه ها زمینه آشنایی شرکت کنندگان با شیوه های مهم حضور در نمایشگاه را فراهم می سازد و یک دسته از این کارگاه ها هم به منظور آشنایی با بازارهای صادراتی کشورهای هدف برگزار می شوند.

محمدمهدی برادران معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت هم بعد از بازدید از محصولات نمایشگاه بیان کرد: امسال تمرکز در حوزه سلولزی بیشتر بود به همین دلیل توفیقات خوبی در این بخش صورت گرفت. همچنین کیفیت و تعامل صاحبان صنایع افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: بسیاری از واردکنندگان چهار سال پیش کشور ما، امسال صادرکننده هستند و حجم صادرات این صنعت نسبت به سال گذشته یازده درصد رشد داشته و بازارهای جدیدی هم پیدا شده است.

معاون وزیر صمت تقویت مواد اولیه را مقدمه تقویت کیفیت نهایی دانست و گفت: ایران در تولید، تنوع و کیفیت صنعت چوب و مواد اولیه جهش داشته است. ما نقاط ضعف را برطرف کردیم و رشد کمی و کیفی خوبی داشتیم.

جهش ایران در تولید و کیفیت مواد اولیه صنایع چوبی

گفتنی است بیستمین نمایشگاه بین المللی چوب، مواد اولیه، ماشین آلات، یراق، تجهیزات مبلمان و صنایع وابسته تا ۱۲ بهمن ماه برقرار و بازدید برای عموم آزاد است و شما می توانید اخبار نمایشگاه را از طریق خبرگزاری نمایشگاهی ایران (ایفنا) دنبال کنید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار