بازدید 3305
دردسر بزرگ فتح‌الله‌زاده در تعطیلات استقلال

اردوی ۱۰روزه پرتغال؛ آش ساپینتو با دلار ۳۷هزارتومنی

ساپینتو هوس کرده است که استقلال را برای برپایی یک اردوی ده روزه در تعطیلات جام‌جهانی به کشور خودش ببرد! در این اوضاع و احوال دلار ۳۷هزار تومانی.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۵ 06 November 2022

تیم فوتبال استقلال که با مشکلات شدید مالی دست به گریبان است، با تصمیم ریکاردو ساپینتو قصد دارد در تعطیلات لیگ برتر فوتبال برای برگزاری اردوی ۱۰ روزه راهی کشور پرتغال شود.

به گزارش تابناک ورزشی، ساپینتو هوس کرده است که استقلال را برای برپایی یک اردوی ده روزه در تعطیلات جام‌جهانی به کشور خودش ببرد! در این اوضاع و احوال دلار ۳۷هزار تومانی.

اردوی ۱۰روزه پرتغال؛ آش ساپینتو برای استقلال بی‌پول

تمرینات تیم فوتبال استقلال با توجه به تعطیلی لیگ برتر به دلیل در پیش بودن بازی‌های جام جهانی قطر برگزار نمی‌شود. استقلالی‌ها اما قصد دارند طبق برنامه ریکاردو ساپینتو، اردوی 10 روزه‌ای را در کشور پرتغال از تاریخ 22 آبان تا سوم آذر ماه برگزار کنند.

شورای برون مرزی با درخواست اولیه باشگاه استقلال موافقت کرده است، اما باید دید آیا این باشگاه می‌تواند تأمین اعتبار کرده و تیم را به پرتغال بفرستد یا نه.

علی فتح‌الله‌زاده از روزی که وارد باشگاه شده است، با حساب خالی از پول، بدهی های نجومی بابت پول انتقال محبی، قسط خرید مهدی قایدی ، بدهی به میلیچ و البته تسویه غرامت سنگین به استراماچونی درگیر بوده است.

هنوز مشخص نیست از کدوم منبع، پاداش عقب افتاده و بخشی از حقوق معوقه بازیکنان و مربیان پرداخت شده که حالا خبر اردوی خارجی آن هم در اروپا با یوروی بالای ۳۷هزار تومن به گوش می‌رسد!

اگر هم این خواسته سرمربی پرتغالی جواب تایید نگیرد، احتمالا یکی از بهانه‌های احتمالی عدم نتیجه گیری در آینده خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار